23🕊.⋆

172 16 0
                                    

Végre ott volt a hétvége ami azt jelenti Jungkook számára, hogy kimehet a nagy világba. Na nem mintha ezt a hét bármelyik napján nem teheti meg, nem erről volt szó, csupán itt az ideje, hogy a legjobb barátjával találkozzon. Ugyan egy része tétovázik, hogy elhagyja e Jimint és az édes kislányát, azonban a legjobb barátja már nagyon hiányzott neki, s mivel emiatt rendkívül izgatott volt, már előző este elkészült. Eszébe jutott Jimin arca, ahogyan pakolás közben beszélgettek. Túl aranyosnak gondolta, ahogyan a kis pufók orcáival, hatalmas szemekkel nézte a fiatalabb minden egyes mozdulatát. Legszívesebben megcsipkedte volna épp ugyan úgy ahogy Taehyung anyukája az övét még iskolás éveiben.   
Viszont Haesoo nem titkolta szomorúságát, hogy nem fogja egy ideig látni szeretett tanárát. Természetesen megértette és nem haragudott senkire, viszont attól még kissé elszomorodott, ami még inkább azt keltette Jungkookban, miszerint tiszta apja az a kislány.
Szeretett volna ő maga elmenni, de a maffiavezér megkérte, hogy várja meg míg hazaért ugyanis elviszi ő. Tagadni sem tudta mennyire kedvező volt ez a fiatal tanárnak, hiszen azt mutatta, Jimin védelmező egyben birtokló, ami neki nagyon is tetszik. Főleg, ahogy engedni látja a dominanciáját, azonban mégsem esik túlzásba. Tehát tudja hol a határ.
Végül a táskával a kezében, Jungkook kiszállt a kocsiból, miután természetesen megcsókolta az idősebbet, azt ígérve, felhívja ha bármi történik. Ezt követően izgatottan sietett az ajtóhoz és már készült lenyomni a kilincset, mire az nagy sebességgel kitárt előtte.
– Kook – legjobb barátja fülig érő szájjal üdvözölte a fiatalabbat, majd szoros ölelésbe vonta. Átnézett Jungkook válla fölött és intett a kocsinak miszerint elmehet, aztán becsukta mögöttük az ajtót, berángatva a fiatalabbat a nappaliba, ahol egy megterített asztal várt rájuk mindenféle finomságokkal. Már szinte folyt a nyála Jungkooknak és alig várta, hogy megízlelje legjobb barátja főztjét.
»««
– Nem! Semmi ijesztő!
– Gyerünk Tae, hisz nem olyan ijesztő.
– Nem olyan ijesztő? Kook te tudod mit beszélsz? Megszállt baba üldöz kedve szerint embereket, egy hatalmas késsel hadonászva, hátborzongató hangon. És te meg azt mondod, nem olyan ijesztő – hadarta el gyorsan az idősebb a fiatalabbat kuncogásra késztetve. Valami okból kifolyólag ezt mindig eljátsszák ha közösen akarnak filmet nézni. Persze tudta, hogy Taehyung nem szereti az ilyesfajta filmeket és nem is volt szándékában megnézni, csupán imádta ilyenkor hogyan reagál.
– Rendben, akkor nem nézzünk semmi ijesztőt – sóhajtót mintha csak beletörődne de valójában ott volt az ajkai sarkában a huncut mosoly. Csendben kezdte el a netflixet böngészni, próbálva olyan filmet találni ami mindkettejüknek megfelel, azaz valami romantikus. Csakhogy ez sokkal inkább tragédia volt, ugyanis a filmben a nő férje meghalt agydaganatban és meg kellett küzdenie azzal a fájdalommal, miszerint egyedül maradt nélküle.
A férje leveleket irt neki, hogy miután meghal s eltemeti, olvassa el őket, mivel abban bízott ezzel segíti majd feleségét abban, hogy továbblépjen.
Jungkook akaratlanul is arra gondolt, nem tudná mit tenne ilyen helyzetben. Belegondolni is szörnyű mihez kezdene Jimin nélkül...hogy elterelje eme rossz gondolatait a pizzás dobozhoz nyúlt. Kinyitotta azt majd nagy levegőt szívott a finom aromából, azonban pár másodperccel azután gyorsan a szája elé tette a kezét és a mosdóba rohant.
– Kook? – szólította meg legjobb barátját, de az nem tudott válaszolni, ugyanis a WC fedelét felnyitva adta ki magából az összes ételt tartalmát, ami a gyomrában volt.
– Nem tudom mi történt. Egész nap jól voltam.
– Ettél itt valamit ami esetleg nem esett jól? – kérdezte aggódva a fiatalabb egészségéért.
– Nem hiszem. Nem ettem semmi különöset vagy ami nem esne jól – lassan feláll majd kezet mos, illetve kiöblíti a száját. A hányingere csak nem múlt el, de igyekezett valami másra koncentrálni, remélve, elmúlik idővel.  – Menjünk vissza Tae, most már jól vagyok – apró mosolyt húzott ajkaira az idősebb szemébe nézve. Tudta, hogy nem fogja ezt elhinni, de mégis bólintott miszerint rendben van.
– Jól van, de ha újra rosszul érzed magad, kérlek szólj – emelte fel mutató ujját ezzel jelezve mennyire komolyan gondolta. Válaszként bólintott majd vissza indultak a nappaliba. Alig, hogy kényelmesen elhelyezték magukat, Taehyung magához vett egy szelet pizzát s odanyújtotta a fiatalabbnak, aki viszont orrát felhúzva tolta odébb. – Mi a baj?
– Furcsa az illata – fintorgott mire az idősebb furcsa pillantásokkal illette, hol a pizza szelet hol pedig legjobb barátját. Nem értette miért mondja ezt, hiszen ő ugyan olyan illatot érzett ami jellegzetes a hawaii pizzára.
– Nekem ugyan olyan illata van – vont vállat egyszerűen, aztán hirtelen Jungkookhoz fordult – Mondd el mostanában hogy érzed magad, és ne merj hazudni, azt úgyis tudni fogom.
– Hát, nem is tudom – kezdett el gondolkodni a tanár – Az elmúlt napokban a gyomrom egészen furcsa volt, főleg reggel van hányingerem, viszont ha egyszer eszem akkor minden oké. De egyéb baj nincs hyung – válaszolt elgondolkodva elmondott e mindent, de miután megbizonyosodott róla, határozottan bólogatott jelezve az idősebbnek, hogy mindent elmondott. Taehyung hosszúnak tűnő másodpercig nem szólt semmit, miközben igyekezett feldolgozni a hallottakat. Az arckifejezéséből úgy tűnt mintha gondolataiba merült volna, s próbált kitalálni valamit, ami megmagyarázza legjobb barátja viselkedését. Aztán egyszer csak hol a pizzára nézett, hol a fiatalabbra, mialatt összeráncolta szemöldökét, majd szemei azonnal tágra nyíltak.
– Istenem, te terhes vagy – kiáltott fel hatalmas vigyorral.
– Hogy micsoda? – erőteljesen kezdte el rázni a fejét Jungkook, ugyan olyan hatalmas szemekkel nézve barátját, mint ő. – Egy az ezerhez az esélye annak, hogy egy férfi teherbe essen. Mennyi az esélye annak, hogy én legyek az? Nem. Ez lehetetlen – rázta a fejét hitetlenkedve.
– Csak várj egy kicsit. Elmegyek és veszek terhességi tesztet és akkor majd meglátjuk, hogy igazam van-e – meg sem várva a tanár válaszát, áll fel és öltözik át egy kényelmesebb szettbe,
– De várj már hyung. Ez akkor is hülyeség. Tudod, hogy a teszt nem csak a terhességet hanem daganatot is kimutat egy férfinál – fogja meg a másik csuklóját hatalmas kiskutya szemekkel pislogva rá – Inkább ülj vissza és nézzük tovább.
– Akkor legalább időben leszel kezelve és nem visz el időnap előtt a kasszás. De ez egyébként sem fordulhat elő, tuti biztos terhes vagy – vigyorog büszkén elméletén, mire Jungkook gondolatban már agyon csapta az idősebbet. Néha nem érti ők mégis miért barátok.
– Nos, azt írják 5 percet kell várni aztán a kis digitális képernyőn ha egy mosolygós emoji jelenik meg, terhes vagy, ha pedig egy szomorú akkor viszont nem – magyarázta pár perc elteltével amint hazaért a teszttel és Jungkook megcsinálta azt – De hej várj. Megmostad mielőtt a kezembe adtad? – fintorgott ezzel nevetést váltva ki a fiatal férfiból.
– Néhány ember számára éppen fordítva lenne kedvező – motyogja orra alatt, amit Taehyung szerencsére nem hall meg, különben már rég kioktatta volna.
– Akarod, hogy ellenőrizzem? – tette fel a kérdést hyungja, amint letelt az őt perc és látta, hogy a fiatalabb nem mozdul csak maga elé bámul. Válaszként bólintott majd nagyot sóhajtva várta hyungja válaszát. – Nos, azt hiszem egy gonddal több vagy kevesebb lesz nektek.

𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora