Bölüm 35: Sufkro

20 5 2
                                    

Tombiğin şiddetli bakışları halkı süpürdü ve bir goril gibi göğsüne vurarak gücünü gösterdi. Bedeninden şiddetli aura yayıldığında yaşlılar dahi nefesini tuttu. Bu gerçekti!

Kasuur gerçekten de Çekirdek Aleminin 1. aşamasındaydı!

Şüphesiz bu aşamaya ulaştığından beri fazla zaman geçmemişti fakat buna rağmen gücün etkisi açıktı. Kasuur'un bedeninde köken enerjiden yapılmış bir çekirdek vardı. Bu onun fiziksel olarak daha güçlü olmasını sağlamakla kalmıyor, köken enerjisini de daha kaliteli hale getiriyordu.

Kasuur'un karşısında Ulam'ın şansı var mıydı ki?

Ulam da bunun farkındaydı. Fakat söylentilere gerçekten inanmamakta haksız mıydı? 12 yaşında ve Çekirdek Aleminde! Üstelik buraya gelip onun ne kadar işe yaramaz olduğunu gördükten sonra sözlerini sakınamazdı.

"Dövüş başlamayacak mı?"

Bu sessiz anda ses dalgalarını yayan kişi bizzat Mais'ti. Bu kör çocuk burada Kasuur'un Çekirdek Aleminde olması hakkında şaşırtıcı bir şey görmüyordu. Dövüş başlayabilirdi. Hem Ulam 8. aşama köken ustası değil miydi? Arada sadece 3 aşama vardı. Bu 3 aşama Köken Alemi ve Çekirdek Alemini ayıran büyük bir duvar olsa da Kasuur oldukça tecrübesiz ve gençti. Ulam daha tecrübeli taraf olarak hala kazanma şansına sahipti. Üstelik çok daha fazla teknik biliyordu. Mais Ulam'ın o kadar da zorlanmaması gerektiğini düşündü.

'Ah, buradaki insanlar iyi teknikler bilmiyordu değil mi? Unutmuşum.'

Doğru. Ulam'ın Kasuur karşısında hiç şansı yoktu.

"Savaş başladı! Kasuur! Hala ne bekliyorsun?!"

Maria kesinlikle öfkeliydi. Savaşı o anda başlattı ve şişkoya emir verdi.

"Tabii prensesim!"

Bu Mais'in hiç hoşuna gitmedi. Kasuur'un bu güzellik karşısında hemen oynatılacağını biliyordu. Bu ilk kez olmuyordu fakat ilk kez işler tehlikeli bir boyuta ulaştı.

10 Nokta Avucu gerçekten Kasuur'un seviyesinde birine dokunamazdı fakat ya bu daha yüksek seviyeli birine karşı olursa? Ya Kasuur Mais'in ona öğrettiği teknikleri gösterip kendinden üst aşamada olan birini yenerse. Bu her zaman işe yaramazdı fakat Maria öyle sanacaktı. Yine sevdiği birisi zarar gördüğünde Kasuur'u mu ileri atardı?

Mais cevaptan emin olamadı fakat tekniklerini saklama konusunda daha emin oldu. Şehir Lordu teknikleri bilmemeliydi ve hatta Kasuur bile çok fazla yetenek öğrenmemeliydi.

Mais o anda Kasuur'a Bilge Aleminden önce Tao öğretici dersi vermekten vazgeçmeyi düşündü.

Yine de daha önemlisi Maria hakkında bir şeyler yapacaktı. Yapmalıydı.

Kasuur ileri atıldı. O şişko göbek sırtındaki kılıcını çıkarmadı. Doğrudan güçlü bir köken enerji dalgasını Ulam'a gönderdi. Bu bir teknik ya da herhangi bir şey değildi fakat çekirdekte arındırılmış güçlü bir enerjiydi. Kesinlikle hiçbir 8. aşama köken ustası buna karşı koyamazdı. En azından Ulam bu saldırıya karşı koyacak yeteneklere sahip değildi.

Yüzü ekşidi. Ulam için Kasuur kesinlikle kötü bir eşleşmeydi.

"10 Nokta Avucu!!"

Yüksek seviye köken tekniği yine ortaya çıksa da bu sefer karşısında Evra değil Kasuur vardı. Köken enerji dalgasını yavaşlatsa da yetersizdi.

Ulam bu renksiz enerjiye karşı bedeniyle karşılık vermek zorundaydı!

O anda Mais başını kalabalığa çevirdi ve gülümsedi.

Antik Ölümsüzün Günceleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin