Ölen kim ???

57 10 9
                                    

(Medyadaki Cansu)

Birden sesler bulanıklaşmaya, görüntü yavaş yavaş kaybolmaya başladı. Ne olduğunu anlamıyordum.Ve bir ses duydum.

—Ahu, Ahu kalk.

Gözümü araladım,pencereden gelen ışık gözlerimi kamaştırıyordu, bu yüzden net göremiyordum. Ama kızıl saçları ve mavi gözleri azda olsun görebiliyordum. Nihayet gözüm ışığa alıştı ve yataktan kalktım.

—Ahu iyi misin?
—Ne? Neden?
—Odan da çığlık sesleri duydum kabus gördün galiba?

Kabus mu? İşte şimdi hatırladım.

—Katil, polis, ceset
—Ahu ne? Teker teker konuş. Ne katili, ne cesedi?
—Bi bi katil vardı ve odamda birini öldürmüştü. Sonra, sonra polis beni aldı ve götürdü.
—Cesedi tanıyor musun?

İşte şimdi aklıma geldi ceset için hıçkıra hıçkıra ağlamıştım neden? Onu tanımıyordum bile. Kafam karışmıştı.

—Ahu iyi olduğuna emin misin?Senin için endişeleniyorum.
—Ben iyiyim Cansu. Sadece bir kabus gördüm. Bana çocukmuşum gibi davranma artık.
—Tamam tamam. Hadi üstüne bir şeyler giy sonra kahvaltıya gel hazır
—Gerçekten mi? Normalde hep ben hazırlardım.
—Bi sürpriz yapayım dedim.

Cansu gitti, bense kendi düşüncelerimle baş başa kaldım.Ceset kimdi, katil kimdi, daha doğrusu insan görmediği bir kişinin yüzünü rüyasında göremezki. Ve birden aklıma şu söz geldi "Ben senim" bu ne demekti? Her neyse sadece bir rüyaydı işte. Üstümü değiştirip kahvaltıya indim.
Kahvaltı yaparken nedense aklıma Cansu hakkında hiçbir şey bilmediğimi fark ettim. Bana kendisinden de pek bahsetmezdi zaten. Ona dik dik bakarken yakalandım.

—Ne düşünüyorsun?
—hiçbir şey düşünmüyorum, neyse benim işe gitmem lazım görüşürüz.
—Ama kahvaltını yapmadın.
—Çok aç değilim, hadi görüşürüz.

Diyerek kapıdan aceleyle çıktım. Arabaya binip şirkete doğru yola koyuldum. Tam da süratli giderken kırmızı ışık yandı ve ani bi fren yapmak zorunda kaldım. Yeşil yanmasını beklerken yanıma bi araba yaklaştı. Beyaz ve yüksek bir arabaydı.Camı açıldı ve gördüğüm şey yüzünden şok olmuştum. Yeşil yanmıştı ve arkadan korna sesleri geliyordu ben ise yolun tam ortasındaydım. Beyaz araba gitmişti. Ve ben gözlerimi hastanede açmıştım.

katil kimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin