×28×

62 2 3
                                    

Egy fél évbe került de sikeresen el fogtam a férfit és nem kegyelmeztem neki.

Nem nem öltem meg de alaposan meg kínoztam.

Ki szabadult a karjaim közül és ha a hírek nem csaltak akkor Voldemort visszatért.

Annak viszont nagyon nagy következménye lesz, így hát fel hagytam mindennel és vissza mentem.

Először a Minisztériumba mentem ahol egyből fel kerestem a Minisztert és sikeresen el fogadta az emlékeimet ugyanis sajnos csak azok maradtak meg. De nem fogok addig nyugodni amíg végre el nem kapom.

Ő tehet mindenről ami most történik és ami történt.

Találkoztam Kingsley-vel, Thonks-szal és Arthur-ral is akik fel világosítottak arról mik is történtek pontosan és, hogy Harry-nek tárgyalása lesz mert varázsolt.

De alaptalan a vád ugyanis a törvény ki mondja, hogy veszély helyzetben használhatnak varázslatot.

Na mindegy ahogy az Igazgatót ismerem védelmezni fogja a fiút és talál megoldást a helyzetre.

A többiek azt is el mondták, hogy Dumbledore újra meg alkotta a Rendet bár igaz nem sokan maradtak már meg belőle de akik igen azok újra csatlakoztak így nem meglepő, hogy én is benne vagyok.

Másnap össze szedtem otthon a cuccom és el hopponáltam arra a helyre ahol a többiek megszáltak.

Még szerencse, hogy Arthur-ék tovább adták nekem a lakcímet.

Reggel értem oda így csak lazán be sétáltam az elő térbe ugyanis volt egy sejtésem, hogy már a reggelihez készülnek.

De mielőtt a konyhába léphettem meg ütötte a fülemet Lupin hangja.

- Sirius láttad a mai Reggeli Profétát? volt egy érzésem, hogy mosolyog a férfi gondolom le hozták a cikket róla.

- Nem miért mi állna benne azon kívül, hogy a kereszt fiamat és Albust szidják? kérdezte morogva.

Jujj valakinek nagyon rosszul indult a reggel.

- Szerintem jobb ha el olvasod morci! óvatosan be lestem és láttam a döbbenetet a férfi arcán.

- Na mi az Sirius? ez Harry hangja volt akkor ezek szerint az este sikeresen ki szabadították az otthonából.

- Azt írják röviden el magyarázva, hogy elő került egy személy aki bizonyította az ártatlanságomat és, hogy erre megalapozott bizonyítékai voltak ezért minden vád alól felmentettek! mondta le sokkolva.

Na és erre jöhet majd a hatásos belépőm aminek az ideje nem sokára eljött.

- De ez remek hír nem? kérdezte Molly halkan tapsikolva.

- De kiről irhatnak?

- Mindig is utáltam az igazságtalanságot! mondtam az ajtó keretnek neki dőlve.

Mindenki mosolyogva nézett rám kivéve a férfit.

Ő mosolygás helyett döbbenetében el ejtette a bögréjét és az újságot is ami ezidáig a kezébe lapult.

- Jas? kérdezte suttogva még mindig meg dermedve ülve.

- Helló Black! biccentettem.

Ekkor egy nem várt dolog történt Sirius lassan fel állt a székből majd elém lépve fel kapott és meg pörgetett a levegőbe.

- Oké, oké még a végén rosszul lesz szegény nő! mondta nevetve Molly mire Sirius el engedett és egy lépést távol lépve tőlem mért fel a szemeivel tetőtől talpig.

Karjaid KözöttWhere stories live. Discover now