Ciddiye alma vakti

35 9 28
                                    

08.06.2023 saat 18.49

Uyandığımda Alp'ın şoförü yani rüyamdaki kişi masamın önünde ölü yatıyordu ne bir kan ne bir morluk ne de odada çatışma izleri vardı. Ne oluyordu? Artık bunu ciddiye almamın vakti geldide geçiyordu bile. Hemen sandalyeden kalkıp cesedin yanına gittim öldüğünden emin olmak için üç parmağımı şah damarına gelicek şekilde yerleştirdim nabzı atmıyordu sanırım ölmüştü.
Cesedin başında öylece kalmışken Alp içeri girdi.

08.06.2023 saat 07.00

Sabah olduğunda Cansu baş ucumda beni uyandırmaya çalışıyordu.

—Ahu hadi kalk.

Gözlerimi araladım ona baktım kızıl saçlarıyla yine her zamanki gibi tepemde dikilmiş beni dürtüyordu. Nasıl böyle erken kalkmayı beceriyordu.

—Tamam kalktım işte.
—Hadi hadi git hazırlan hem bak Suna teyzeyle kahvaltı yapacağız.
—İşte bak sen böyle deyince kalkasım gelmiyor.
—Ama artık birlikte yaşıyoruz alışmalısın.

Bir şey demeden yataktan kalktım banyoya gittim. Dışarıdan kapı sesi duydum sanırım Cansu odadan çıkmıştı.
Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra banyodan çıkıp ayna karşısına geçip makyaj yaptım sonrada üzerime beyaz gömlek giyip gri şık bir ceket giydim altımada gri kumaş pantolon giymiştim. Odadan çıktım oradaki büyük boy aynasından kendime son bir kez bakıyordum. Aynadaki yansımadan annemin koltuğa oturup bana baktığını gördüm arkamı dönüp şöyle dedim.

—Bana bakmayı kesecek misin artık!?
—Kızıma bakıyorum suç mu?
—Evet konu bensem suç oluyor!
—Kız..

Annem lafını bitirmeden Cansu heyecanlı bir şekilde şöyle dedi;

—Hadi çok acıktım, yemek yemeğe gidelim.
—Tamam hadi gidelim

Annem bunu dedikten sonra dönüp bana bunu dedi;

—Kızım gelmiyor musun?
—Hayır siz gidin ben gelmeyeceğim direk şirkete geçicem.

Cansu'da tabiiki buna izin vermedi.

—Ahu hadi sende bizimle kahvaltı yap zaten ne zamandır beni yalnız bırakıyorsun.
—Yalnız değilsin ya Suna var!
—Ama sen olmayınca tadı çıkmıyor hadi noluuur.

Sonra bana yavru köpek gibi bakmaya başladı o böyle yapınca karşı gelmek çok zor oluyor. Mecbur kabul ettim.
Otelin alt katındaki yemek salonuna gittik. Cansu hemen koşup cam kenarındaki bir masaya oturdu.
Oradan buraya kadar bağırdı.

—Hadi gelsenize ne bekliyorsunuz.

Diye bağırdıktan sonra annem bana "hadi gel gidelim" diyip benden önce gitti. Bende onun arkasından gittim, sonrada masaya oturdum. Siparişlerimiz yaklaşık 10 dakika sonra geldi. Annem ortaya konuştu.

—Böyle hep birlikte yemek yemeyeli uzun zaman olmuştu yeniden birlikte olmamız çok iyi oldu.
—Evet gerçektende çok güzel oldu. Ahu niye hiç konuşmuyorsun?  Hiç yememişsinde.

Sessiz sessiz oturmuş çatal elimde salatayla uğraşıyordum Cansu bana seslendiğinde başımı kaldırıp şöyle dedim;

—Ne dedin anlayamadım Cansu?
—Diyorumki neden hiç konuşmuyorsun?
—Dalmışım sadece. Ne oldu ki?
—Sencede böyle hep birlikte yemek yemek güzel değil mi?
—Hayır!
—Neden, benimle birlikte yemek yemeği sevmiyor musun?
—Hayır Cansu seninle birlikte yemeği seviyorum ama Sunayla birlikteyken sevmiyorum.

katil kimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin