(Even voordat je begint met lezen; ik heb besloten om Logan en andere personages ook een stukje te laten doen. Dan weet je hoe zij zich voelen enzo :P)
"Ik wist niet dat Logan een vriendin had..."
Logan
Er waren nog tien seconden op de klok (het was maar een training, maar ik wilde zo graag winnen), Cameron gooide de bal naar me, nog vijf secondes. Ik keek naar de basket, nog drie, en ik gooide. De zoemer ging af als teken dat de wedstrijd afgelopen was maar niemand die het merkte, alle ogen waren op de bal gericht. Alsof iemand het moment op slowmotion had gezet, want zo voelde het ook. De bal raakte de rand van de basket aan en maakte er nog een paar keer rondjes omheen, voordat hij door de basket viel. Ons team begon te juichen en het andere team klapte vol respect. Veertig minuten spelen, dat was best normaal. Maar ik was zo zenuwachtig, Roxanna zat al die tijd met haar chocoladebruine ogen naar ons te kijken. Nog nooit had ik me zo zenuwachtig gevoeld tijdens een training.
"Goed gedaan, hoor!" riep Roxanna's stem. Ze liep het basketbalveld op en gaf me een omhelzing.
"Het kwam niet door mij, Rox, als Cameron de bal niet naar me had gepast dan zou ik nooit hebben gescoord." zei ik met een glimlach naar Cameron.
"Bravo, jongens. Ik heb jullie nog nooit zo intiem zien spelen, als jullie het zo doen bij de regionale wedstrijd, aankomende zaterdag, dan maken jullie Braidwood High helemaal in!" riep coach Smith.
"Goed, ga maar nu douche, jongens. Jullie stinken echt vreselijk naar zweet!" zei Roxanna lachend. "Heel erg bedankt dat ik hier mocht zijn, Leonar."
"Ik zie je straks buiten, Rox. Dan gaan we met jou en het team naar StarStruck." zei ik.
Ze knikte. "Is goed, ik wacht buiten."
Ik verdween achter het team aan naar de kleedkamers. Toen we binnen waren deed iedereen meteen zijn shirt uit en gooide die in zijn tas. Ik deed mijn kleding uit, net als de andere, en sprong onder de warme waterstralen. Ik ging het eerste uit van het team en droogde me af met een handdoek. Ik sloeg de handdoek vervolgens om mijn middel en pakte nieuw ondergoed uit mijn sporttas. Deed mijn boxershort aan. Over mijn boxershort een spijkerbroek en een blauwe geruite blouse. Net toen ik aan mijn sokken wilde beginnen, kwam Cameron naast me staan en deed zijn rood-zwart gestroopte, dunne trui.
Cameron had zijn trui over de riem van zijn broek getrokken en ging naast me zitten. "Hoe gaat het met je?" vroeg Cameron terwijl hij zijn sokken aandeed.
Ik deed ook mijn sokken aan. "Uh... goed?" antwoordde ik twijfelend.
Cameron deed zijn schoenen aan en stond op. "Ik zie je straks." Cameron trok zijn jas aan en verdween de gang op.
Een steek van jaloezie ging door me heen, dat gevoel had ik bijna vijf jaar niet meer gehad. Jaloers zijn ging erg moeilijk bij mij.
Waarom? Waarom ben ik jaloers op Cameron? Cameron is mijn beste vriend...
"Logan, ga je nog mee?" vroeg James.
Ik deed mijn schoenen aan en pakte mijn tas. "We kunnen gaan." Met James en Christian liep ik naar buiten. Ik duwde de kleedkamerdeur open en zag Roxanna nergens te bekennen, net als Cameron...
Roxanna
"Ga gewoon met me mee, je wilt Logan niet eens, dat weet ik." zei Cameron. Hij duwde me tegen de muur, ik stond tussen de muur en Cameron.
"Dat weet je niet, misschien wil ik wél bij Logan zijn inplaats van jou." zei ik vel, ik wilde helemaal niet zo gemeen en vel overkomen, maar het gebeurde per ongeluk.
JE LEEST
The Bad Boy Next Door
Romance[ friendly reminder dat dit geschreven is in 2015 door een 12-13 jarige die pas begon met schrijven (en ja ik cringe hier echt enorm van) ] Het spel tussen Roxanna Coldblood Shay en Cameron Morgan is gevaarlijk. Exen, vriendschappen, familie en her...