Bölüm 36: Asilzade

29 6 8
                                    

Parti salonunda Maria Evra'yı çoktan şifacılara bırakmış ve Mais ile Kasuur'un yanına dönmüştü. Ortalık sakinleşmiş ve yetişkinler kendi aralarında konuşmalarına dönmüştü. Bu sırada da Maria Mais'in suratına baktı ve ona sordu.

"Evra için bir şeyler yapamaz mısın?"

"Yapamam."

Ne yazık ki Maria Kasuur'dan yararlandığı gibi Mais'ten de yararlanamazdı. Mais yeteneklerinin tamamını gösterme niyetinde olmadığı gibi böyle bir zamanda asla göstermezdi. Sufkro'nun bakışlarının üzerinde olduğundan kesinlikle emindi. Ne de olsa Maria ve Kasuur'un yanında sadece o vardı. Ve dahilerin yanında dahilerden başkası olmazdı.

Böyle bir zamanda kesinlikle tam bir kör gibi davranmalıydı.

"Orada ne yaptığımı gördün mü Maria?! Nasıl da Ulam'ı korkutup babasını çağırttım?! Ne kadar güçlü olduğumu biliyor musun? O kesinlikle tüm gücüme yakın bile değildi. Seninle antrenman maçı yapmamıza ne dersin?"

Oh, bu kesinlikle Maria'nın bir yerlerine dokunmak için Kasuur'un denediği oyunlardan biriydi. Ne yazık ki fazla zamanı yoktu. Mais Maria'nın  genel beden hazırlıklarını yapmıştı ve yakında ilerleyişini hızlandırmak için yeni çalışmalara başlayacaktı.

Hatırlarsanız Baro ile olan anlaşmalarında Maria'nın gelişimini hızlandırmak da vardı.

Şu anki tembelliği ile Kasuur muhtelemen Mais'in yardımcı olduğu Maria'yı geçemeyecekti. Bu durumda dayak yemekten Maria'nın hiçbir yerine dokunma fırsatı da olmayacaktı. Bu yüzden bir an önce bu eğitim kavgasını gerçekleştirmeliydi.

İş kendi menfaaterine gelince Kasuur gerçekten zeka küpü kesiliyordu.

"Olabilir. Düşünürüz."

Maria yine de nezaketen kabul etti. Buna rağmen Mais bu teklifin de Kasuur ile arasını bozmamak için olduğunu biliyordu.

"Bu kadar övünüyorsun ama Baro gelmeseydi belki de şimdiye ölmüştün."dedi Mais fakat Kasuur aptal bir bakışla Mais'e baktı ve başını iki yana salladı.

"Nasıl ölebilirdim? Sen-"

"Ölürdün."

"Peki ölürdüm.

Mais'e karşı çıkmak anlamsızdı.

Bu sırada Maria da Sufkro'nun bakışlarının sürekli bu yönde olduğunu hissetti. Dostları ile konuşuyor ve oğlunun aptalca tavrı yüzünden özür diliyordu fakat gözleri her zaman Kasuur'un, Maria'nın ve Mais'in üzerindeydi.

"Sufkro sürekli burayı izliyor." dedi Maria. Bunu duyan Kasuur anında arkasını dönmek için hareketlendi fakat Maria ondan çok daha güçlüydü. Çok daha hızlıydı. Kasuur'u durdurmak için yeterince zamanı vardı.

"Bırak."

Kasuur başını çevirdi ve arkasına döndü. Mais Maria'ya dokunmamış fakat onu durdurmuştu. Her şey sıradanmış gibi davranmaya devam etti. Meyve suyundan içti ve dümdüz önüne baktı.

"Kasuur'un arkasına döneceğini nereden anladın? Hem beni neden durdurdun? Şimdi Sufkro bizim onu fark ettiğimizi biliyor."

Mais başını iki yana salladı. Kasuur da önüne döndü. O da meyve suyunu içti. İkisi de alkol almıyordu. Ya da benzeri garip içecekler. Meyve suyu seviyorlardı.

"Sadece Kasuur'u tanıyorum. Sufkro'nun da düşüncelerini anlayabiliyorum. Şu yaşlı adama bir bak. Sence o istemeseydi onu fark edebilir miydin? Gergin olmanı istiyor ve ne yapacağını görmek istiyor. Sen ve Kasuur'un zaten yetenekli olduğunu biliyor. Benim yapabileceklerimi ele vermemek için sıradan davranın. Hepiniz zaten onun tehdidi altındasınız. Beni de ateşe atmayı düşünmeyin lütfen. Sizin kadar müthiş değilim."

Antik Ölümsüzün Günceleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin