Hoofdstuk 20

3.9K 169 22
                                    

"Je deed me pijn en niet een beetje pijn, maar erg veel pijn."

Cameron

"Het maakt niet uit?" herhaalde ik een beetje kwaad. Ik kneep iets harder in de pols van Roxanna, waardoor ze kreunde van de pijn en met veel pijn haar hand op de mijne legde. "Wat bedoel je met 'Het maakt niet uit'?" vroeg ik terwijl ik mijn ogen in de haren boorde.

"Laat mijn pols eerst even los, Cameron." zei Roxanna bijna smekend. "Het doet best wel pijn, op de manier hoe je mijn pols vast hebt."

Met een zucht liet ik haar pols los en wende mijn blik van haar af. "Ik vraag het nog één keer: Wat bedoel je met 'Het maakt niet uit'?" vroeg ik terwijl ik naar haar rode pols keek.

Heb ik echt zo hard haar pols vast gegrepen?

"Ik-" Voordat ze verder kon praten, stond ik op en liep naar de badkamer. "Cameron?" Ik pakte een doekje van het rek en vouwde het twee keer dubbel. Terwijl ik het koude water had opengedraaid en het doekje eronder hield, was Roxanna naast me gestaan en keek wat ik eigenlijk aan het doen was.

"Geef je pols." beval ik haar. Ze gehoorzaamde netjes en stak haar hand naar me uit. Ik draaide de kraan dicht en kneep het doekje een beetje uit. Het niet heel erg droog doekje deed ik voorzichtig op de rode pols van Roxanna. "Doet het al wat minder pijn?" vroeg ik aan haar zachtjes.

Roxanna keek me aan en knikte toen voorzichtig.

Dit is hét perfecte moment om haar te zoenen! Ze heeft pijn - door jou - en jij helpt haar ! Dat is toch geweldig? Het gedeelte dat je haar helpt, niet dat je haar pijn hebt gedaan...

"Het gaat al wat beter, bedankt." Roxanna nam het doekje van me over en liep de badkamer uit, weer terug naar mijn slaapkamer.

Lekker gedaan, badboy...

Ik sloeg mezelf voor mijn hoofd en liep terug naar mijn slaapkamer, waar Roxanna al was. Met een zucht ging ik op mijn bed zitten, naast Roxanna. "Je wilde net vertellen waarom je het niet zo erg vindt dat ik met je beste vriendin naar bed ben geweest en dat we vijf jaar iets hadden..."

Roxanna knikte en haalde diep adem. "Het is niet zo erg, omdat ik wel iets ergers heb meegemaakt..." zuchtte Roxanna.

"Wat bedoel je?" vroeg ik verward.

"Waarschijnlijk heb je gezien dat Logan en ik gisteren op een date waren." zei Roxanna.

En er ging een steek door mijn hart...

"J-ja.." zei ik zachtjes.

"Die 'date' was niet een date die ik eigenlijk had verwacht." vertelde Roxanna. "Ik had Logan vandaag nog gehoord met een paar andere leerlingen dat hij me maar gebruikte en me binnenkort weer gaat dumpen. Hij heeft me gebruikt, omdat hij wist dat ik speciaal voor je was en dat hij mij beter kon inpakken dan hoe jij het doet.." Roxanna zweeg even, maar ging toch verder. "Ik ben best wel gekwetst, maar tja... wat doe je der aan, hé?"

Roxanna klonk bij de laatste zinnen gebroken en gekwetst. Ik kon écht niet geloven dat Logan zoiets kon aandoen bij Roxanna... echt.. het kwam zo onverwacht uit de hoek. Gisteren was ik echt nog depri tot ik hoorde dat ze werd gebruikt door Logan, ik was op dat moment écht woedend op hem. En ik wist precies waarom hij dit allemaal deed: Logan stond altijd in mijn schaduw, dat had ik door, maar ik wist niet wat ik eraan kon doen... Logan wilde alleen een hoger imago dan dat van mij, maar hij hoefde niet per se het meisje kwetsen dat speciaal voor me was...

The Bad Boy Next DoorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu