2.0

915 44 16
                                    

Telefondan izleyecek film ararken içeri giren Bade'ye çevirdim gözlerimi.
"Film izler miyiz?" Üstündeki uzun Beşiktaş formasını aşağı çekiştirdiği sırada sormuştum.

Bade gardroba ilerleyip askıları tek tek geçerken başını usulca iki yana sallayıp "Naz'da kalacağım bugün, sözüm var," dedi.
Bade'nin giydiği forma bana aitti. Gördüğüm 'Sanuç' soyadına sırıtıp "Sen bilirsin," dedim.

Bade üstündeki formayı çıkarırken "Sonra izleriz ama," demişti ve eline aldığı beyaz tişörtü başından geçirmişti.

"Sen ne yapacaksın?" Bir yandan hazırlanırken sormuştu.

Başımı tekrar telefona eğip görmeyeceğini bildiğim halde omuz silktim ve "Bilmem," dedim.
Bade başını aşağı yukarı sallayıp omzuna çantasını alıp birkaç adımda yanıma geldi.

"Görüşürüz o zaman."
Sıcak dudakları dudaklarıma kapanıp uzun bir öpücük kondurduktan sonra geri çekilip gözlerini kaçırdı. Gülümseyerek parmak uçlarımla saçlarını kulağının arkasına bıraktığımda telefonu çalmaya başlamıştı. Biraz daha geri çekilip çatılmış kaşlarını çalan telefonuna indirip arayanın kim olduğuna baktıktan sonra çevirip bana gösterdi.
Naz arıyordu.

"Çıkıyorum ben."

Başımı sallayıp "Görüşürüz," dediğimde gülümseyerek kapıya yönelmişti bile.
Yüzümdeki gülümsemeyi soldurmadan başımı ekranı kararmış telefona indirdim.
Sessize aldığım telefona sürekli gelen mesajlara göz devirip en azından vakit geçmesi için onlara katılmaya karar verdiğimde sohbet epey ilerlemişti.

Merih: Ya arkadasim sanat benim ruhumda var diyorum
Merih: müziksiz bir hayat nefes almadan yaşamak gibi.

Cengiz: söylemeyi de çok seviyorsun herhalde hayatim

Merih: Ne alaka amk

Cengiz:

Cengiz: Bilmem askim

Merih: Ya amk skcm

Çağlar: buneamk flğakfğwnfğa

Hakan: İğrenç bi samimiyetsizlik akıyo gruptan aq

Cenk: Haklisin agam hepsi ruh hastası bunların

Altay: Ben hariç dimi Pasam👉🏻👈🏻

Cenk:

Cenk: Seni gruba geri almış olmam seninle muhattap olduğum anlamına gelmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cenk: Seni gruba geri almış olmam seninle muhattap olduğum anlamına gelmez.

Arda: Yalnız farkında mısınız Onur abi hala olaya balıklama atlayıp dalga geçmeye başlamadı.

yeis, tayyip talha sanuçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin