A napok rohamosan telnek el én meg próbálom el érni azóta is a Cormeliust akinél úgy vettem észre, hogy nem igen akar velem beszélni de nem fogom annyiban hagyni ha kell a Bizottság felé fogok fordulni.
Persze közben a nyomozás is folyik. Most éppen azon vagyok, hogy meg találjam Siriust és Pettigrewt igen érzem, hogy ő áll az egésznek a hátterében, ugyanis eszembe jutott amit Lily mondott még a halála előtti estéjén.
Szerintem egyik ügyem sem tartott ilyen sokáig mint ez és már kezdtem egyre idegesebb lenni amíg egyik nap egy nem várt személytől kaptam egy levelet.
Ez a nap is úgy indult mint a többi.
Fel keltem el végeztem a reggeli rutinom és mentem volna be a Minisztériumba amikor is egy barna bagoly kopácsolt az ablakomon.
Gyors be engedtem mert kint elég hideg volt még majd miután le vettem a lábáról a levelet és meg etettem itattam le ültem a kanapéra és olvasni kezdtem.
Kedves Jasmine!
Tudom, hogy nem épp a legbarátságosabb módon váltunk el de fény derült valamire ami téged valószínűleg nagyon sokat segíthet.
Emlékszel még, hogy annak idején megcsináltunk egy Térképet a fiúkkal? Na az a térkép valahogy a kicsi Harry (aki annyira már nem is kicsi) kezébe került és egy olyan nevet látott rajta akiről ezidáig mindenki úgy hitte, hogy hallott.
Szerintem innen már sejted, hogy kiről van szó. Ha időd engedi gyere el a Roxfortba Dumbledore-ral már meg beszéltem ezt az egészet és szívesen lát téged itt.
Üdv:. Lupin.
Amikor ezeket a sorokat el olvastam a szívem szászorossára gyorsult hirtelen.
Mikor sikerült realizálnom, hogy még is mit olvastam fel kaptam a cipőm és Roxmortsba hopponáltam.
Gyors léptekkel haladtam a kastély felé ahol már ezer éve nem jártam de ahogy elnéztem nem sokat változott sőt semmit.
A lépteim visszhangoztak a kihalt folyosón. Gondolom most folyhat a reggeli, ezért a Nagyterem felé indultam.
A magas boltíves ajtó előtt ott állt régi barátunk Friccs úr aki most árgus szemekkel nézett engem és persze a macskája is gyanúsan méregetett.
YOU ARE READING
Karjaid Között
FanfictionSzerelem és Barátság. E két dolog között örlődtem évekig és azóta sem tudom mihez kezdjek. De talán a távolság mindent megold nem? Azt mondják, és én hiszek nekik. Figyelem trágár szavak és 18+ jelenetek előfordulhatnak!!! A történet nem követi a Ha...