3.1

560 34 16
                                    

"Bade!"
Kapının açıldığını duyunca yanaklarımdan süzülen yaşları hızlıca silip gülümsemeye çalıştım. Sesimin titreyeceğini bildiğim için konuşmadım.

"Bade, evde misin sevgilim?"
Talha bir kez daha seslenince derin bir nefes alıp "Buradayım," diye cevap verdim.
Talha kapıdan yüzü gülerek geldiğinde ellerimle yüzümü kapatma ihtiyacı hissetmiştim.
Yüzümü avuçlarım arasına alıp ondan saklamaya çalıştığım sırada yanımda varlığını hissetmiştim.

"Bade, iyi misin?"
Başımı usulca iki yana sallarken bileklerimden tutup yanımda diz çökmüş ve dikkatli gözlerle beni izliyordu.

"Anlatmak ister misin?"
Gözlerimden hala akan yaşları silip derin bir nefes aldım.

"Yoklukları hiç bu kadar üzmemişti Talha. Annen istemeden falan bahsediyor ama benim kimsem yok ve," duraksayıp gözlerimi ondan kaçırdım tekrar. "Canım acıyor, anlıyor musun?"

Talha hala tuttuğu ellerimi dudaklarına yaklaştırıp uzun bir öpücük kondurdu.
"Kimsen olmadığını kim söyledi? Cenk'ten isteyeceğim ben seni. Ama istemezsen yapmayız olur biter, hatta düğün bile yapmayız istemezsen."

Yüzümde aptal bir gülümseme belirirken gözlerinin içine baktığımda onun da yüzünde tebessüm oluştu.
"Cenk ister mi?"

"Sence? Dünden razı sana abilik yapmaya."

Gülümseyerek ona baktığımda yavaşça göz kırpıp "Teşekkür ederim," diye fısıldayabildim.

"Senin ailen benim Bade. Bir daha ağlama bunun için, olur mu? Üzülmene dayanamam. Ayrıca teşekkür etmene de gerek yok."

Omuz silkip elimin birini ondan ayırdım ve gözlerimi sildim.

"Şu telefonuna bakacak mısın?" Konuyu değiştirmek için Talha'ya her saniye gelen bildirimleri kullanmıştım.

"Bakarım şimdi."

Gülümseyip "Bak şimdi," dedim.

Talha gülümseyerek ayağa kalktı ve telefonunu alıp yanıma oturduktan sonra kolunu boynuma doladı.
"Bakalım şimdi."

Kerem: TALHAM DAMAT OLUYOOR SIRADA BANA GELİYOORRRR

Berat: senden önce ben varim
Berat: geri bas.

Kerem: Aman çok merakliyim sanki evlenmeye

Berat: degil misin??

Kerem: Camiye gidicem sus.

Berat: Allah kabul etsin.

Kerem: Cenazene imam ayarliyayim mi??

Berat: host.

Barış:

Cenk: nE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cenk: nE

Hakan: pardon

Cengiz: ne

Çağlar: ne dediydin gulum??

Barış: Selamlıyorum yani
Barış: Bayadır yoktum ya buralarda
Barış: Aklınız anca fesata çalışıyo
Barış: Ahlaksız herifler

Yunus: amk doğru bi şey söylemedin ki bu zamana kadar doğru bi şeye yorumlayalım??

Cengiz: hakli valla.

Berat: cok dogru soyluyor adamin dibi.

Kerem: berata ilk defa katiliyorum.

Berat: knk bi sie.
Berat: Yalnız o degil de
Berat: Ulan damat olasıca Tayyip
Berat: Anladik yengeyle baristin falan da
Berat: bu gorulduler falan ayip oluyo artik
Berat: HANİ BİZ SENİN AGALARİNDİK İYİ GUNDE KOTU GUNDE
Berat: ayip ediyosun.

Siz: ozur dilerim.

Berat: Affettik mi beyler???

Onur: Yoo ne münasebet

Berat: onur o degil de gecen İrem'in yaninda bi kiz vardi kimdi o??

Onur: siktir git evlat
Onur: çokciddiyim.

Cenk: bu ne amk
Cenk: Evleneceksen gel programına döndü grup
Cenk: Allah cezanizi vermesin.

Berat: E ABİ HERKES EVLENİYO BEN NAPİCAM??

Siz: sira benim.

Berat: susknk

Siz: ayip.

Kerem: Biz Allah yolundayiz gencler
Kerem: Hadi cumaya gidek.

Omzumda Bade'nin başını hissedince gözlerimi usulca ona çevirdim.
Uyumuştu.
Çok farklıydı, gerçek olamayacak kadar güzeldi. Fazla güzel, fazla masumdu bu haliyle, her haliyle.
Güzeldi işte.
Güzel nasıl anlatılır bilmiyorum.
Ama hani bazıları, aşık olduğunu birisi vardır da güzelliklerini sadece kendinizde kalsın istersiniz. Ondaki o güzelliği sizden başkası görmesin istersin ya, işte o güzelliklerdendi Bade.

                                 •

guvendigi herkesten kazik yiyince nasil da mala benziyo ama insan.

yeis, tayyip talha sanuçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin