Creatura (kreatura)

28 5 8
                                    

Bu bölüme müzik ekledim hepinize iyi okumalar💕❤️💖

Alarmın sesiyle uyandım ama sesi çok farklıydı daha çok borozan sesine benziyordu. Gözüm kapalı bir şekilde telefondaki alarmın sesini bi şekilde kapatmaya çalıştım ve zorda olsa başardım. Fakat gözlerimi açtığımda etrafın karanlık olduğunu fark ettim.
Galiba alarmı yanlış saate kurmuştum. Telefonu alıp saate baktım ama saat yedi buçuktu. Nasıl olur telefonun saat ayarını birimi değiştirdi, yoksa kim neden telefonumu kurcalasınki.
Saatin gerçekte kaç olduğunu öğrenip telefonun saatini aryarlamak için duvardaki bir saate baktım. Ama oda yedi buçuğu göstertiyordu.
Yatakta saatleri sorgularken burnuma garip bir koku geldi. Yataktan kalkıp ışığı yakıcaktım çünkü burda normal olamayan bir şey vardı. Işık düğmesinin oraya vardığımda arkamda birinin olduğunu hissettim kesinlikle arkamı dönmeyeceğim. Bu sefer olmayacak. Ve arkamı döndüm yine olmadı yine dediğim şeyi yapamadım.
Neden dediğim hiç bir şeyi kendime yaptıramıyorum. Sinirlenmeyeceğim diyorum sinirleniyorum, sakin kalıcam diyorum kalamıyorum.

Ayak uçlarından başlayıp yukarı doğru yavaşça kafamı kaldırdım bu o creatura (kreatura) bunun yine o rüyalardan biri olduğunu anlamam biraz olsun beni rahatlatmıştı. Gerçi yine de birinin öleceği anlamına geliyordu.

—Yine mi sen?
—Evet yine sen, yani ben aslında aynı anlama geliyor.
—Yeter artık senden bıktım
—Kendinden mi?

Bu garip koku artmaya başlıyordu cesedi bulma umuduyla etrafa bakındım ama yoktu. Creatura (kreatura) bana yaklaşmaya başladığında kokuda artmaya başlamıştı. Bana yeteri kadar yaklaştığında kokunun creatura (kreatura)'dan geldiğini anlamıştım.
Her zaman kullandığı bıçağı çıkarıp bana doğru tuttu. Ama burda başka birini öldürmesi gerekmiyor muydu?

Bıçağı bir anda sapladı kanın yere dökülmesiyle artık öleceğimi anlamıştım ama bir tuhaflık vardı ben hiç acı çekmiyordum hemen dibimde duran kişiyi görünce kanın benden dökülmediğini anladım. Orta boylu hafif griye çalan gözleri dehşete düşmüştü. Açık kumral saçları kafasına saplanan bıçak yüzünden koyu kırmızıya bulanmıştı ( medyada var).  Bu biraz bencilce ama yanımdaki kişinin ölmesi beni rahatlatmıştı.

Bana bu kadar yakın olmasını fırsat bilerek başındaki kapüşonunu hızlı bir şekilde indirmemle uzaklaşması bir oldu.

—Senin ben olmadığını biliyorum. Biliyor musum neredeyse inanacaktım. Yani çok az kalmıştı ama sen bir creatura'sın (kreatura)'sın. Artık beni kandıramayacaksın.

Karanlık yüzünden onu tam göremesemde bana benzediğini görebiliyordum. Cesaretimi toplayarak ona yaklaştım ama benden adım adım uzaklaşıyordu sanki onu görmemi istemiyormuş gibi.

—Ne o gerçeği öğrendiğim için şaşırmış görünüyorsun şimdi benden kaçıyor musun?
—Bana yaklaşma

Sesi çok değişikti ve korkutucuydu. Yinede onun yanına yaklaşmaya devam ettim en sonunda arkasındaki pencere yüzünden daha fazla benden kaçamadı. Ona ne kadar yaklaşsam çürük ceset gibi kokan kokusu burnuma daha net geliyordu.
Ayın ışığını engelleyen bulutlar çekildiğinde yüzünü daha net görebiliyordum.
Ama hiçde beklediğim gibi çıkmadı ten rengi yeşil ile kahverenginin karışımıyla oluşmuş yüzündeki et parçasının bir kısmı çıkmış yerinde pıhtılaşmış kan vardı. Gözlerinin tamamı dahil olmak üzere etrafındaki damarlarıda siyaha dönüşmeye başladı.

Birden kulakları çınlatan o korkunç sesiyle bir çığlık atarak üzerime atladı.

katil kimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin