Chapter 12

534 54 1
                                    

V druhém poločase byl Harry jako vyměněný. Byl dravější, útočnější a dokonce dostal žlutou kartu. Už nebyl tak soustředěný a nehrál s takovou lehkostí jako předtím. To, co mu vzkázal Liam, ho muselo opravdu hodně rozrušit. Teď dokonce moc okatě podbrknul Liamovi nohu a je z toho penalta.

"To je takovej kretén" ozvalo se vedle mě. "Ať už ti dva mají mezi sebou cokoliv, neměli by to motat do hry. Pak je z toho to- DĚLÁŠ SI PRDEL?!" chytila se Mia za čelo, protože Liam v zvládnul penaltový kop a vyrovnal na 1:1. "Za tohle bude Harry pykat." dodala naštvaně. Tohle opravdu nebyl od Harryho dobrý tah. 

Když jsem se na něho koukla, stál pokrčený, rukama se opíral o svá kolena a koukal se do země.  Bylo mi ho líto, ale může si za to sám. Dívala jsem se na něho do té doby, než jsem uslyšela můj vyzváněcí tón. Sáhla jsem do své zadní kapsy u kalhot a vytáhla telefon, abych zjistila, kdo je narušitel toho okamžiku. Kate. 

"No ahoj ty superstár!" s nadšením jsem si pozdravila.

" Čauky čauky!" pozdravila mě nazpátek s ještě větším nadšením. "Kde si?"

"Na fotbalovém zápase, proč?!" podivila jsem se. Ve sluchátku jsem slyšela, že mi něco říká, ale přes hlasité fanoušky, kteří právě povzbuzovali Nialla v útoku, jsem jí vůbec nerozuměla.

"Vůbec nevím, co jsi říkala. Počkej chvilku jo." řekla jsem do telefonu. 

"Volá mi Kate a přes tohle" ukázala jsem rukou všude kolem sebe "ji vůbec neslyším, tak jdu o kousek dál,jo?!" oznámila jsem Mii, která mě stejně moc nevnímala, protože sledovala Nialla a pokřikovala na něj 'ať už kurva ten míč někam kopne'.

Obešla jsem ostatní diváky, kteří také neustále něco pokřikovali a zamířila si to na místo, kde jsem se srazila s Liamem. Když už jsem byla dostatečně daleko od toho hluku, opět jsem promluvila do telefonu. 

"Už dobrý, tady už tě uslyším. Co si to říkala?"

"Ptala jsem se, co děláš na fotbalovým mači. Myslela jsem si, že tě žádný sport nezajímá..."

"V tomhle zápase hrají Miiny kamarádi, se kterými jsem se nedávno seznámila na jedné menší párty, takže mě vzala sebou." 

"Ta holka je neuvěřitelná! Já se tě neustále snažím dostat někam ven a ona tě dotáhne rovnou na párty!" udivovala se. "Asi si s ní budu muset pohovořit o jejích praktikách!" zasmála se nad čímž jsem protočila oči. Kate pokračovala "No ale teď, proč ti volám...Máme teď pár dnů volno, takže jsem doma." 

Jakmile to dořekla, tak jsem přestala v kopání kamínku na chodníku a celá ztuhla. "Ty si doma? Jako teď?" řekla jsem trhaně. Nemohla jsem uvěřit, že je moje sestra doma. Už dva měsíce je na turné po Americe a strašně se mi po ní stýskalo. 

"Jo jsem a když mi řekneš na jakým hřišti seš, tak pro tebe přijedu." 

"Ó můj bože, to je super!" řekla jsem nadšeně. Pak mi ale úsměv opadl, protože jsem nevěděla, kde jsem. "Jenže já nevím přesně kde jsem. Ale zeptám se Mii a napíšu ti sms s adresou, jo?!" 

"Jistě baby. Strašně se na tebe těším." její slova mi opět vykouzlila úsměv na tváři.

"Já na tebe taky, strašně si mi chyběla."

"Ty mě taky, baby. Tak už běž zjistit tu adresu, ať tě můžu konečně vidět."

"Už běžím. Tak za chvilku, Kate"

"Jasan baby." rozloučila se se mnou Kate a zavěsila.

Rychle jsem se rozešla zpátky za Miou, která mi napsala přesnou adresu a Kate tu byla za pár minut.

"Ježiš, ty si mi tak chyběla, Em!" vtáhla mě Kate do náručí hned jak vylezla z auta.

"Taky si mi strašně chyběla!" obejmula jsem ji vší silou.

