🐰 ජන්ග්කුක් / කුකි
🐯 ටේහ්යුන්🐇 ජන්ග්ගුක් / ගුක් / ගුකි
🐅 ටේයොන්🐱 යූන්ගි
🐥 ජිමින්
🦄 හෝසියොක්🐹 ජින්
🐨 නම්ජුන්🐧 වූන් කුමාරයා
😈 බ්ලැක් ඩ්රැගන්
..............................................................................................
ජිමින් හිටපු රූම් එකෙන් ඉක්මනටම එලියට ආව හොබි පුලුවන් තරම් වේගෙන් අඩි තියලා එතනින් ගියේ පපුවෙන් දැනෙන වේදනාව දරාගන්න බැරුවයි...ඇත්තටම හොබීට ඒක දරාගන්න බෑ..අවුරුදු 20 ක් තමන් ආදරේ කරපු කෙනාගෙන් ඈත් වෙලා ඉදලා , එයාගෙ පස්සෙන් කොච්චර අය ආවත් එයාලව අයින් කරලා යූන්ගි වෙනුවෙන්ම ජීවත් උන හෝසියොක්ට එයාගේ ආදරේ තව කෙනෙක් එක්ක බෙදාගන්නවා කියන එක ලේසි නෑ..
කවුද කැමති තමන්ගේ ආදරේ බෙදාගන්න ??
හොබි උනත් ඉතින් සාමාන්ය මනුස්සයෙක්...අවුරුදු 35ක් උනත් හොබී කියන්නේ යූන්ගි ආදරේ ඉස්සරහ ඉස්සර හිටිය අවුරුදු 15ක පුංචි කොලු පැටියාම තමයි..එයාට තාමත් යූන්ගි ආදරේ වෙන කෙනෙක් එක්ක බෙදාගන්නවා කියන එක හිත හදාගන්න අමාරුයි..එහෙමයි කියලා අවුරුදු ගානකට පස්සේ ලැබුන ආදරේ අතාරින්නත් හොබීගේ හිත දෙන්නේ නෑ..යූන්ගි ජිමින්ට ආදරේ කරපු එකේ පුදුමයක් හොබීට නෑ..මොකද ජිමින් කියන්නේ අවුරුදු 20කට කලින් හිටිය හොබීගේ අනුරුවක්...ඉතින් යූන්ගිගේ හිත ජිමින් ගන්න එකට පුදුමයක් නෑ...මොකද යූන්ගිගේ හිත තාමත් හොයන්නේ අවුරුදු ගානකට කලින් හිටිය හොබීව...
ඒත් දැන් ඒ හොබි මැරිලා..දැන් ඉන්නේ ජන්ග් හෝසියොක් මිසක් යූන්ගිගේ හොබි නෙමෙයි..LJ යූන්ගිගේ හොබීව අමු අමුවේ මරලා දැම්මා..පුංචි ලිලී මලක් වගේ හිටිය හොබි පෙති හැලුන පරවුන මලක් කරේ LJ...ඉස්සර පිරිලා තිබ්බ කම්මුල් දැන් හකු ගැහිලා..ඉස්සර තිබ්බ රත්තරන් පාට හම දැන් අව්වට පිච්චිලා ගිහින් රැලි වැටිලා කරගැට මතු වෙලා..ඉස්සර දිලිසෙන ඇස් දැන් මහන්සියෙන්, විඩාවෙන් පිරිලා..ඉස්සර හරි අහින්සක හිත දැන් වෙන ඕනම දේකට මූන දෙන්න තරම් ශක්තිමත් වෙලා..ඉතින් අවුරුදු ගානකට කලින් හිටිය යූන්ගිගේ හොබි දැන් නෑ...ඒ වෙනුවට දැන් ඉන්නේ කුකීගෙයි ටේටේගෙයි අප්පා ජන්ග් හෝසියොක් විතරයි...එහෙම එකේ යූන්ගිගේ හිත පුංචි හොබිගේ අනුරුවක් උන ජිමින්ට ඈදුන එකට හොබීට මුකුත්ම කියන්න බැහැ..
YOU ARE READING
A Stranger To The Palace || TK | YJH | NJ || Completed
Fanfictionආදරණීය රොබරෝසියා ... ! මට ඇහුනා.. උඹ හිනහෙනවාලු හරි ලස්සනට.. උබ දැන් හරි හැඩයිලු .. ගොඩක් උන් දැන් උබේ පස්සෙන් එනවලු.. ඒත් පරිස්සමින් ...! තැලුනු , පොඩි උනු මල් දෝතට ගන්නේ.. හරි කලාතුරකින්... Taekook Namjin Yoonminseok