Takže Emily, narovnej se, vystrč prsa, zatni zadek, natáhni pravou nohu dopředu a raz,dva,tři,čtyři. Řekla jsem si v duchu a začala jsem se pohybovat do hudby, která hrála v pozadí. Dělala jsem přesně ty kroky,které jsem si v noci cvičila a ostatně celý uplynulý měsíc a snažila jsem se, jak nejvíc jsem mohla. Pravá, levá, skok, otočka a výskok.
Ve výskoku mě chytil Zack, můj tanečník. Je do mě zamilovaný, stejně jako já do něho.Tedy, tak to aspoň vidí moje matka. Zack Stevenson je mým tanečníkem už od 10 a matka si myslí, že máme stejný osud jako ona a táta. Jenže já ke Zackovi nic víc než přátelství necítím. Dřív možná, ale to už je pryč. Nikdy jsem to matce neřekla. Ona věří, že to spolu dotáhneme velmi daleko a vím, že ji to připomíná ji a tátu,když byli mladí a zamilovaní a já jí to nechci brát, a proto mám se Zackem takový vztah, jaký mám.
Zack mě chytil pod pravým kolenem a druhou rukou na mých zádech a já jsem svou pravou nohu měla nataženou do výšky a levou skrčenou tak, že jsem se špičkou chodidla dotýkala pravého kolene a svým kolenem Zackového pravého kolena a pravou ruku jsem měla kolem jeho krku a levou napnutou a celkově jsem vypadala jako létající ptát. Nebo jsem tak vypadat měla.Zack mě otočil a vyhodil zpět na nohy a začali jsme tancovat quickstep, který se poději změnil v foxtrot a nakonec byla rumba, kdy měl každý pár sólo. Já a Zack jsme byli velké finále, jak jsme si to nazvali, tudíž jsme šli až poslední a proto jsme museli asi minutu stát v různých pózách,které se měnily vždy, když měl jiný pár svůj tanec.
"Emily buď v klidu. Jsi tady ta nejlepší tanečnice a nemusíš se ničeho bát. Nacvičovali jsme to tak tisíckrát, možná i stotisíckrát a navíc máš tanec v krvi. Prostě jenom dělej to, co ti říká srdce." Šeptal mi Zack zatímco jsme stáli v základní pozici, protože teď tancovala Mia s Johnem a hned po nich jdeme my.
"Ale Zacku, co když špatně stoupnu?! Co když se tě špatně chytnu?! Co když udělám jiný krok?! Co kdy-" "Emily, slyšela jsi, co jsem ti před chvilkou řekl?! Ty se nemáš čeho bát, takže se mě pořádně chyť, nadechni se a vnímej jenom hudbu a nech svoje tělo, ať dělá to, co mu jde nejlíp"
Tiché 'dobře' bylo jediné, co jsem mu na to řekla. Takže tedy..nádech, výdech, nádech, výdech..
"Tři, čtyři.." zašeptal naposledy Zack a my se dali do pohybu. Vnímej jenom hudbu Emily, jenom hudbu! Zavřela jsem oči a zaposlouchala se do hudby..krok dozadu, dva vpravo..a pak už jsem tam byla jenom já, hudba a Zack.
Než jsem se nadála, byla jsem v záklonu a Zack se nakláněl nade mnou, což byla naše závěrečná póza. "To bylo neuvěřitelný Emily!" řekl a vyhoupl mě zpátky nahoru. Já jsem se na něho mírně usmála, protože jsem byla ještě pořád v euforii. Probudily mě až světla,která se rozsvítila a já jsem uviděla publikum, které stálo a tleskalo.
"To tleskají tobě, Emily, protože si byla naprosto úchvatná!" řekl Zack a dal mi letmý polibek na tvář. "Ne Zacku, já jsem tu netancovala sama. Ty si se mnou tancoval a celá třída tu tancovala. Tohle je potlesk pro nás všechny za celé to snažení a za to všechno, co jsme pro to udělali." spražila jsem ho.
"Jo, máš pravdu, ale nemění to nic na tom, že si byla úchvatná!" To už k nám přišli ostatní páry a všichni jsme se v jedné řadě uklonili a odešli z pódia, kde nás opět vystřídala mamka, která měla opět nějakou promluvu,ale já ji nevnímala, protože jsem hledala Miu. "Emily! Sakra Emily!" otočila jsem se za tím křikem zrovna ve chvíli, kdy na mě skočila Mia "To bylo úžasný! Ó můj bože! Viděla si Claittonovou a Johanesovou?? Ony taky stály a tleskaly! Emily! Ony vážně stály a tleskaly!"
"Já vím Mio! Viděla jsem je! Určitě ti to stipendium dají! Byla si naprosto výborná! Obzvlášť ten závěr! Páni!"
"Vážně si to myslíš?"
"Určitě Mio, jsi jasná volba! Ale už pojď, musíme se převlíct a jít se podívat na ostatní vystoupení!"
"No jo vlastně, vystoupení prváků!" jen co to dořekla, mě chytla za ruku a vláčila mě za sebou, jako kdybych byla nějaký hadr, do šatny.
Mia byla velmi temperamentní a neuvěřitelně akční osoba. Byla to taková ta typická americká holka, až na to, že byla z Austrálie. Byla úplný opak mě. Já jsem se spíš zajímala o školu a o tanec a to je vlastně to jediný, co dělám. A ještě se vídám se Zackem a s Miou. Na nic jiného vlastně ani nemám čas. Ale zase nejsem úplně nudná a ani nejsem ta, co jenom sedí doma nebo ve škole. Umím se bavit. Jenom ne tak, jako třeba Mia nebo Kate. Ony mají mnohem víc akčnější život. Né, že bych taky takový nechtěla, jenom...prostě..se mi to líbí tak jak to je.
***********
Tak a je tu nový díl :)
Chci strašně poděkovat těm, kteří to čtete, protože jste mi udělali radost a doufám, že se vám to zatím aspoň trošku líbí. :) A jestli k tomu máte nějakou připomínku, tak se nebojte mi ji napsat, ráda si to přečtu a budu se snažit to nějak napravit. ;)
A nebojte se, Harry se tu už brzy ukáže. :3
Přeji vám krásný poslední den prázdnin a hlavně ať se vám zítra daří ve škole! :) :*
Vaše Kami*
ČTEŠ
It's in my blood
FanfictionEmily Scott. Sedmnáctiletá studentka Regginaldovy akademie umění ve Washingtoně. Jejím životem je tanec. Od malička nedělá nic jiného, než že tancuje. Co se ale stane, když do jejího života vstoupí Harry Styles, který jí ukáže úplně jiný svět, než...