×15×

61 3 0
                                    

Úgy tűnik Sirius nem igen értette meg, hogy mit mondtam neki csak egy részét, ugyanis nem a barátai lógtak mindig rajtam amikor be kellett volna kennem a kezem hanem ő. Persze minden próbálkozása reménytelen volt legalábbis ő úgy tudta.

Mivel ápoltam a kezem de nem miatta hanem magam miatt ugyanis néha néha nagyon megfájdul és olyankor nem igen tudom mozgatni.

És gondolhatjátok, hogy valakinek ez az egész szituáció nem igen tetszett és ezt sajnos hangoztatja is. Ez a nap is ilyen volt. Épp Lily-vel álltunk a Bűbájtan tanteremnél amikor is Emmeline lépett oda hozzánk kicsit sem vidáman. Lily ezt érzékelve egyből át akart kapcsolni harci üzemmódba de egy pillantással el intéztem..

- Segíthetek valamibe? mosolyogtam rá a lányra.

- Igen jó lenne ha Sirius közelében sem lennél! válaszolta idegesen.

- Hidd el azon lennék ha békén hagyna! mondtam unottan.

- Nem úgy tűnik állandóan egymás nyakán lógtok és ez kezd nekem sok lenni vigyázz mert még a végén meg bánod, hogy velem húztál ujjat! fonta karba a kezét a mellkasa előtt.

Mosolyogva elé léptem már túl közel és megszólaltam.

- Édesem szerintem a fenyegetőzéssel most álljál le amíg még kedves vagyok és nem durvulok be ezeket inkább a drága pasidnak mond el és ne nekem mert semmi közöm hozzá és soha nem is lesz ha rajtam múlik most viszont szépen tipegj vissza a barátaidhoz akik árgus szemekkel figyelnek minket!

Tudtam, hogy nem mondtam elég halkan ahhoz, hogy a többiek ne hallják meg de nem érdekelt. A Griffendélesek döbbenten néztek engem míg a Mardekárosok meg tapsoltak.

Vissza léptem a barátnőmhöz és folytattam tovább a beszélgetést mintha mi sem történt volna.

Az óra nem volt túl unalmas ezért is szeretem mert mindig valami újat tanulunk és itt varázsolhattunk is nem úgy mint a legtöbb órán. Nem mintha nem lennék jó a többi tantárgyból de azért még is csak ez az óra amit nagyon szeretek.

Óra végén át sétáltunk az Átváltozás teremhez amikor Will lép mellém.

- Szia beszélhetnénk? kérdezte mosolyogva.

- Szia persze mondcsak! fordultam felé.

- Tudod most hétvégén lesz a házatok elleni Kviddics meccs és arra gondoltam, utána el mehetnénk a faluba sétálni! túrt a hajába idegesen.

- Jó persze szívesen mennék veled sétálni! mosolyogtam rá biztatóan.

- Tényleg?

- Persze! bolíntottam.

- Akkor a meccs után találkozunk Drága! adott egy puszit az arcomra majd el is ment mivel nekik most nem velünk lesz órája. El pirulva sétáltam oda Lily-hez aki egyből dalra is fakadt én meg nem győztem el csitíttani nevetve.

Ja igen Kviddics. Végül nem kerültem be a csapatba mert voltak nálam jobbak de repülni azt nagyon jól tudok és rá jöttem, hogy inkább nézem mint játszom a játékot.

Persze a Tekergők nem ilyenek voltak legalábbis nem mind ugyanis James és Sirius bent van a csapatban.

Na igen nekik általában minden össze jön. Vagyis nem mert James akárhogy is próbálkozik a vörös hajú barátnőmnél az csak nem akar engedni neki közölte a fiúval, hogy amíg ilyen gyerekes a viselkedése addig ne akarjon tőle semmit.

Még úgy sem, hogy a barátnőmnek sem közömbös a fiú és ahogy így el nézem össze is illenek azok ketten. Örülnék nekik az biztos mert tudom, hogy James akár milyen hülye bármit meg tenne a barátnőmért, hogy boldogan éljenek.

Karjaid KözöttWhere stories live. Discover now