„Koukni se na mě, Emily." Přikáže.
Chvílí váhám. Chci to slyšet? Chci slyšet, jak si se mnou jen hraje? Nemyslím si, že jsem připravená na cokoliv, co vyjde z jeho rtů, ale vím, že to potřebuji slyšet. Otočím se k němu a vyhledám jeho oči.
„Ty jsi tak zkurveně nevinná, Emily." Hladí mě po tváři. „A to je tak strašně vzrušující." Odmlčí se. „Chtěl jsem přestat. Chtěl jsem tě prostě nechat jít. Ale ty," chytí moji tvář do svých dlaní „tvoje nevinné oči mě nenechaly jít. Můžu ti toho tolik ukázat. Vím, jak tvoje tělo reaguje na moje doteky. Cítím to, Emily, pokaždé když se tě dotknu." Pohladí mě palcem po rtech. Moje krev se vaří. Má pravdu. Chci, aby pokračoval. Aby se mě dotýkal dál.
„Potřebuji tvoje svolení," zašeptá mi do ucha „prosím." políbí mě pod uchem. „Dovol mi tě udělat šťastnou." jeho studený dech se odráží na mé kůži. Cítím, jak se mi podlamují kolena a cítím zvláštní pocit dole v podbříšku. Pod návalem nových emocí zavírám oči a užívám si jeho rty, které putují po mém krku.
„Řekni to, Emily." přikáže.
„Udělej to."
Chci to. Ať už je to cokoliv, chci to. Kašlu na všechno okolo a oddávám se tomu. Jeho dotekům, jeho slovům, jemu.
Harry se na malou chvíli zastaví, jakoby nevěřil tomu, co jsem právě řekla a koukne na mě, aby se ujistil, že to myslím vážně. Kývnu. Můj rozum a zdravé myšlení je to tam.
Chytá mě za ruku a někam mě vede. Otevírá dveře do místnosti, kde jsem ještě nebyla. Je tu tma a svítí sem pouze světla z ulice a je to tak...intimní. Postaví mě před postel a nechá mě tam stát samotnou, zatímco se vrací a zavírá dveře. Neměla bych být aspoň trochu nervózní? Neměla bych teď utíkat domů? Všechny mé pochybnosti odplují daleko ve chvíli, kdy ucítím jeho dech na mém odhaleném krku.
„Jsi tak zkurveně krásná, Emily." zašeptá.„Nebudu lhát," políbí mě za uchem „chvíli jsem si myslel, že odejdeš..." další polibek cítím na krku „ale ty si souhlasila." nasaje mou kůži a já zavírám oči a nechávám se unést tímto novým pocitem.
„A věř mi, nebudeš litovat." zašeptá mi do ucha a na mém těle se okamžitě objeví husí kůže. Rty vede cestu od ucha přes mou čelist až k mým ústům a pomalu si mě otáčí.
„Ty rty, Emily," pohladí je palcem. „chtěl jsem je políbit od té chvíle, kdy jsi na mě promluvila na bowlingu." a na nic nečeká a políbí mě. Jemně. Citlivě. Pak ale ucítím na spodním rtu jemný dotek jazyka. Přitáhne si mě za pas blíž až mezi námi není ani milimetr volného místa. Chytí mě za zadek a přitlačí mě na jeho rozkrok.
„Tohle se mnou dělají ty tvoje rty."
A já ho cítím. Cítím HO na svém podbříšku a je to tak...tak nestydaté a vzrušující. Chci víc. Chytím ho za tváře a prohloubím náš polibek. Jeho ruce se přesouvají pod moji sukni a začínají ji vyhrnovat. Opravdu se to děje. Bože... Úlekem rozpojím náš polibek. Harry se na mě překvapivě podívá. „Co se děje? Změnila jsi názor?"
Změnila jsem názor? Měla bych. Měla bych říct ano a odejít. Ale moje hlava zakýve 'NE'. Harry se usměje.
„V tom případě ti potřebuji sundat tyhle šílený punčocháče." ušklíbne se a zasune své ruce za lem mých punčoch u mého zadku. Zvolna je sundává a hladí mi u toho nohy až dolů k botám. Sundá mi je zároveň s punčochama a klečí přede mnou. Zhlédne ke mě a jeho oči jsou temné. Jsou děsivé a zároveň plné vášně...
ČTEŠ
It's in my blood
أدب الهواةEmily Scott. Sedmnáctiletá studentka Regginaldovy akademie umění ve Washingtoně. Jejím životem je tanec. Od malička nedělá nic jiného, než že tancuje. Co se ale stane, když do jejího života vstoupí Harry Styles, který jí ukáže úplně jiný svět, než...