Cameron
"Dus wat wil je gaan doen?" vroeg Krystal.
Ik haalde mijn schouders op. "De verrassing kunnen we pas aan Roxanna laten zien op het gala en dat is pas dinsdag." zei ik. "Verder kunnen we alleen maar hopen dat die verrassing goed uitpakt en dat ze niet meer boos op me is en het me vergeeft dat ik nu niet bij haar ben."
Krystal keek ineens met grote ogen naar me. "Dat is misschien een beetje te laat..." zei ze, terwijl ze haar hand van tafel haalde en richting de ingang van Starstruck wees.
Langzaam draaide ik me om en zag ik Roxanna in de armen van Logan, huilend. Ik fronste mijn wenkbrauwen en draaide me weer terug naar Krystal. Ik zuchtte verloren. "Ik ben er geweest." zei ik. "En opnieuw heb ik haar laten huilen, en opnieuw wint Logan haar van mij."
"Doe niet zo gek, Cam." Krystal legde haar hand op die van mij. "Roxy kiest Logan heus niet boven jou. Jij bent Cameron Morgan. Jij bent dé jongen waar elk meisjes van droomt, behalve ik dan."
Ik keek haar verward aan. "Niet meer?" vroeg ik fronsend.
Ze schudde haar hoofd. "Nee." zei ze. "De jongen die ik leuk vind, is bij het meisje die jij leuk vindt."
"Wat?" vroeg ik met grote ogen. "Jij vindt... Logan leuk?"
Krystal knikte. "Is dat een big deal?" vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen. "Ik vind het ook niet zo raar dat jij Roxanna leuk vindt, hoor. Ik bedoel, Roxanna beschouwt me waarschijnlijk niet meer als goede vriendin. En dat kan ik me voorstellen na wat ik haar allemaal aan heb gedaan, maar ik wil het nu wel terugdraaien en daarom help ik jou. Maar misschien ziet zij het verkeert."
"Ja waarschijnlijk wel." zei ik.
"O shit, helemaal vergeten." zei Krystal ineens. Ze haalde een kleine notitieboekje uit haar tas en schoof het over de tafel. "Ik heb het plan en alles al klaar gemaakt, er zit ook een foto bij hoe het decor en alles eruit ziet."
Ik pakte het boekje en las het hele plan dat Krystal en ik hadden bedacht:
Stappenplan van operatie 'Koppel-gala' (notitie: nieuwe operatie-naam verzinnen):
1. Roxanna zover krijgen om naar het gala te gaan, zonder dat K&C het doen. (Een extra handlanger zoeken)
2. Roxanna de Saint Laurent Strapless tulle jurk aan haar geven
3. Zorgen dat ze geen date heeft voor het gala, maar toch gaat
4. Haar zover krijgen om niet te vroeg komt voor het gala
5. Roxanna weer op Cameron laat vallen
De foto die er bij zat was mooi, het decor was prachtig. Boven de dansvloer hingen duizenden sneeuwvlokken van papier, achter het podium was een wit doek opgehangen waar licht op werd geschenen met de vormen van sneeuwvlokken. De zijkanten van het podium waren bedekt met een groot wit doek met witte glitter. De dansvloer had een gigantische sneeuwvlok. Bij de tafel waar de punch en andere drankjes stond aan allebeide kanten een grote opgezette ijsbeer en bij de snack-tafel was het precies hetzelfde. De muren van de gymzaal waren bedekt met witte lakens met sneeuwvlokken als print.
"Het is goed genoeg om alles uit te voeren." zei ik goedkeurend.
"Maar we hebben een klein probleempje en met klein bedoel ik eigenlijk gigantisch." zei Krystal een klein beetje paniekerig.
Ik fronste mijn wenkbrauwen en deed het boekje dicht. "En dat is?"
Krystal zuchtte diep. "We hebben geen handlanger."
"Oh, dat regelen we makkelijk." zei ik zelfverzekerd en zeker over mijn zaak.
Ze haalde haar wenkbrauwen omhoog en sloeg haar armen over elkaar. "O weet je dat zeker?" vroeg Krystal. "Want als je Susan vraagt, die gaat het plan dan saboteren. Als je Ryan of Logan vraagt die zeggen absoluut nee en willen liever gezegd met Roxanna zelf naar het feest gaan."
JE LEEST
The Bad Boy Next Door
Romance[ friendly reminder dat dit geschreven is in 2015 door een 12-13 jarige die pas begon met schrijven (en ja ik cringe hier echt enorm van) ] Het spel tussen Roxanna Coldblood Shay en Cameron Morgan is gevaarlijk. Exen, vriendschappen, familie en her...