Bölüm 23: Simya (1)

37 8 2
                                    

Yazım hatası görürseniz lütfen yorumlarda belirtin. Böylece düzeltebilirim.

Zaman geçti ve günler almaya devam etti. Maria iyileşiyordu ve gününün çoğunu Kasuur ile geçiriyordu. Ne de olsa Mais'in yanında kaldığında onun çırağı olmaktan fazlası olamıyordu. Mais'in simyadan başka ilgilendiği pek bir şeyin olduğu da söylenemezdi. Ona kıyasla Kasuur ile konuşmak daha kolaydı. Hem de Kasuur'un konuşacak daha makul bir arkadaşının olması onun için daha iyi olmuştu.

Bu günlerde daha hızlı yükseliyordu. Çekirdek Alemine zaten yükselmiş birinden yardım almak onun ilerlemesini daha kolay hale getirmişti. En kötü durumda bile kör birinden ders almaktan daha iyi olduğunu anlayabilirdiniz. Çoktan 9. aşamaya ulaşmıştı. Mais onun şehre gittiklerinde çoktan Çekirdek Alemine yükselmiş olmasını istiyordu. Böylece inanılmaz bir değere sahip olacaktı.

Onlara Krallar gibi davranmalılardı! Mais 3. Prensti!

Nereye giderse gitsin ona saygısızca davranmaları Mais'i çok rahatsız ediyordu. Hadi Kasuur'u geçelim. Köylünün tekiydi. Peki ya bu şehir bebesi!?

Mais bir anlığına kazanı fazla hızlı karıştırdığını fark etti ve derin bir nefes aldı. Duygularını dışarı yansıtmamalıydı. Kibrini törpülemeliydi. Abisi Lion ona bunu öğretmişti.

'Lion... Acaba şu anda ne durumda?'

Mais başını iki yana salladı. Şimdi bunu düşünmenin sırası değildi. Kazana gül tozu eklemeliydi.

Konumuza Kasuur'un şehre girmeden Çekirdek Alemine ulaşmasından devam edelim.

Şehir lordları genelde sadece birer Bilge olurdu. Nasıl olur da daha 12 yaşına girmemiş bir çocuğun Çekirdek Alemine girmesine şaşırmazlardı? Kasuur'un başarısı onlar için inanılmaz olacaktı fakat Eyalet şehirleri için pekala kabul edilir bir dahi gibi görünecekti. Fazla dikkat çekmeyecek ve bulundukları şehirde büyüyeceklerdi.

Böylece işleri daha kolay olurdu ve ihtiyaçları olan bölgelere ve tecrübeye kavuşmak daha aşamalı bir şekilde gerçekleşebilirdi. Ölümsüz Beyaz sadece bir Bilgeydi. Sıradan şehirlerde onları koruyabilirdi fakat Eyalet şehirlerinde Mais Kasuur gibi bir aptalla hayatta kalmasının zor olacağını biliyordu.

Evet, bunların 9 yaşındaki bir çocuğun aklındaki düşünceler olduğuna inanmak pekala zor. Ötede Maria 15 yaşındaydı. Çekirdek Alemindeydi ve hala kanat renkleri güzel plan bir kelebek görünce 2 yaşındaki bir bebek gibi peşinden koşuyordu.

Eh, Kasuur da peşinden koşuyordu. Bu ortamda normal olmayanın Mais olduğu açıktı.

Mais onlar beraber ormanda dolanıp gelişim yaparken bütün gününü simya ile uğraşarak geçiriyordu. Bundan önce teorik bilgisi usta simyacılarla boy ölçüşecek seviyedeydi ki bu seviye, genel olarak çekirdek aleminin zirvesindeki figürler kadar değerli olurdu.

Fakat Mais son günlerde bariz ilerlemelerde bulunuyor ve yeni tarifleri kullanabileceğini hissediyordu. Tutkusu da artıyordu. Farklı hissediyordu. Bunun nedeninden şüphelenmeye başladı ve bu yüzden bir sabah Maria daha kalkmamışken Kasuur'un koca göbeğini tekmeleyerek uyandurdı.

"Maria'yı buradan götür. Görmemesi gereken şeyler yapacağım."

Oldukça yanlış anlaşılabilir bu sözler 11 yaşındaki cahil çocuğa hiç de yanlış gelmedi. Maria uyanır uyanmaz onu buradan götüreceğine söz verdi. Mais de bunun ardından kulübeden dışarı çıkıp tekrar kazanının başına döndü. Ölümsüz Beyaz çok zekiydi. Mais'in bedenini sararken Mais ona kitapları gösteriyor ve kazanın altına odunları nasıl koyması gerektiğini öğretiyordu. Bu seviyede bir simyacının odunları rastgele koymaya dahi haklı yoktu. Sıcaklığın sabit olması gerekiyordu. Zaten görmüyordu. İşleri daha sabit bir şekilde yapmalıydı. Kör haliyle odunları kendisi düzenleyemezdi. Aksi takdirde hatalı karışımlar bir çekirdek gelişimciyi bile mahvedebilirdi. Mais sadece Köken Enerji Aleminin 3. aşamasındaydı. Böylesi bir zehri yapmaya niyeti yoktu.

Antik Ölümsüzün Günceleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin