°26°

34 7 0
                                    

Milý deníčku,

myslela jsem, že mi zrosolovatí obě oči, když jsem ráno na chodbě přistihla Beth, jak postává vedle Camerona, hihňá se o sto šest a špičku levé nohy zabořuje do podlahy, jako by se chtěla provrtat ke Krtečkovi do bytu.

Cameron na ní visel očima, zaujatě přikyvoval a usmíval se skoro stejně jako ona.

Ježiš!

Chci říct...

Ježiš!!

Věděla jsem, že takhle na veřejnosti nemůžu blinkat, takže jsem prostě zapadla do učebny, kde už pár lidí čekalo na první hodinu, a posadila se do lavice.

Z batohu jsem vyslovila sešit a nalistovala stránku, na které jsem měla načmáraný svůj plán, díky kterému jsem měla převálcovat Beth a získat Camerona. Jo, zničehonic mi do očí málem vyhrkly slzy a dostala jsem pocit, jako bych si tehdá jenom splácala na papír svoje vlastní fantazie, ke kterým ve skutečnosti nikdy nedojde.

Vždyť jsem včera úplně normálně poslala Camerona po Messengeru do háje! Sice omylem, ale do háje!

A mezitím přišla Beth, ukázala mu svoje svaly, přehnaný úsměv a oční sítnici a úplně ukradla všechnu jeho pozornost?!

Vždyť to je přece nehorázně nefér! Haló, copak Cameron neviděl, jako jsem si... to... nacpala do pusy třicet noků?!

No dobře, musím uznat, že ty noky možná nebyly nejlepší způsob, jak zapůsobit na kluka, ale kdo má vědět, jak se to jako správně dělá?

Existuje snad nějaká příručka, která holkám říká, jak na kluka udělat dojem?

A pak mi najednou bliklo v hlavě a napřímila jsem se na židli.

Co mi to tenkrát mamka strčila do rukou, když jsem se jí ptala na kluky? Přísahala bych, že jsem tu knížku pohodila na stůl a od té doby se na ni ani nepodívala.

„Čau Skip!" Z myšlenek mě vytrhla zrzavá kštice, která se mi zjevila přímo před obličejem. „Co se děje? Vypadáš nějak bledě." To už u nás stála i Amber a mířila na mě lítostivý pohled, protože si taky všimla té věci, co se odehrává na chodbě.

Lisa na mě dál starostlivě krčila obočí a mě se pomalu zmocňovala panika. Co mám teď říct? Nemůžu přece říct pravdu, ale mám snad lhát? Můžu se ti přiznat, deníčku, že mě začala nějak brnět pusa při pomyšlení, že bych měla zalhat svojí nejlepší kamarádce, ale nebylo kam utéct.

„Totiž..." začala jsem a hodila očima po Amber, jenže ta se tvářila podobně jako já. „Dala jsem si k snídani jogurt, co byl prošlej." A uhnula jsem pohledem na stranu, když mi došlo, co jsem to vyžbleptla. Několik lidí ve třídě se na mě otočilo se znechuceným výrazem. Hned mě napadlo, že tímhle jsem svojí pověsti moc nepřidala.

Lisa se zatvářila tak zvláštně, že se mi z toho v krku vytvořil pan Knedlík a Amber s falešným úsměvem nahlas tleskla, aby tu prapodivnou atmosféru rozehnala pryč: „Tak jak vám šel ten úkol, co byl na dnešek?" A posadila se do lavice, aby vytáhla z batohu pomačkaný sešit.

Lisa ještě přimhouřila oči do podlahy, ale pak si dřepla vedle Amber a povzdechla si: „Strávila jsem nad ním půlku odpoledne. Až na to budem psát, stopro to pokadím."

„To říkáš vždycky, a pak dostaneš áčko," namítla Amber.

Já jsem žádný úkol nedělala. Úplně jsem na něj zapomněla, protože jsem se buďto pečlivě utápěla v sebelítosti, nebo zodpovědně kňučela s obličejem zabořeným do polštáře, nebo něco podobnýho sofistikovanýho. Jo, včerejší večer byl náročnej.

Takže hned potom, co skončila hodina, při které jsem schytala další efko, jsme s Amber zalezly do zadní kabinky na záchodech a jedna druhé vylily svoje pocity.

Ona mluvila o Georgovi a o tom, jak nakonec jeho pozvání ven odmítla. Prý se jí od té doby neozval a jí se teď míhají hlavou pochybnosti, kterých se za boha nemůže zbavit. „Je to strašně vyčerpávající! Kéž by existoval nějakej čudlík, kterej by dokázal prostě vypnout myšlení!"

A já jsem ze sebe na oplátku vylila včerejší zkušenost a to, jak jsem zoufalá z toho, jak to vypadá mezi Cameronem a Beth. Do teď jsem si myslela, že on ji nijak zvlášť nemusí, jenže když jsem se nedívala, evidentně se mu... dostala pod kůži jako nějaký nebezpečný, smrtelný virus, nebo tak něco.

Musím říct, že se tohle celé řítí úplně jiným směrem, než podle mého plánu...

Komplikace 2✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat