Gözlerimi açtığımda evdeydim. Yataktan kalktım ve kıyafetlerimi değiştirmek için dolabı açtım. Hala uykulu olduğum için gözlerim kapalı bir şekilde yürüyordum.
Üstümü çıkarıp banyoyu gözüm kapalı bir şekilde bulmak için uğraşıyordum sonunda banyoyu buldum ve girip bi duş aldım.
Kıyafetlerimi banyonun içinde değiştirdim sonra makyajımı yapmak için banyodan çıktım ama yatağımın önünde bir ölü vardı.
Buda bir rüya olmalıydı etrafa bakıp katili aradım ama yoktu. Soğuk kanlı olmalıydım sonuçta bu sadece bir rüya."Hadi sakinleş Ahu sadece rüya bir rüya."dedim kendi kendime sonra gidip cesedin yüzüne baktım şaşırmıştım çünkü bu Selen'di. Dış kapının Kilit sesi geldi muhtemelen katildi. Adım sesleri yaklaşıyordu ve artık odama gelmişti ama bu kişi katil değildi.
—Ama sen!
Azığımdan çıkan 2 kelime buydu. Onu gördüğümde öylece donup kalmıştım. Çünkü genelde rüyamda ben, bir ceset ve katili vardı başka kimse yoktu.
—Neden bu kadar şaşırdın.
—Ama senin burda olamaman gerekir.Sonra benden gözünü ayırıp Selen'i gördü. Yüzü değişti yüzünde ki saflıkta korku ve dehşet vardı. Hemen onun yanına gittim ve omuzlarından tuttum
—Sakin ol! Gördüklerini anlıyorum ama birazdan uyanıcam ve her şey düzelicek.
—Ne uyanması ne düzelmesi sen neyden bahse diyorsun? Sen mi öldürdün?
—Ne benden nasıl şüphelenirsin Cansu.
—Hemen polisi arıyorum!Sanki ihanete uğramıştım en yakın arkadaşım beni katil sanıyordu. Nasıl böyle bir şey düşünebilirdi.
—Saçmalama Cansu şu an neler olduğunu bilmiyorsun.
Yoksa rüya değil mi? Neler oluyordu? Bir türlü anlamıyordum.
—Neyi bilmiyorum Ahu bu kız yani ceset yani ölü her neyse işte senin odanda ve sen bu kızın yanı başındasın.
—Cansu ben en son duş alıp çıktığımda yerde bu kız vardı.
—Sana nasıl inanmamı bekliyorsun.
—Çünkü ben senin en yakın arkadaşınım ve sana tanıştığımızdan beri hiç yalan söylemedim.Durdu ve duraksadı biraz düşündü sanırım yalan aramaya çalışıyordu ama bana baktı ve kabullendi çünkü bir yalanımı bulamamıştı.
Geldi bana sarıldı.—Özür dilerim senden şüphelendiğim için özür dilerim. Nasıl senin katil olduğunu düşünürüm. Affet beni lütfen
—Tamam sorun yok sonuçta yerde bir ceset var ve sen korktun bu gayet normal.Aslında normal değildi beni üniversiteden beri çok iyi tanıyordu, katil olmayacağımı çok iyi biliyordu Evet ve özür dilemeside çok yapmacıktı. Sanki rol yapıyordu.
—Ben polisi arayayım bari
Dedim ve polisi arayıp uyandığımda yatağımın önünde bir ceset olduğunu söyledim.
Evet bu bir rüya değildi bundan tamamen emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kim
Mystery / ThrillerRüyalar ve gerçek dünya birbiriyle ilişkili midir? İşte bir kız bunu anlamaya başlar ve korkuyu, dehşeti, aşkı ve ihaneti bir arada yaşar. Ölümlerin önlenmesi gerek ama nasıl? Birinin yaşaması için başka birinin ölmesi gerek.