(Medyadaki ana karakter)
Kapıdan içeri girdim. Ev çok karanlık ve çok tuhaf bir kokusu vardı. Birkaç adım attım. Ayağımın serçe parmağını masaya çarptım."Lanet olsun" ışık düğmesini bulmak için ilerledim, bu sefer yere düştüm bir şey dikkatimi çekti canım hiç acımadı ve yerler ıslak bir şeyle kaplıydı ayrıca çarptığım şey çok yumuşaktı kokuysa çok daha artmıştı. Bu koku midemi bulandırıyordu. Pencere açıktı muhtemelen kediler içeri girip çöpü dökmüştü bu sıvıda çöp suyuydu. Şu an kendimden iğreniyorum hemen gidip duş almalıydım. Yerden kalktım ve ışığı açtım. Ama ters giden bir şeyler vardı.Elim sandığım gibi çöp suyuna bulanmamıştı tamamen kanla kaplıydı!gözlerime inanamıyordum. Birden elektrikler kesildi ve omzuma birinin dokunduğunu hissettim. Ne yapacağımı bilemedim öylece durup kaderimi arkamdaki kişinin seçmesinimi beklemeliydim hayır bunu yapmayacaktım.
Hemen arkamı döndüm bir tekme attım ama hiç etkilenmişe benzemiyordu. Geri geri gittim ve bir şeye çarptım arkamdaki şey bir kitaplıktı orada sıkışıp kaldım. Gidecek başka yerim kalmamıştı.Bir kitap alıp ona attım tutturdum ama yine etkilenmedi arkasında ise çöp sandığım bir ceset vardı karanlık yüzünden kim olduğu belli değildi. İşte o an farkettim önümdeki kişi bir katildi. Siyah bir kapüşonlu, elinde kanlı bir bıçak vardı.
-Sen kimsin?
Cevap vermedi bana yavaş yavaş yaklaşıyordu her adımı beni ürpertiyordu! Tekrar sordum
-Sen kimsin ?
yanıma yaklaştı ve kulağıma şöyle fısıldadı
-Beni tanımıyor musun? Ben senim.
Ne! ben senim de ne demek oluyor şimdi hayır yani gizemlerden nefret ediyorum bu çok can sıkıcı neden hep böyle olmak zorunda "biraz daha açık olur musun"diyemeden camdan atlayıp gitti. Tam o sırada elektrikler geldi. Ve ben cesedin yüzünü görmüştüm. Ne yapacağımı ne diyeceğimi ne tepki vereceğimi bilmiyordum. Hemen yanına gidip başını kucağıma koydum.
-Lütfen uyan, yalvarırım uyan. Bunu yapanı bulucam sana söz veriyorum.!
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. İçimde kopamayan fırtınların kopmasını beklerken kapı çaldı birden titredim hemen kapının yanına gidip "kim o"diye sordum ve polis olduklarını söylediler. Bunu duyduğuma o kadar rahatladım ki sanki bütün sorunlarım ortadan kalkmıştı. Hemen kapıyı açtım. O'da ne kapıyı açar açmaz polisler bir hışımla içeri daldılar.
-Ne! Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz?
-Ahu yıldırım cinayet suçundan tutuklusunuz. Sessiz kalma ve avukat tutma hakkına sahipsiniz.
-Cinayet mi? Ben mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kim
غموض / إثارةRüyalar ve gerçek dünya birbiriyle ilişkili midir? İşte bir kız bunu anlamaya başlar ve korkuyu, dehşeti, aşkı ve ihaneti bir arada yaşar. Ölümlerin önlenmesi gerek ama nasıl? Birinin yaşaması için başka birinin ölmesi gerek.