Ještě asi tak pět minut jsme se objímaly. Pak se Kate odtáhla a já si nasedla. Jeli jsme do našeho oblíbeného mléčného baru. Cestou mi vyprávěla o jejich turné.

"A v pátek hrajeme tady v DC, takže jestli chceš, můžeš přijít."

"Vážně?! Strašně ráda přijdu!"

"A klidně můžeš vzít své nové kamarády." mrkla na mě a napila se svého jahodového milshakeu. Já jsem měla můj nejoblíbenější borůvkový, který ona strašně nesnáší, protože je alergická na borůvky.

"Nemyslím si, že by se mnou šli. Zase takoví kamarádi nejsme. Ale Mia se mnou určitě půjde."

"Co víš, třeba nás poslouchají. Ostatně každej nás poslouchá." řekla to jako kdyby to byla jasná věc." Takže by se jim určitě líbily VIP lístky do zákulisí." sebevědomě na mě mrkla.

"No nevím Kate." řekla jsem nejistě. Když jsem ale uviděla její přísný pohled dodala jsem "Fajn. Zeptám se jich. Ale nic ti neslibuji." ukázala jsem na ni svým ukazováčkem.

Seděly jsme tam do té doby než se začalo stmívat a mamka nám zavolala, kde jsme. Doma jsem si udělala úkoly na zítra a šla spát. 

Ráno jsem vstala ještě před budíkem. Šla jsem do sprchy, pak jsem se namalovala a učesala a teď stojím před skříní a nevím co si obléct. Venku je docela škaredě, tak by bylo asi rozumné si vzít něco teplého, ale zrovna dnes mám chuť na šaty. Nakonec jsem si vzala tmavě modré šaty s tříčtvrtečním rukávem a teplé černé punčocháče. 

"Emily, pojď se,  prosim tě, nasnídat nebo přijedeme pozdě." uslyšela jsem z chodby.

"Už běžím,mami" vykoukla jsem ze dveří. Vzala jsem si tašku a svetr a šla jsem dolů do kuchyně. Na stole jsem měla připravený hrnek zeleného čaje a cereálie s mlékem. Hned jsem se do toho pustila. 

"Emily pojď, už musíme jet!" 

"Ale mami, ještě jsem se nenajedla."

"Máš vstávat včas! Jdeme!" řekla výhružně a zamířila si to k vchodovým dveřím. Dala jsem si do pusy nejvíc lžiček s cereáliemi, které se mi tam vešly a běžela za ní. Cestou jsem z věšáku sebrala ještě černý kabát s šátkem.

První hodinu jsme měli angličtinu, pak teorii tance a teď máme normální hodinu tance, kterou máme s Miou společnou.

"Ahoj Em. Včera si přišla o neuvěřitelný vyvrcholení zápasu." přiběhla Mia do šatny a dala mi pusu na tvář.

"Co se stalo?!" vyndala jsem si ze skříňky legíny a bílé body.

"Harryho vystřídali, protože byl pak strašně marnej, takže byl nehorázně nasranej a odešel rovnou do šaten. NYC pak dali další gól, což bylo na prd, ale v nastavení dal Niall parádní branku, takže to skončilo remízou. Ale počkej, teď to přijde!" zavřela skříňku a dělala si culík, zatímco já jsem si oblékala sukni a čekala jsem co bude dál.

"Čekaly jsme na kluky jako vždycky a najednou k nám přišel Liam a ptal se na tebe!" 

"Cože?!" 

"No fakt! Prej 'Ahoj holky, nevíte kde se Em?'" imitovala Liamův hlas "Řekly jsme mu, že si odešla se sestrou a on nám dal papírek s jeho číslem, že se mu máš ozvat." rozešly jsme se společně do tanečního sálu. 

"Cože ti dal?!" Proč by mi posílal jeho číslo? Myslela jsem si, že to byla jednorázová záležitost. 

"No počkej, to ale nebylo všechno! Pak přišel Harry a když ho tam uviděl, tak se začli strašně hádat a pak mu Harry dal strašnou ránu. Kdyby je Niall s Louisem od sebe neodtrhli, asi by to nedopadlo dobře." zasmála se.

"Pane jo." bylo to jediné,  co ze mě vyšlo. Vážně by mě zajímalo, co se mezi nima stalo.

"Jo..pane jo!" dodala Mia a zašly jsme se rozcvičovat. 

Po delší době nový díl. Snad se vám bude líbit.  :)
Vaše Kami*

It's in my bloodKde žijí příběhy. Začni objevovat