Birisi bana sesleniyordu. Biraz yankılı ve boğuk bir sesti sonunda netleşmeye başladı .
-Ahu
Gözlerimi araladım, siyah kapüşonlu ve elinde bıçak vardı. İşte o zaman anladım katil yine benim yanıma gelmişti. Hemen yerden kalktım ve geri teptim etraf yine karanlıktı, ben yine hiçbir şey göremiyordum.
Burası şirketin önüydü. Ve ben o malum soruyu tekrar sordum.
-Sen kimsin?
-Bence bu sorunun cevabını aldın diye biliyorum.
-Hayır almadım. Saçma sapan bir cevap verdin bana.Nedense aynı kaldığı yerde duruyordu.
-Anlamayan sensin.
Dedi, ve o an katildeki bıçağın kanlı olmadığını fark ettim. Daha kimseyi öldürmemişti.
-Bana sakın yaklaşma!
-Neden ki ? İnsan hiç kendisinden korkar mı?Korkmamam lazımdı nede olsa bu bir rüyaydı. Rüyada ölünmez yani umarım öyledir.
Tam cevap verecektim ki bir kız şirketten çıktı. Siyah saçlı, kara gözlü, kara kaşlı, esmer bir kızdı. (Medyada var)
Katil ona doğru koşmaya başladı, ona engel olmaya çalıştım. Ama katil hiçbir şeyden etkilenmiyordu.-Sanırım artık korkmuyorsun.
-Bunun bir rüya olduğunu biliyorum.
-Aferin bir şeylerin farkına vardın sonunda.
-O kadını öldürmene izin veremem.
-Bu sadece bir rüya neden bu kadar endişeleniyorsun ki?
-Bu seni hiç ilgilendirmez!Aslında evet bu bir rüyaydı neden engel oluyordum ki? Ama geçen rüyada gördüğüm kişiyi gördüm, ve bu beni rahatsız ediyordu.
-Her neyse yapmam gereken şeyler var.
Deyip o kızı işaret etti,ve koşmaya başladı. Bende onun peşinden koşuyordum,ve bağırarak şöyle dedim:
-Bunu yapmana engel olucam!
-Hadi bakalım iyi olan kazansın!Ona gittikçe yaklaşıyordum ve sonunda yetiştim, üzerine atladım, onu yere düşürdükten sonra bir kaç yumruk attım. Beni üzerinden bir şekilde itmeyi başardı.
Ayağa kalktı kıza doğru yürümeye başladı, hemen sağ kolundan tuttum ve;-Hiç bir yere gitmiyorsun!
-Öyle mi???Neden böyle söylediğini anlamaya çalışırken kızın zaten katilin yanında olduğunu fark ettim ve diğer eliyle kızı bıçakladığını. Bu farklıydı, kız için üzülmüyordum. İçimde sadece dehşet vardı. Peki neden o adam için ağladım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kim
Mystery / ThrillerRüyalar ve gerçek dünya birbiriyle ilişkili midir? İşte bir kız bunu anlamaya başlar ve korkuyu, dehşeti, aşkı ve ihaneti bir arada yaşar. Ölümlerin önlenmesi gerek ama nasıl? Birinin yaşaması için başka birinin ölmesi gerek.