0.9

1.3K 59 44
                                    

"Lan sen benim imtihanım mısın kızım!? Sen beni delirtmek mi istiyorsun, kalpten gideyim diye mi yapıyo'sun bunları?"

Naz'ın evinde oturmuş aldığım kararı ona açıklarken bana bağırmasının bitmesini büyük bir sabırla bekliyordum.

Gözlerini kapatıp başını sabır istercesine yukarı kaldırdı.

"Kim kim biliyor gideceğini?"

Ellerimi birbirine kenetleyip ona baktım.
"İşte Cenk, muhtemelen Ece, Onur yine muhtemelen İrem, bi' de sen."

Gözlerini kısıp korkunç bakışlarını takındı tekrar.
"Ve en son ben mi öğrendim bunu?"

Bu hiç iyi değildi işte.

"Kız Allah senin cezanı vermesin! Hani en yakın arkadaştık biz, hani birbirimizden başka kimsemiz yoktu? Hani hastalıkta sağlıkta; iyi günde kötü gündeydi?" Durup bana baktı fakat cevap vermeyeceğimi anlayınca "Yazıklar olsun be!" dedi hayal kırıklığıyla.

"Ya Naz-"

Bir elini başına götürüp diğer elini 'sus' dercesine salladı.
"Sus, sus. Hiç konuşma." Sonra da gözlerini kısıp "Bunlar da mı gelecekti başıma, ben ne yapayım, nerelere gideyim?" diye söylenmeye başladı.
Şaka yaptığını anlamam uzun sürmemişti, gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırsam da sonunda dayanamayıp kahkahayı basmıştım.

Durup gözlerini bana dikti.
"Ne gülüyorsun kız? Zevk alıyorsun değil mi, beni bu hallere düşürmekten?"

Konuşmaya çalıştım fakat gülmekten nefesim kesilmişti. Sonunda Naz da ciddiyeti bir kenara bırakıp gülmeye başlamıştı.

Gülmeyi kestiğimizde ikimiz de susmayı tercih etmiştik. Naz kucağına yastıklardan birini alıp oturmuştu.

"Neyse ya, en azından Kıbrıs'a gidiyorsun. Çok da uzak değil, çıkar çıkar gelirsin."

Başımı usulca sallayıp onu onayladım.
"Ben de öyle düşündüm. Zaten çok uzaklaşamazdım da sizden."

"Onu biliyoruz canım. Zaten iki gün sonra çıkıp geleceksin."

Elimi geçiştirmek için sallarken telefondan saatin kaç olduğuna baktım.
Uçak 21.00'deydi ve kırk dakika kalmıştı.

Yavaşça ayağa kalktığımda Naz ne yaptığımı merak eden gözlerini üstüme dikmişti ve sonra da 'nereye' dercesine başını sallamıştı.

"Yola çıksam iyi olacak Naz. Son anda bi' aksilik çıksın istemiyorum."

Naz  kucağındaki yastığı yerine bırakarak ayaklandı.
"Bekle, üstüme bir şey alıp geliyorum."

"Gelmene gerek yok."

Naz bana bakıp gözlerini devirdi.
"Öf kes be."

Daha sonra hızlı adımlarla odasına ilerleyip üstüne bir hırka aldı.
Evin anahtarlarını da alıp cebine koyduktan sonra cüzdanı ve telefonunu da aldığında ben çoktan evden çıkmış onu bekliyordum.

Hiçbir şey söylemeden siteden de çıktığımızda Naz'ın arabasıyla önce evime gidip valizimi almıştık sonra da havaalanına...

Havaalanına geldiğimizde gerekli kontrolleri sağladıktan sonra bize kalan son dakikaları sarılarak geçirmeye karar vermiş gibiydi Naz.

"Bade Aksoy, hani bize veda etmek yok mu?"

Cenk'in sesini duymamla Naz'dan ayrılıp sesin geldiği yere döndüm. Gelmişlerdi.
Onur, İrem, Ece...

Ağlamamak için çaba gösterirken yanıma ilk gelen Cenk'e sarıldım. Hepsiyle uzun uzun sarılıp vedalaştıktan sonra uçuş anonsu verilmişti.

Onur yanıma gelip yolda karşılaştığı askerlik arkadaşıymışım gibi elimi sıkıp kafa tokuşturduktan sonra "Dikkat et kendine bücürük." gülüp son kez sarıldı.
Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken konuşmamayı ve bu kez ona kızmamaya karar verdim.

"Bak oralara gittin diye unutma bizi he. Özletme de kendini, yakın zaten çık gel ayda bir." Onur boğuk bir sesle konuşmuştu.

"Gelirim, zaten kalıcı gitmiyorum ki. Sadece kafa dinlemek için. Geç kalacağım sizin yüzünüzden ya."

Daha fazla oyalanmadan arkamı dönüp gitmiştim. Arkama bakmadım. Baksaydım eğer gidemezdim, bakmadım.

                            * * *

Uçaktan indiğim gibi telefonu açmıştım çünkü varır varmaz aramamı istemişlerdi.
Ancak telefonu açtığımda beklemediğim bir bildirim almıştım.

Trafo Talha: Şakayıkları sulayıp ardından beraber yıldızları saysaydık keşke
Trafo Talha: Bitince giderdin.

@badeaksoyy:

@badeaksoyy:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

79.719 beğenme
badeaksoyy: Still here I supporting you silently.
(Hala burada, sessizce seni destekliyorum.)

Yorumlar Sınırlandırıldı.

@handeebaladın:

@handeebaladın:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

81.729 beğenme
handeebaladın: So this is  real love🤍@tayyipsanuc
(İşte bu gerçek aşk.)

Yorumlar Sınırlandırıldı.

                               •

Hande lütfen artık sus.

yeis, tayyip talha sanuçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin