Hissederek okumalar.. ✨
✨✨
Aralanan dudaklarımdan sadece içli bir nefes çıktığında başımı sallamakla yetindim.. O kadar güzel güldü ki heyecanıma rağmen benim bile dudaklarım kıvrıldı.. Biraz yukarı çıkıp gülüşümden öptü hızla.. Sonra da yüzümün hiç bir karışını es geçmedi.. Dudakları yavaş yavaş aşağı kayarken yine en çok boynumda oyalandı.. Bu sırada ağırlığını üzerime vermeden daha rahat bir pozisyon buldu kendine.. Sağ bacağı bacaklarımın ortasında dururken sol kolundan destek alıyordu.. Dudakları aşağı indikçe dudaklarım kuruyor, kalp atışlarım hızlanıyordu..
Eli pijamamın askısına gittiğinde gözlerime baktı izin ister gibi.. Elimi yanağına götürüp severken gözlerimi kapatıp açtım.. Avuç içimden öpüp indirdi biraz askımı.. Sonra öbürünü de indirip kendine biraz daha alan açtı.. Nemli dudakları gerdanımda dolanıp durdu.. Sütyenim olduğu için aşağı kayamayınca sinirlendi.. Sonra göğsümün ortasına dudaklarını yaslayıp sakinleşti.. Geceliği uçlarından biraz daha aşağı çekiştirdi.. Çıkarmak istediğini ama beni korkutmak istemediğinin farkındaydım.. İçimde en ufak bir korku hissi yoktu.. Sadece çokça heyecanlıydım ve biraz da utanıyordum..
Dudaklarını sütyenimden taşan göğüslerimin üzerinde hissettiğimde dudaklarımdan çıkan inlemeye engel olamadım.. Yüzüm anında pancara dönerken onun gülümsediğini hissettim.. Az önce dudaklarının olduğu yerde önce dilini gezdirip emdiğinde bu kez daha yüksek bir ses çıkmıştı dudaklarımdan.. Omzunda duran elimi sıktığımı tırnaklarımı tenine geçirdiğimde anladım.. Boğazından gelen hırıltıyla birlikte yükselip dudaklarıma kapandı.. Bir eli yüzümdeyken diğer eli üst bacağımı okşuyordu..
Araladığım dudaklarımın arasına sızan dili o kadar hızlıydı ki karşılık vermekte zorlanıyordum.. Baldırımdan yukarı çıkan eli önce belimde duraksamış, ardından göğsüme ulaşmıştı.. Avuç içini dolduran göğüsümü sıktığında ikimizde aynı anda inlemiştik.. Bacağımın üzerinde hissettiğim sertlik kalbimi yerinden çıkacak gibi attırırken geri çekildi.. "Ah biricik!" dedi iç çekerken.. "Beni mahvediyorsun sen.." Yüzümün kırmızıdan mora döndüğünü hissederken konuşamadım bile.. Saçlarımla alnımı ayıran o çizgiden öptü son kez.. "Hemen geliyorum.." diyip kaçar gibi banyoya girdi sonra..
Onun gitmesiyle hemen doğrulup önce askıları düzelttim, sonra yüzümü yelledim hızlı hızlı.. Duyduğum su sesi ile tüm vücudumu cehennem ateşi sarmıştı sanki.. Odanın sıcak olmadığını, benim yandığımı çalışan klimadan anladım.. Kalbim o kadar hızlı atıyorduki sakinleşmek için bildiğim nefes egzersizlerini yaptım iki dakika kadar.. Sonunda nefesim düzene girmiş, vücut ısım normale dönmüştü.. Banyodan gelen su seside bir kaç dakika içinde kesilmişti.. Yeniden yatış pozisyonuna geçeceğim sırada kapı açıldı..
Bakışlarımın anlık ona dönmesi ile tekrar önüme dönmem aynı anda oldu neredeyse.. Altında yalnızca belinden düşecek gibi duran bir havlu vardı.. "Bir anda girince yanıma kıyafet almamışım.." diye açıklama yaptı hızlıca.. Ona dönmeden başımı salladım.. O da bu sırada önce çekmecesini açtı, ardından dolaptan yeni bir şort çıkardı kendisine.. Bende sözde bakmıyordum ama çocuğun arkasını dönmesini kolluyor gibi olmuştum... Bana bir bakış atıp yeniden banyoya geçtiğinde derin bir nefes aldım yeniden..
Çok geçmeden çıktığında yanıma geldi hızlı adımlarla.. Yanağımdan öptüğünde gülümsedim.. "Senin bağımlılık yaptığından haberin yok tabi!" dedi tatlı bir isyanla.. İkimizinde başı yastıklarımızda öylece duruyorduk ilk başta.. "Artık hep burda kalsak keşke.." dedi fısıldar gibi.. Dudaklarım kıvrılırken kalbim kasıldı sanki.. "Her gece böyle burda birlikte uyusak..." Bir cevap vermemi beklemedi.. Başını göğsüme yaslayıp, boynumun girintisine yerleşti.. Belimide sıkı sıkı kavradığında çok geçmeden düzenli nefes seslerini duymuştum bile.. Bir elim saçların severken, diğer elim belime sardığı kolunun üzerindeydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE (mabel)
Teen Fiction"Benim hayatımda zamanla herşey değişir.. Ama senin ki değişmez sanmıştım, yanılmışım. Elimde değil yemin ederim, üç yıl boyunca kimseye bakmadım, ama ona baktım.. Sadece sana bakacağına söz verdiğim gözlerim Zeynep'e baktı.. Çok güzel çok fazla güz...