1.3

1.2K 55 15
                                    

"Aman Bade ya! Kaç gün oldu dönsen ya artık?"

Hoparlöre aldığım telefonu bağdaş kurduğum dizime bırakıp Naz'la konuşurken bir yandan da yerde yığın halinde duran giysileri toparlıyordum.

"Daha yeni geldim Naz. Çok istiyorsan sen gel?"

Göremesem de Naz'ın göz devirdiğini biliyordum. Naz'ın derin bir nefes aldığını duydum. Yüksek ihtimalle mutfaktaydı çünkü çatal bıçak sesleri geliyordu.

"Bi' ben mi özledim kızım Allah aşkına ya. Cenk, Onur, İrem, Ece, Necip abi, Tal-" Naz birden konuşmayı kesti. Birkaç defa soluk alışını dinledikten sonra konuşmaya devam etti. "Hepimiz çok özledik işte."

Elime aldığım siyah tişörtü gelişigüzel bir şekilde katlayıp bir kenara bıraktım. Valize daha sonra yerleştirirdim.
"Biliyorum, biliyorum. Ben de çok özledim hepinizi. Döneceğim söz veriyorum."

Naz'ın oflayarak nefesini verdiğini duydum. Birkaç saniye sonra konuşmaya devam etti.
"Çok korkuyorum Bade belki yarın çok geç olur diye. Döneceksen bir gün önce gelsene."

Cevap vermeyip elimdeki giysileri katlamaya devam ettim. Ne cevap verilirdi bilmiyorum çünkü. Naz cevap vermemi bekliyordu anlaşılan çünkü o da konuşmadı. Derin bir nefes alıp lafa başladım.

"Döneceğim dedim ya Naz. Bir şey olmayacak söz veriyorum."

Naz'dan gelen çatal bıçak sesleri kesilirken yine ondan gelen zilin sesini duydum.

"Aman neyse ya." Dedi harfleri uzatarak. "Ee sen ne yapıyo'sun oralarda?"

Görmeyeceğini bildiğim halde omuz silkip dudak büzdüm.
"Hiç. Kapıya baksana, zil çalıp duruyor."

"Lara var o bakar."

Onaylayan birkaç mırıltı çıkardım. Lara küçük kardeşiydi, oldukça tatlı ve zeki bir kızdı.

"Lara nasıl, ne yapıyor?"

"İyi ya, öyle okula gidip geliyor."

"Anladım, dersleri nasıl?"

Naz'ın ofladığını duydum.
"Aman canım, konumuz Lara mı şu an?"

"Konuşacak bir şey yok ki!" Dedim sitemkar bir sesle.

"Sen kendi okulunu ne yapacaksın Bade?"

Sorduğu soruyla duraksayıp dudaklarımı birbirine bastırdım. Ne yapacağımı ben de bilmiyordum ki. Okul Adana'daydı ve Adana'da kalacak bir yerim yoktu. Yurtta da kalmak istemiyordum ve zaten okul bittiğinde ne yapacağımı da bilmiyordum. Talha'ya güvenip peşimden Adana'ya sürüklediğim ailemi bırakıp Talha'yla beraber İstanbul'a gitmiştim.

İyi halt ettin Bade.

"Bırakacağım galiba."

"Saçmalama istersen."

"Ne yapacağım ki Naz ya?"

"Ne bileyim kızım, en azından bitirseydin?"

Elimdeki pantolonu kenara bırakıp ellerimi kucağıma bıraktım.
"Bilmiyorum Naz."

"Döndüğünde konuşacağız bu konuyu. Cenk arıyor şimdi ona bir bakayım. Görüşürüz hadi, öptüm çok çok."

Naz'a veda ettikten sonra telefonu kapatıp rastgele bir şarkı açtım ve önümdeki kıyafet yığınını toplamaya devam ettim.

Cenk'ten...

"Ya Naz şu kızla çaktırmadan bi' konuşsan mı?"

"Olmaz diyorum Cenk, sittinsene dönmez öyle dediyse. Anlar zaten o."

yeis, tayyip talha sanuçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin