– Igen, nála voltam – válaszolt a maffiavezér a ki nem mondott kérdésre.
– Jó – felsóhajtott, és felnézett a plafonra.
– Bármit megteszek érted – folytatta miközben megsimogatta a fiatal tanár arcát, aki ettől csillogó szemekkel nézett rá. Jimin számára nagyon édes és szívmelengető látvány volt, ahogyan kislánya a fiatal tanár mellkasába bújva alszik.
– Ne értem, hanem Haesooért – rázta a fejét finoman, nehogy felkeltse a kislányt. – Bántotta őt – söpri ki óvatosan az arcából a haját – De azért nagyon ügyes kislány volt – mosolyodott el Jungkook, arra gondolva ahogyan neki szaladt a gyerek.
– Mindkettőtökért teszem – odahajolt a fiatalabb felé, hogy csókot mondjon homlokára – Most pedig fürödjünk le – mosolygott miközben óvatosan karjaiba vette kislányát és a saját szobája felé indult. Jungkook eközben leemelte magáról a takarót de félúton megállt cselekedetében.
– Várj, egy-kettő? Együtt? – kérdezte döbbenten kis pírral orcáin.
– Igen édesem, együtt – Jimin még visszafordult az ajtóból majd rákacsintott, mitől még jobban elpirult a fiatal tanár.
Pár perc elteltével, Jungkook bement a fürdőszobába, ahol két kupac tiszta ruha várta őt, valamint két törölköző, illetve egy hatalmas kád. Az idegesség kezdett úrrá lenni rajta. Igen, az egy dolog, hogy már szexelt Jiminnel, és látta a teste minden egyes részletét, viszont ez akkor is intimnek tartotta. És persze romantikusnak, amiben még soha nem volt része. Mély levegőt vesz, és csukott szemmel kezdte kigombolni az ingét. Érzi, hogy az anyag leesik a válláról, majd kinyitja a szemét, így meglátja önmagát a tükörben. Észre sem vette, mikor Jimin belépett a helyiségbe, csak mikor a karjait köré fonta. Kicsit megrezzent az érintéstől, készen arra, hogy jól tökön rúgja ha továbbra is simogatja, de hamar rájött, hogy az Jimin.
– Ne merészelj kevesebbet gondolni magadról – a maffiavezér a fiatal tanár fülébe suttogta majd maga felé fordította. – Gyönyörű vagy. Ne gondolj másra. – Jimin végighúzta az ujjait Jungkook testén.
– Hogy lehet valaki olyan veszélyes mégis őszinte és szerethető? – a tanár enyhen kuncogott miközben Jimin ujjaival játszott.
– Csak a kislányommal és veled vagyok ilyen – sejtelmes mosolyra húzta ajakit Jimin. De ezek után nem szóltak semmit, és a maffiavezér elkezdte készíteni a kádat a fürdéshez.
Jungkook nem emlékszik mikor érezte magát utoljára ennyire nyugodtnak. Biztosan sok év telhetett el. A feszültség, amit oly sokáig érzett, enyhülni kezdett, elégedettnek érezte magát és elfelejtett minden aggodalmat, amin valaha is csak egy másodpercre gondolt.
Jimin a kádban ült míg Jungkook a lábai között foglalt helyet mellkasának dőlve. Bármennyire is vágyott arra, hogy megérintse a fiatal tanárt és minden lehetséges módon a magáévá tegye, tudta, hogy nem ez a legmegfelelőbb idő.
Jungkook pedig emiatt úgy érezte ideje lenne elmondani, mi is történt valójában. Elvégre sokat tett érte Jimin, ezt igazán megérdemli.
– Nemrég volt az egyéves évfordulónk. – kezdett bele halkan a fiatalabb férfi, mire a másik érdeklődve figyelt rá. Majd meg fogta egyik kezét és az ujjaival kezdett el játszani. Ez az apró kis cselekedett, segített Jungkooknak nyugodtnak maradni a történet mesélése közben. – Ő volt az első komoly barátom. Nem igazán voltam pár hét vagy hónapnál tovább kapcsolatban, főleg nem egy férfival. Így érthető, hogy nem voltam készen olyan formában a szexre, viszont ő a többi próbálkozásom ellenére beleegyezett, hogy várni fog rám. – a fiatal tanár vett egy mély levegőt – Aznap izgatottan mentem haza, és arra gondoltam, hogy talán azon az éjszakán lesz bátorságom odaadni magam neki. Annyira türelmes és édes volt a várakozás alatt, hogy úgy gondoltam ez egy csodálatos élmény lesz mindkettőnknek. De nem kellett volna otthon lennie olyan hamar, viszont én semmi rosszra nem gondoltam, csak arra, miszerint biztosan az évforduló miatt jött hamarabb. De tévedtem – a mondata végén az első ajkába harapott. – Rajta kaptam őt miközben durván kurt egy nőt a közös ágyunkba. – eltelt néhány pillanat mire összeszedte magát, hogy folytatni tudja. – Szó nélkül otthagytam, persze próbálta kimagyarázni, de nem érdekelt. Taehyunghoz mentem, aki azzal az ötlettel állt elő, hogy menjünk el szórakozni – Jimin kicsit előrébb csúszott, hogy kényelmesebben hozzáférjen a fiatalabbhoz és átölelte.
