Tak dla informacji, to nie jest historia do serii dlatego niektóre detale nie będą się zgadzać.
--------------------
Techno gra w gry dość często. Może powiedzieć że jest w niektóre nawet dobry. Jego ulubioną grą jest Minecraft, popularna gra stworzona z bloków. Wszyscy znają też YouTube, aplikacje używaną do oglądania i nagrywania filmów. Nie ma osoby która chociaż raz w życiu nie miała marzenia żeby być sławnym w internecie. Właśnie to czuł Techno. Założył kanał pod nazwą 'The blade" i nagrał jak gra w Minecraft. Oczywiście nie zaczął od razu odnosić sukcesów, to nie takie łatwe. Nagrywał dalej komentując rozgrywkę swoimi żartami a ludzie oglądali to i prosili o więcej. Robił jak prosili bo i tak bardzo mu się to podobało. Po jakimś czasie przyszli hejterzy którzy czekali na jedno jego potknięcie żeby powiedzieć jaki jest okropny lecz Techno był na to gotowy i mimo że na początku jest to dość przykre ,idzie się do tego przyzwyczaić. W końcu jego bracia dowiedzieli się że nagrywa co zainspirowało ich. Wilbur złożył kanał "Soot" i nagrywał tam swój śpiew i grę na gitarze przeplatane z różnymi grami z Techno lub Tommim. Tommy za to założył kanał "Innit" w którym także nagrywał gry bardzo inspirowane na Techno i Jschllacie. Lubili przeszkadzać sobie w czasie nagrywania głośnym krzykiem czy wchodzeniem do pokojów. Kiedyś Tommy wbiegł to pokoju Techno zostawiając mu posypkę. Wkrótce dołączyli do nich Tubbo pod nazwą "Underscore" i Ranboo pod nazwą "Beloved". Wtedy przychodzenie do siebie do domów żeby przestraszyć kogoś stało się normalne. Prawdziwy szok był dopiero kiedy dowiedzieli się że Phil też ma kanał ale nie nagrywa na nim od dawna. Po długim błaganiu udało im się go przekonać żeby przywrócić "Crow father" do życia. Okazało się że Phil jest bardziej doświadczony w nagrywaniu niż oni są więc dawał im rady i pomagał w trudniejszych częściach. Nagrywali razem żartując i wymyślając głupie rzeczy aż najstarszy zaproponował zacząć streamować na platformie Twitch. Techno zdecydował że zostanie z YouTubem , założył konto tylko po to żeby oglądać resztę lecz dało mu to pomysł żeby nadawać na żywo na YouTube. To robiło granie 100 razy zabawniejszym. Robili się coraz bardziej popularni i po jakimś czasie udało im się kontaktować z innymi profesjonalistami w tej dziedzinie. Największym osiągnięciem dla wszystkich było jednak dołączenie do Dream SMP. Pierwszy był Tommy który prosił Dreama żeby dołączył go? Ten początkowo się nie zgadzał aż lecz uległ i mu pozwolił. Tommy złamał każdą zasadę która była ustalona i po dostaniu bana obiecał że na razie będzie spokojny. Drugi był Tubbo, zaproszony przaz Dreama w tym samym momencie co Tommy. Trzecie miejsce przystępuje Wilburowi który dostał zaproszenie już wcześniej lecz na nie nie odpowiedział, na szczęście Dream wpuścił do mimo tego. Następny był Techno który dostał zaproszenie w czasie kiedy Wilbur i Tommy robili elekcję w grze i dołączył odrazu w historię. Przez ostatni był Phil który trzymał swoje dołączenie w sekrecie do ostatnie sekundy. Ostatni byli Ranboo do których Dream napisał w czasie streama i zabił kiedy ten tylko dołączył. Nawet jeśli wcześniej mieli według siebie duży rozgłos to po Dream SMP dowiedzieli się dopiero co to oznacza sława. Mimo że to jest męczące , żadne z nich nie ma zamiaru przestać.
-----------------
530 słów?
Dużo jak na mnie.
Mam nadzieję że wam się spodoba i pa :D
CZYTASZ
Zwyczajny dzień w rodzinie Sbi
DiversosOne-shoty głównie z Sbi jakimś cudem w jednym uniwersum