A tanár nő egyenesen az Igazgató Úr irodájához vezetett engem. De, hogy miért azt nem tudom hisz akkora bűnt nem csináltam. Vagy mégis?
Sajnos tovább nem tudtam ezeken gondolkodni mert egy kopogást követően be léptünk Dumbledore irodájába.
- Üdvözlöm Jasmine kisasszony! mosolygott rám kedvesen és egy biccentéssel jelezte, hogy üljek le amit meg is tettem.
- Jónapot! köszöntem ki száradt torokkal.
- Nos úgy vélem nem tudja miért hozta ide Kiskegyedet a házvezető tanára?
- Nem igazából tényleg nem! mondtam halkan.
- Tudomásunkra jutott, hogy az édesanya mibe keveredett és szeretnénk Önt meg nyugtatni, hogy nem lesz semmi baja. Tudja nem régibben létre hoztam egy Rendet amibe az édesanya is benne van ezáltal a Rend szándékosan a Voldemortnak nevezett ember ellen hoztam létre!
- De ki ez az ember? És mit akar?
- Akár hiszi akár nem ez az ember évekkel ezelőtt ugyan itt tanult mint Ön és a barátai csak rossz útra tévedt és mindenáron az a terve, hogy ki írtsa azokat az embereket akik nem aranyvérűek!
- De mi oka van erre?
- Szerintem úgy gondolja, hogy nekik nem kéne ezen a bolygón lenniük be mocskolnak minket!
- Azt mondta, hogy anyám benne van a Rendbe. Esküszik, hogy mindent meg tesznek annak érdekében, hogy meg védjék? kérdeztem zakatoló szívvel.
- Igen ez a Rend mindenkit védenek ezáltal az édesanyját is és a családját!
Nem tudtam mit mondani ezek után csak idegesen ráztam a lábam.
Dumbledore ezt meg elégelve el engedett engem és biztosított róla, hogy nem kell be mennem órára de persze én mindegyikre be ültem.
Nap végére amúgy sikerült meg nyugodnom és írtam egy levelet az Igazgató Úrnak hogy amennyiben meg engedi csatlakoznék én is a Rendhez.
Persze ő örült volna neki de engedélyt kellett volna kérnem a szüleimtől. Amit persze feleslegesnek tartottam ugyanis már előre tudtam a válaszukat.
Hetek teltek el meg hónapok és a mugli gyilkosságok is egyre csak sokszorózodtak az újságban nem igen írnak semmit csak a Minisztériumot és anyámat ocsárolják.
Anyu persze ahogy a leveleiből le jön nagyon feszült nem tudom miért lehet, mert nem tudd mit tenni az ügyben vagy rá jött, hogy most Voldemortnak valószínűleg a középpontjába került. Vagy mindegyik miatt. Mindenesetre én próbálom benne tartani a lelket.
Remélem hamar meg oldódik ez az ügy és végre boldogan élhetünk mindannyian.
Az RBF vizsgák is itt vannak a nyakunkon pontosabban 3 nap múlva már le is rakjuk.
Szóval most a kis csapatunk a napjait a könyvtárba tölti tanulással vagy a klubhelységbe.
Bár aki rendesen tanult évközben annak most nem sok mindent kell át vennie de azért jobb a békesség.
Ez a nap is úgy indult ahogy a többi napsütéses reggelre ébredtünk ki pihenve. Igen tanulhatunk akár mennyit tegnap ki pihentek voltunk.
Ma van a vizsgák első napja és mindannyian rettenetesen izgulunk.
Ma a Jóslástan lesz, Bájitaltan és Rúna ismeret.
Hála a barátaimnak évközben sikerült valamennyire meg értenem ezeket így remélhetőleg nem lesz gondom vele de majd meg látjuk.
YOU ARE READING
Karjaid Között
FanfictionSzerelem és Barátság. E két dolog között örlődtem évekig és azóta sem tudom mihez kezdjek. De talán a távolság mindent megold nem? Azt mondják, és én hiszek nekik. Figyelem trágár szavak és 18+ jelenetek előfordulhatnak!!! A történet nem követi a Ha...