– Nem kell többé aggódnod miatta – lágy csókokkal próbálta megnyugtatni, ami a nyakán landolt. – Várj, úgy érted nekem adtad magad? – erre a fiatalabb visszanézett Jimin szemébe és lassan bólintott.
– Valami mindig visszatartott attól, hogy vele legyek. Soha nem éreztem akkora vonzalmat, amit irántad. Valami miatt annyira vágyom rád – közelebb csúszott a maffiavezért arcához, majd az ajkaira pillantott utána pedig a szemébe – Most is – suttogta a dús, puha ajkakra majd hirtelen lecsapott rájuk. Abban a pillanatban amikor a nyelvük találkozott, mindketten felnyögtek. Jungkook érezte, hogy csupán ettől a csóktól teste jobban felmelegszik mint a víz, amiben éppen ülnek. Az idősebb kezei lecsúsztak Jungkook testén, addig míg nem találkozott az egyik félgömbbel, amit finoman masszírozni kezdte, apró kis édes nyögéseket csalva ki a fiatal tanár ajkai közül.
– Én is kívánlak – suttogta a vezér, óvatosan a fiatalabb szűk lyukába csúsztatva egyik ujját. Jungkooknak elakadt a lélegzete. Apránként mélyebbre nyomta az ujját, míg nem érezte, hogy a fiatalabb készen áll egy második ujjra. Fokozatosan igyekezett tágítani rajta, hogy ne legyen majd annyira kellemetlen a behatolás. Jungkook nyöszörgött a kissé kellemetlen érzéstől, ugyanakkor ez hamar elmúlt és már az örömtől nyögdécselt. Nem akarta, hogy az idősebb abbahagyja, így amikor az idősebb hozzáadta a harmadik ujját is, erősen a vállába markolt és zihált. Azért ez egy fokkal kellemetlenebb volt, mint az első két ujj. De igyekezett minél hamarabb hozzászokni az érzéshez, később pedig elkezdett fel-le mozogni Jimin ujjain. Nem érzett mást csak élvezetet, ahogy eluralkodik a testén, felgyorsította a tempót, ezt viszont az idősebb kihasználta úgy hogy a nyakának esett, apró csókokkal.
– Azt akarod, hogy elmerüljek benned? – kérdezte Jimin közel a másik füléhez, olyan halkan, hogy csak a fiatalabb hallja. Természetesen mást sem akart, hiszen akkora már rég ellepte elméjét a vágy.
– Igen-igen, azt akarom, hogy bennem legyél. Meg akarlak lovagolni – suttogta a fiatal tanár kétségbeesetten, mire a vezér gondolkodás nélkül vette ki ujjait a szűk forróságból, és kemény farkát a fiatalember bejáratához igazította. De még mielőtt bármit is tehetett volna, Jungkook túl lelkes volt így egyből ráült. Mindketten egyhangúan felnyögtek és Jungkook hátravetette a fejét, mivel azonnal eltalálta legérzékenyebb pontját. Nem gondolta volna, de most még nagyobb élvezet járta át a testét mint eddig bármikor. Nem vesztegette az időt, a fiatal tanár elkezdett fel-le mozogni a másik kemény farkán, egyre gyorsabban. Újra és újra megüti azt a z érzékeny pontot, mitől Jungkook a fellegekben érezte magát. Ez pedig azzal járt, hogy egyre hangosabban nyögött.
– Ah...csináld újra – szinte sikítva kérte az idősebbet, mikor felfelé mozdította csípőjét. Jimin kötekedően felhorkant de azért megtette amire kérték, és erősebben lökte fel csípőjét. Imádta a reakciót, amit kiváltott a fiatalabból, a vágyakozó tekintetét, a hangját, ami oly édesen hatot rá. Néha odahajolt, hogy megcsókolja a fiatalabbat, főleg mikor érezte, hogy közel a vég. És talán soha sem gondolta volna, de egyszerre jutottak a csúcsra egymás nevét nyögve.
Jimin lihegve próbálta lecsillapítani a légzését, majd könnyűszerrel leemelte magáról a fiatalabbat. Azonban Jungkooknak máris hiányzott az idősebb így előre hajolt karjait Jimin nyaka köré fonva, arcát pedig elrejtve.
– Milyen szerencsés vagyok, hogy az enyém lehet egy ilyen értékes személy mint te – suttogta Jimin miközben a fiatalabb haját kezdte simogatni, néhol pedig a hátára is tévedt a keze.
– Olyan helyes vagy – nézett fel az idősebbre, hüvelykujjával az arcát simogatva, mire Jimin elfordította a fejét, hogy könnyedén megcsókolja a másik tenyerét.
ESTÁS LEYENDO
𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVE
FanficMi kell ahhoz, hogy két ellentét egyesüljön? Alkohol. Az egyik vigaszt keres, míg a másik szórakozást, hogy begyógyítsák összetört szívüket. Egyikük sem számított arra, hogy egymásban megtaláljak az igaz szerelmet. ⚠A könyvben felmerülhet, trágár...