Sziasztok!
Azt hiszem ez az egyik legrövidebb fejezet, amit írtam, és elnézést érte, de nem igen van ihletem és időm se nagyon volt írni mostanában. Plusz meg ez a Bl nekem nagyon új, tehát emiatt is vannak ritkán részek, valamint egyáltalán nem megy úgy az írása, ahogyan azt én elképzeltem, ami kissé lelomboz. Tudom, nem kellene ennyire „rágörcsölni”, de természetes hogy kissé félünk főleg ha valami újdonsággal van dolgunk. S ez a Bl szál nálam ilyen, szóval nézzétek el nekem ezt a nagyon rövidke részt xD De igyekszem visszarázódni az írásba, és nem ilyen vagy ehhez hasonló rövid részeket hozni.Jungkooknak a kedvenc időtöltése nem meglepően az éves lett. Úgy érzi nagyon kívánós lett, mert ha meglát valami ételt vagy érzi a finom illatát, szinte azonnal enni akar, így nem csoda miszerint az étel lett a második legjobb barátja, természetesen Taehyung után.
– Jó reggelt Mr. Kim – kiáltanak fel szinte egyszerre a diákok, mire Jungkook az ajtó felé fordul, ahol szeretett legjobb barátja áll, hatalmas mosollyal ajkain. Belépve az osztályterembe, a fiatalabb tanár megérzi a finom csirke illatát, mire alig várja, hogy egyen belőle. Még soha sem vágyott ennyire valami után mint arra a csirkére.
– Sziasztok gyerekek. Hallgatok Mr. Jeonra? – érdeklődik Taehyung miközben megölel pár diákot, akik oda szaladtak hozzá.
– Igen Mr. Kim – válaszoltak lelkesen mindannyian mire a két felnőttnek mosoly jelent meg ajkain.
– Rendben gyerekek, álljatok sorba az ajtó előtt – kéri őket Jungkook mire a kicsit teljesítik a kérését, és szép lassan haladnak az említett helyre vigyázva egymásra nehogy fellökjenek valakit. Épp jókor jött Taehyung, hogy elvigye őket a közeli cukrászdába, hiszen tényleg szüksége volt egy kis pihenésre.
– Hogy van a kedvencem? – kérdezi legjobb barátjától mire az nagy boldogan válaszol.
– Jól vagyok, csak éhesen.
– Nem te – egy pillanatra felnézz rá majd ismét a még lapos pocakjára emeli tekintettét. – Hanem az én kis zselés babom. Vigyáz rád ez a mamlasz? Eszel rendesen? – faggatja a magzatot mintha az tudna is válaszolni.
– Zselés bab? – felvonva szemöldökét válaszol mire az idősebb hevesen bólogatni kezd.
– Haesoo zselés babnak nevezte nem? – ez igaz, és azóta néha ő maga is akaratlanul így hívja. Jungkook észre veszi, hogy valaki feléjük tart, mire a fiatal tanár felkuncog és megrázza a fejét
– Jobb ha nem hallja meg Jimin, hogy így nevezed. Nem lenne nagyon boldog.
– Nem érdekel, mint gondol. Amikor nincs a közelben ez a kis zselés bab csak az enyém – rebegteti meg pilláit Taehyung mint az igazán gazdag nők, majd elmosolyodik amint ő is észreveszi Jimin egyik biztonsági őrét, mert igen. Amióta megtudták a terhességek, Jungkook rendesen dolgozik, annak ellenére, hogy kedvese ennek nem igen örül. Inkább azt szeretné ha otthon pihenne, viszont a fiatal tanár szereti munkáját és addig míg pocakja engedi szeretné folytatni, utána úgyis a kicsivel lesz otthon. Igy egy sor vita és fenyegetés után Jimin belement ebbe, de csak is azért mert érte, illetve Haesooert mehet egy testőr.
Nem igen tetszett ez Jungkooknak, de jobb mintha otthon ülne a négy fal közt.
– Gyere együnk, éhezek – boldogan ül le a várandós férfi a székében, majd megfogja az egyik ételes edényt, hogy a következő pillanatban kinyissa azt. – Mennyország illata van – gyakorlatilag ezeket a szavakat nyögi annyira jól esik neki csupán az illata. Sült csirke van benne, csíkokra vágva, banánnal és nutelával. Igen, nagyon furcsa és undorító kombináció, más esetben Jungkook még a lelkét is kihányná, de most a terhesség miatt ez az egyik kedvenc étele.
– Nem tudtam, hogy a csirkét lehet ezzel is enni. Furcsa – Taehyung nem bírta ki, hogy ne szóljon valamit így muszáj volt valamiféle megjegyzést tennie.
– Soha se ítélj el egy várandós személy étkezését, ha sokáig akarsz élni – fenyegette meg a műanyag késsel legjobb barátját, mire az említett hatalmas szemekkel meredt rá majd felkuncogott.
– A terhesség erőszakossá tett – motyogja orra alatt mire Jungkook annyira elérzékenyült, hogy könnybe lábadt a szeme.
– Tényleg ennyire rossz lennék? – suttogja félve, amire legjobb barátja felkapja a fejét.
– Ugyan már Kook, tudod, hogy nem így értettem, és nincs abban semmi rossz ha néha megijesztesz. Legalább gyakorolsz míg a kicsi eléri a kamasz kort – pimaszkodik legjobb barátja mire képtelen nem elnevetni magát.
BINABASA MO ANG
𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮 (𝓙𝓲𝓴𝓸𝓸𝓴) SZÜNETELTETVE
FanfictionMi kell ahhoz, hogy két ellentét egyesüljön? Alkohol. Az egyik vigaszt keres, míg a másik szórakozást, hogy begyógyítsák összetört szívüket. Egyikük sem számított arra, hogy egymásban megtaláljak az igaz szerelmet. ⚠A könyvben felmerülhet, trágár...