Szeretek Lupin-nal lenni vele tényleg nagyon sok mindenről el lehet beszélgetni és nem csak vitatkozni.
A nagy beszélgetésünket amit épp a vizsgákról folytattunk a barátaink zavarták meg. Nem túlzottan zavartatuk magunkat ugyan úgy folytattuk tovább a beszélgetést mintha csak ketten lennénk addig amíg be nem fejeztem a vacsorát.
- Ha gondolod szívesen tanulnék veled a vizsgákra ha neked is jó és nem zavarlak! mosolyogtam rá amit viszonzott is.
- Engem nem zavarna sőt örülnék is neki!
- Akkor ezt meg beszéltük, most viszont ne haragudj de el megyek aludni holnap izgalmas nap lesz! öleltem meg.
- Jóéjt Jasmine!
- Neked is Lupin! Lily te végeztél? fordultam a vörös hajú barátnőmhöz aki tele szájjal nézett rám.
- Nyeh-em! rázta tele szájjal a fejét.
- Oké azért ne fulladj meg fent meg várlak!
Mondtam majd elindultam fel a klubhelységbe ahol az egyik fotelba össze kuporodtam és hallgattam a tűz ropogását.
Már majdnem el aludtam amikor a kezembe nyílalt a fájdalom plusz valaki csatlakozott hozzám.
A kezemet gyors el dugtam és az illetőre figyeltem aki ugyan csak engem nézett.
- Mi van köztettek Lupin-nal? tért rá egyből a lényegre.
- Semmi barátok vagyunk és ha több lenne köztünk ami nincs ahhoz sem lenne semmi közöd! néztem rá összehúzott szemekkel.
- Jólvan na csak meg kérdeztem! Nincs kedved lelépni innen és sétálni?
- Nem sok van mert hideg van!
- Eddig az nem tartott vissza biztos az én társaságom zavar ennyire! állt fel majd elindult a hálókörletek felé.
- Várj! siettem oda hozzá és a kezénél fogva meg állítottam és magam felé fordítottam.
- Mit szeretnél?
- Felöltözök kicsit melegebb ruhába és mehetünk rendben? nem tudom mi történt velem de nem realizálva, hogy mit csinálok a kezemet az arcára vezettem.
- De akkor siess mindjárt végeznek a vacsorával! mosolygott halványan nekem meg több sem kellett gyors fel szaladtam a szobába.
Mivel egész nap ebben a ruhában voltam gondoltam már nem veszek tisztát erre a pár órára felesleges. Ezért csak fel vettem egy Griffis pulcsit, sálat meg egy szövet kabátot és elindultam lefelé a fiúhoz.
Ő már lent volt mire én le értem. Ahogy láttam ő sem vitte túlzásba csak egy kabátot vett fel ami szürke színű volt pont olyan mint a szeme.
- Mehetünk? kérdeztem mosolyogva mire ő felém fordult.
- Igen mehetünk! sétált oda mellém és a karját nyújtotta amibe én bele karoltam.
Így indultunk el a kései órában sétálni.
Egy ideje már sétalhatunk a birtokon minden féléről beszélgetve mikor véletlen el botlottam egy fának a gyökerébe ami ki állt a földből és el is estem volna ha Sirius nem fog meg és ránt magához.
Csak ennek az lett a következménye, hogy az ajkunk már súrolta egymást..
Nem bírtam mozdulni úgy le voltam dermedve mintha rám szórták volna a sóbálvány átkot csak ott álltam és Sirius szürke szemeit néztem ahogy ő is az enyémet. De mint mindennek ennek is vége szakadt egyszer csak most nem én szakítottam meg hanem ő.
YOU ARE READING
Karjaid Között
FanfictionSzerelem és Barátság. E két dolog között örlődtem évekig és azóta sem tudom mihez kezdjek. De talán a távolság mindent megold nem? Azt mondják, és én hiszek nekik. Figyelem trágár szavak és 18+ jelenetek előfordulhatnak!!! A történet nem követi a Ha...