Sonraki gün Mais'in villasında oturma odasında 3 kişi bulunuyordu. Mais hizmetçinin ona hazırladığı dilimlenmiş elmaları yerken koltuğuna uzanmış ve havaya doğru boş gri gözleriyle bakıyordu. Kucağında meyve kasesi ve koltuğunun karşısındaysa uzun masaj masasının üzerinde genç bir kadın vardı. Yeşil gözleri ile vahşi bir hayvanın açlığına sahip bir şekilde Mais'in elindeki meyve kasesine bakıyordu. Üstü çıplaktı. Fakat göğsü masaj masasına yaslanmıştı ve dışardan göğsünün hiçbir parçası görünmüyordu. Göğüsleri özellikle küçük olduğu için - yaşından dolayı - masaj masası her şeyi kapatmıştı. Fakat kapatmasaydı bile Maria'nın utanacağı tek kişi olan 9 yaşındaki Mais'in onu görmesi mümkün olmazdı. O kördü.
Maria bir anlığına gözlerini meyve kasesinden Mais'e çevirdi. Ne de olsa Maria'nın sırtı çıplaktı ve sanki Mais'in gerçekten görmediğinden emin olmak istiyordu. Mais'in göremediğini bir çok tanık olduğu olayla anlamış olsa da Mais'in hala bir körden ziyade kör taklidi yapan sapık olmasından korkuyor gibiydi.
Şunu söylemeliyim ki eğer Mais Maria'nın bu düşüncelerinden haberdar olsaydı anında Maria'nın kafasını bedeninden ayırmayı düşünürdü. Bu küçük çocuk çok sabırlı ve olgun görünse de aslında inanılmaz bir gururu vardı ve böylesine bir hakaretin üzerine yapışması onu inanılmaz öfkeli yapacaktır.
"Bayan Xiao umarım size verdiğim talimatları yerine getirmekte bir sorun yaşamazsınız." dedi Mais ağzına koyduğu elma dilimiyle beraber. Sesi soğuktu ve içerisinde tehditkar bir hava da vardı. Bahsettiği talimatların ne hakkında olduğu belirsizdi.
Ve onun seslendiği Bayan Xiao ise buradaki durumu hala tam olarak kavrayamamış genç bayandı. Bugün uzun siyah saçlarını toplayarak gelmişti ve görünüşü güzel olsa da sadece ortalama üstüydü. Becerileri ortalama üstüydü ve bir simyacı olarak şehirde belli bir statüsü vardı. Fakat şimdi buradaki iki gence bakarken ne düşünmesi gerektiğini bilmiyordu. Buraya geldiğinde Maria sırtı çıplak masaj masasında yatıyordu ve Mais elinde meyve kasesi ile oturuyordu. Mais'e bakması için evde kalan hizmetçiler bir şey duyamayacakları kadar uzağa gönderilmişti. Mais ve Maria'nın bir yetiştirici olduğunu da düşünürsek yaklaşmayı akıllarına dahi getiremezlerdi.
Genç Xiao ne için burada olduğundan emin olmadığında Mais ona garip talimatlar vermeye başlamıştı. Maria hiçbir şeye itiraz etmediğinden ona uymaktan başka çaresi yokmuş gibi geliyordu.
"Hala burada ne olduğunu anlamadım fakat Leydi Maria'nın bununla bir sorunu yoksa benimde sorunum yok."
Yapması gereken yanda bekletilen yeşil parlak solusyonu Leydi Maria'nın akupunktur noktalarına baskılayarak uygulamaktı. Solusyonu uygulamak bir simya çırağının bile yapabileceği bir şeydi ve Xiao Linlin bir simya kalfası olduğu için elbette bunu uygulayabilirdi fakat bu solusyon...
"Bu solusyonu kim hazırladı?"
Buraya geldiklerine göre Mais mi hazırlamıştı? Eğer düşünecek olursak Mais'in bir erkek ve daha önemlisi kör olmasından solusyonu uygulamasında sorunlar olabileceğinden onun çağrılmış olması mantıklı olacaktır. Yine de basit bir mantık hatası vardı bu konu hakkında ve o da kör bir çocuğun, üstelik bu kadar genç bir tanesinin böylesi ilginç bir losyonu hazırlayabilmesiydi.
Linlin kesinlikle böylesi bir losyonu hayatında görmemişti. Fakat losyonun kullanım şartlarına bakınca, yani bir simya çırağına muhtaç olmasına bakınca en azından ileri düzey bir simya kalfası olmadan böyle bir solusyonun hazırlanamayacağını anlıyordu. Dahası solusyonun hedefi Maria gibi Çekirdek Aleminde bir bireydi. Az etkisi olan bir madde için Maria buraya kadar gelir miydi belirsizdi. Yani muhtemel olarak solusyonun yaratıcısının en azından simya ustası olmanın eşiğinde bir simya kalfası olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antik Ölümsüzün Günceleri
FantasíaBir imparatorun çocuğu yetişim için yetersiz olsa da bilgeliği onu hayatta tutar. Mais her şeyini kaybettiğinde ve kör olduğunda artık yaşamak için bir nedeni olmadığına ikna olmuştur. Sadece kısa bir süre sonra ona intikamı için umut verecek yetene...