°Kecy autorky°

25 9 4
                                    

Čím začít? 

Určitě poděkováním. Děkuji moc všem, kteří se stali čtenáři tohohle příběhu, a ještě víc těm, kteří tu dokonce zanechali povzbuzující komentáře a hlasy.

Všechny vás mám ráda!

Vím, že vás není zrovna moc, a taky vím, že je to z velké části kvůli tomu, že jsem se s tím tady časově extrémně vlekla. Dámy a pánové, od sepsání první do dokončení poslední kapitoly uplynulo skoro pět let.

Nebo čtyři a půl, nebo něco na ten styl.

První kapitolu jsem napsala v patnácti a pak jsem si dala dlooouhou pauzu, ve které jsem napsala příběh náct. a až potom se vrátila ke Komplikaci 2. A snažila se znovu dostat do komplikáckýho stylu po tom, co jsem psala o depresi a šikaně. Jenomže moje psaní se už se jednoduše vyvinulo dalším směrem, takže to až tak dobře nešlo.

Díky tomu byla cesta k dokončení tohohle příběhu o něco těžší. Zhruba v polovině už jsem ztratila skoro všechnu motivaci pokračovat a trvalo to několik měsíců, než jsem znovu našla nit a chuť zase se do toho ponořit.

Svoji roli samozřejmě hrála taky maturita, přijímačky na vejšku a začátek prvního semestru.

Pak se mi ale podařilo zbavit se psacího bloku a ačkoliv to nešlo moc rychle, vydávala jsem kapitoly a psaní mě bavilo. Je totiž lepší počkat si na další vlnu motivace, než se z "povinnosti" nutit do něčeho, co v tu chvíli nejde. Všechno, co se dělá z povinnosti, ztrácí hodnotu.

A tak jsem to navzdory všemu nakonec dotáhla až do konce. Mám TAKOVOU RADOST!! Není nic, k čemu bych mohla přirovnat ten pocit, když dokončíte něco, na čem jste pracovali tak dlouhou dobu. Sice nemám pocit, že je tenhle příběh naprosto podle mých představ, ale jsem si vědoma toho, že to ani nemusí. S psaním nepřestanu a každý příběh, který jsem napsala a napíšu, je schůdkem k dalšímu. 

A co bude teď? Zachvátí mě pocit radosti, když pomyslím na to, že můžu vytvořit cokoliv budu chtít. Kreativita je něco, co když opustí můj život, tak nebudu šťastná.

Budu tvořit.

°Anďa°

PS: MÍR VŠEM ŽIVOUCÍM BYTOSTEM CELIČKÉHO VELKÉHO VESMÍRU A JEŠTĚ DÁL!❤️

PPS: Umíte si představit můj výraz, když jsem zjistila, že potenciální kupci našeho domu se jmenujou Šílovi? 😄

Komplikace 2✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat