×4×

101 3 0
                                    

Amerre a szemem el látott mindenütt boltok voltak és mind mást és mást árultak. Volt amik üstöt árultak de volt itt még pálca bolt, ruha szalon, állat kereskedés és minden amit a képzeleted el tudd képzelni.

Már rohantam is volna be a nagy ember tömegbe amikor is anyu állított meg engem. Kérdőn néztem rá, hogy vajon mit akarhat.

- Figyelj drágám mielőtt bele vetnéd magad egy olyan dologba amit még saját magad sem értesz szeretném elmondani neked, hogy itt teljesen mással fizetsz mint a mugliknál! mosolygott rám anyu.

- Hogy érted, hogy mással? néztem értetlenül mire ő elővett egy kis erszényt a zsebéből és felém nyújtotta.

- Ebben az erszénybe három különböző érme van. Van egy nagy és arany az a Galleon, van még egy kicsi bronz az a Knút és végül egy közepes nagyságú ezüst az a Sarló!

Én csak értetlenül néztem rá majd ki bontottam az erszényt aminek egész jó súlya volt és meg néztem az érméket. Igen tényleg három fajta van.

- Na és most jól jegyezd meg amit mondok egy Galleon! emelte ki az arany érmét. - 493 Knútot ér! mutatta fel a kicsi bronz érmét.

- És egy Galleon 17 Sarlót ér! mutatta fel a másik érmét.

- Egy Sarló meg 29 Knútot ér értesz engem? nézett rám majd el nevette magát. Gondolom most milyen fejet vághattam..

- Na mindegy ezeket jegyezd meg és hidd el hamar bele jössz! nevettett még mindig mire én csak meg forgattam a szemem majd zsebre vágva az erszényem indultam el az ember tömegen. Útközben azért a listámat is elővettem hisz anélkül nem igen tudnám, hogy miket kell be szereznem.

Az utam először is az Üst boltba vezetett ahol be szereztem mindent ami innen kellett majd haladtam egyre beljebb anyuékkal a nyomomba persze.

Azt hittem már soha nem lesz vége ennek a bevásárlásnak mikor is végre el érkeztünk az utolsó bolthoz (legalábbis én azt hittem, hogy utolsó) ami nem más volt mint egy állat kereskedés.

- Ha rám hallgatsz kislányom egy bagollyal jobban járnál hisz egész hasznos állatok főleg ha levelezni akarsz velünk vagy majd mással!

- Bagoly? kérdeztem izgatottan.

- Igen bagoly nekem is van csak eddig nem nagyon mertem elő hozni féltem, hogy fel zaklat vagy valami! mosolygott.

- Uhh én baglyot szeretnék mindenképp! bologattam hevesen.

- Akkor gyere! fogta meg a kezem és egy pár üzlettel arébb sétáltunk ahol is tele volt minden szebbnél szebb baglyokkal.

- Szent ég mennyi és milyen szépek mindannyian! tátottam el a számat és azonnal be is léptem az üzletbe ahol hirtelen előttem termet egy idősebb bácsi.

- Üdvözlöm a kisasszonyt és a szüleit első éves lesz jól gondolom? mosolygott rám kedvesen mire én hevesen bologattam.

- Igen uram!

- Nos, hát nagyon örülök, hogy az én boltomat választotta esetleg van valami elképzelése, hogy milyen bagolyra gondolt? guggolt le hozzám.

- Ha tehetném az összeset el vinném magammal! mondtam vigyorogva mire mindenkiből kitőrt a röhögés.

- Láttom én, hogy mennyire kedveli az állatokat jöjjön kérem nézzen csak körbe és válasszon! egyenesedett ki mosolyogva majd elindult az egyik irányba.

Kissé szeppenve követtem amikor is hirtelen egy bagoly szállt a vállamra..
Gyönyörű szép volt sárga szemei csak úgy rikítottak a tollai meg szürke színbe pompáztak de érdekes volt mert ahogy jobban meg néztem nem csak szürke volt hanem voltak benne arany csíkok is.

Karjaid KözöttWhere stories live. Discover now