Má puštěnou hudbu a očividně neví, že tu stojím. Mám prostě odejít nebo mu mám nějak naznačit, že tu jsem?! Rozhodnu se pro to první. Jenže jen co jsem se otočila, uslyšela jsem "Emily?" Sakra!
Pomalu se otočím zpátky.
"Co tady sakra děláš?" mračí se na mě Harry.
"Já..no...Mia..prostě..."
"Tak se vymáčkni" řekne nepříjemně.
"Myslela jsem si, že tady bude Mia... Potřebovala jsem s ní mluvit o...To je jedno...Ale očividně tady není..."
Harrymu se na tváři objeví lišácký úšklebek. "Řekl bych, že si teď někde užívá s Niallem."
"Co?" brada mi spadne až na zem.
"Ty nevíš, že spolu občas píchají?" zdvyhne Harry levé obočí.
Zamračím se. Částěčně nad tím, co mi řekl a částečně nad jeho slovníkem.
"Proč mi to neřekla?" zašeptám si sama pro sebe a sednu si na barovou stoličku.
"Možná proto, že si prudérní." uchechtne se Harry a vrací se k připravování svého pokrmu.
"Na nic jsem se tě neptala." odseknu mu.
"Brzdi, princezničko. Já jsem ti nic neudělal." zvedne ruce v obranném gestu.
Jen nad ním protočím oči. Proč mi to Mia sakra neřekla? Vždyť jsme se o Niallovi nedávno bavily.
Z myšlenek mě vytrhne až Harry. "Dáš si taky?"
"Prosím?" zeptám se zmateně, protože nemám tušení, co říkal.
"Ptal jsem se, jestli si dáš taky?" ukáže na hrnec se špagetami.
On mi tady nabízí jídlo, které sám připravil? Mně? Ještě před chvílí mě seřve, co tady dělám a div mě nevyhodí ze dveří a teď mi tu nabízí jídlo?
"Ty mě chceš otrávit?" vypadne ze mě nakonec.
"Možná.." zadívá se na mě Harry. "Rozhodně by sis to zasloužila, když si sem jen tak přijdeš." vyčítavě se na mě podívá.
Sklopím hlavu. "Já se omlouvám, já jen..prostě jsem myslela, že.."
"Že tu bude Mia, to už si říkala." odsekne a otočí se zase zpátky k připravování špaget.
Protočím nad ním oči. Jak já ho nesnáším...
Opět přemýšlím, jestli odejít. Moje vychování a Harryho přístup mi říkají, že bych měla, ale moje zvědavost říká, ať zůstanu. A zvědavost vždycky vyhrává.
"Od kdy Mia a Niall...No víš...spolu spolu spí?" zeptám se.
Harry se na mě otočí s vařečkou od červené omáčky v ruce. "Udivuje mě, že o tom vůbec nic nevíš. To asi nejste takové velké kamarádky, jak se děláte co?" dobírá si mě.
"I ty největší kamarádky si neříkají úplně všechno. Ale jo, štve mě, že mi to neřekla, jestli je to to, co chceš slyšet." poraženecky odpovím. On se jen vítězně usměje a vrátí se ke svému vaření.
"Niall a Mia spolu spí, jak ty říkáš, od jeho párty. Tam se spolu vyspali poprvé. A teď to praktikují až moc často." zasměje se.
"Ale vždyť jsem se o něm s Miou na té oslavě bavila... Proč mi to neřekla?" divím se.
"Sama si řekla, že i ty největší kamarádky si neříkají všechno. A třeba k tomu má nějaký důvod. Zkuste si o tom promluvit." olízne s Harry prsty a dá přede mě talíř s překvapivě dobře vypadajícími špagetami. Pak si vezme talíř a jde si sednou vedle mě.
ČTEŠ
It's in my blood
FanfictionEmily Scott. Sedmnáctiletá studentka Regginaldovy akademie umění ve Washingtoně. Jejím životem je tanec. Od malička nedělá nic jiného, než že tancuje. Co se ale stane, když do jejího života vstoupí Harry Styles, který jí ukáže úplně jiný svět, než...