𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬

1.3K 49 0
                                    

Hát sziasztok Kedveseim!

Mint azt megígértem, ne aggódjatok, a broken piano befejezésével nem tűnök el. Line és Charles története ugyan véget ér, de van egy jó hírem számotokra. Az elkövetkezendő könyveimben mellékszereplőként meg fognak jelenni!

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom azokat a történeteket, amik egy baráti társaságon belül játszódnak, és a folytatásokban az összes többi szereplő néhol megjelenik. Jelenleg a broken piano-ban egy-két szereplőn kívül, már mindegyik későbbi főszereplőm legalább említést kapott.

Nagy örömmel szeretném bejelenteni, hogy két hét múlva érkezik az új könyvem első része, vagyis inkább prológusa, ami Max és Lora történetét fogja elmesélni! Kis ízelítőként had osszam meg veletek az általam elkészített ideiglenes borítóképet, és a hozzá már elkészült fülszöveget.

𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 - Max Verstappen ff

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 - Max Verstappen ff.

❝𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐢𝐦𝐩𝐫𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠: 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭.❞ - 𝐌𝐚𝐱 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧

Eisler Lora olyan, mint a tűzről pattant menyecske - ami a szívén, az a száján. Ellentétben Max Vertappennel, aki minden, csak a szavak embere nem. Ők ketten nem is lehetnének ennél is jobban egymás ellentétjei, de a vonzalom erősebb bármely egymással szembenálló tulajdonságuknál.

Szokták azt az elcsépelt mondatot használni az emberek, hogy sokszor két egymáshoz illő ember rossz időben találkozik. Habár Lora és Max a sztereotípiák legnagyobb elítélői, egyszer csak mégis azon kapják magukat, hogy az előbbi mondat tökéletes megtestesítői.

Minden erejüket bevetve próbálnak távol maradni egymástól és ellökni a másikat önmaguktól, de minden egyes próbálkozásuk kudarcba fullad.

Hazugság. Kétely. Temérdeknyi elnyomott jelenkori és gyermekkori trauma. A kérdés már csak annyi, hogy képesek-e felülkerekedni önmagukon, a hibáikon, ahhoz hogy szívük végre békés otthonra leljen?

Remélem ebben a történetben is velem tartotok, és legalább fele annyira meg fogjátok szeretni a főszereplőimet, mint Charles-t, és Line-t.

Vigyázzatok magatokra!

Millió puszi,
Windee

𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞𝐧 𝐩𝐢𝐚𝐧𝐨 - Charles Leclerc ff. | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora