°9°

42 12 0
                                    

OPERACE VALENTÝN - PLÁN, CO ŠOUPNE BETH DO ZADNÍ... KAPSY

Krok 1 - Upoutat pozornost
Bod a) Navázat konverzaci
Bod b) Zapůsobit
Bod c) Vyjádřit náklonnost
Krok 2 - Pomocí oběti a rituálu připravit Beth o všechen její šarm

Musím přiznat, že při pohledu na těch pár řádků, co jsem si načmárala do notesu, jsem si nebyla tak docela jistá, co jsem to stvořila. Vypadalo to jako výplod mozku čtrnáctileté holčičí zbloudilé duše, nebo něco tak.

A pak jsem se podívala do zrcadla na protější štěně svého pokoje. A bez komentáře pokrčila rameny.

První bod byl logicky naprosto nezbytný. Až bude příležitost, musím se jednoduše nadechnout a začít s Cameronem mluvit. O něčem. Nejlépe o něčem, co máme společné. Co máme společné?

Kromě budoucnosti?

Oba máme rádi umění. Cameron chodí na výtvarku. Vzpomněla jsem si, jak jsme spolu onehdy skončili u jednoho stolu ve družině a věnovali se kreslení pandy. Sama pro sebe jsem se usmála a plácla sebou zády na postel.

Ale je tady zádrhel.

Pokud jde o Lisu a Amber, není možná, aby se o tomhle dozvěděly. Doslova bych musela zrudnout i někde na zadku, kdyby se to stalo! Trapností a hanbou zároveň. Jako, déňo, uvědomuješ si vůbec, že jim svým způsobem nechtěně ještě pořád lžu o tom, že jsem zadaná? Co kdyby si to holky špatně spojily a vyvodily z toho všeho, že jsem se s Lisou začala kamarádit jenom kvůli Cameronovi?! Normálně by se jich tyhle věci mohly dotknout a přimět je se na mě... to... vykašlat!

A to bych se rovnou mohla jít pohřbít do lesa, protože bez Lisy a Amber by pro mě škola byla synonymem pro regulérní peklo. Neumím si představit, že bych znovu bloumala po chodbách sama, neměla si ke komu přisednout na obědě, ani s kým si o přestávkách popovídat, navíc by tu pořád byla Beth a její nenávistné pohledy a kousavé poznámky.

Normálně jsem se z té představy ošila!

Takže je jasná věc, že tuhle záležitost musím udržet hezky pod pokličkou, tak, aby si to holky nemohly vyložit špatně.

Komplikace 2✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat