„To si na sebe nevezmu. V žádným případě, Mio!" dám ruce v bok a kouknu se na Miu s pozdviženým obočím.
Když se mě Mia zeptala, co si obleču na koncert, a já jí řekla, že si asi vezmu své oblíbené bílé šaty, koukala na mě s otevřenou pusou a řekla, že na koncert Black.Peaches si nemůžu vzít bílé oblečení a už vůbec ne šaty. Teď tu stojím před zrcadlem u Mii v pokoji v jejích černých, na kolenech roztržených, džínách a černým tílku s nějakým pochybným obrázkem, kde jsou obří díry na stranách, takže mi jde vidět moje podprsenka a část břicha.
„Ale Em! Tohle je úplně dokonalý outfit. Jako by říkal ‚ Black.Peaches je nejlepší'" zaskandovala Mia, což mě donutilo se zasmát.
„To možná Mio, ale neříká to ‚Emily se v tom cítí dobře.'" sundávám si tričko.
„Tak fajn. Dám ti teda jenom tohle ZCELA OBYČEJNÝ černý triko" hodí po mně opravdu obyčejné černé volnější triko s výstřihem do V. Hned si ho obléknu.
„No vidíš. Hned je to lepší." otočím se na ni s úsměvem.
„Ani bych neřekla," nakrčí nos „ Tak si tady aspoň udělej uzel." Chytne konec trika na mém pravém boku a začne dělat uzel, takže konec trika je přesně tam, kde začínají kalhoty.
Nakloním hlavu na stranu „Proč to prostě nemůžeš nechat jen tak normálně?" povzdechnu si.
„Protože mi to prostě nedá. Nemůžu tě tam pustit, když nebudeš správně společensky oblečená!." Rozhodní rukama a nakonec se usměje. „Chápeš?"
„Fajn," poraženecky řeknu „ Ale dáš mi za to to Oreo obalené v bílé čokoládě, co máš támhle na stolku." kývnu směrem k jejímu psacímu stolu a spiklenecky se usměju. Mia se ohlédne, a když se koukne zpátky na mě, má zúžené oči. „Ty si tak vyčůraná." nevěřícně zatřepe hlavou, ale stejně se natáhne pro sušenky. „Ale stojí to za to." usměje se a podá mi je. „A myslím si, že jsou tam stejně jenom tři." ledabyle prohodí a jde si pro kabelku, do které začne házet věci.
Podívám se do krabičky a jsou tam opravdu jen tři. Uchechtnu se pro sebe a hned si jednu vezmu.
„Kluci už jsou dole, tak pojď." hodí si její mini kabelku přes rameno a jde ke dveřím.Na příjezdové cestě stojí Harryho Rover a já cítím, jak se mi potí dlaně. Fajn, Emily, uklidni se. Je to jen Harry. Beztak bude dělat, že se nic nestalo, takže ty to taky budeš dělat. NIKDY SI V TÝ ZPROPADENÝ GALERII NEBYLA.
„Čau kluci. Ahoj Nialle." Pozdraví Mia a dá si s Niallem pusu. Fajn, tak na to si nezvyknu.
„Ahoj brouku" Niall mrkne lišácky na Miu. „Č auky, Em" usměje se na mě. Harry nic neříká, jen se rozjede. Snažím se na něho nekoukat, ale nedá mi to a musím se podívat do zpětného zrcátka. Je zamračený a soustředí se na cestu. Jako kdyby vycítil můj pohled, podívá se do zrcátka, takže se naše oči potkají. Instinktivně ucuknu. kouknu se ven a dělám jako že nic, ale mám takový divný pocit, že se na mě pořád dívá a tak se i přes velké snažení nepodívat se tam, podívám. A měla jsem pravdu. Dívá se na mě s TÍM jeho úšklebkem. Na jednu stranu mě to naštve, ale na druhou se cítím, jak rudnu a zase ucuknu a dívám se ven z okýnka. Jeho pohled mi připomněl, jak jsem se cítila, když se jeho palec dotknul mých rtů. To, jak na mě mluvil... Jak přesně věděl, co říct. Nikdo mi nikdy nic takového neřekl. A mně se to líbilo. Líbilo se mi, že si to o mně někdo myslí, že má o mě někdo takový zájem.
Z přemýšlení mě vytrhnul Niall, který na celé auto zakřičel „Ty vole, my jedeme na BP!" a zabubnoval na palubní desku. Jeho radost mě donutila se usmát. „Nevěděla jsem, že jste takoví fandové." řekla jsem s úsměvem.
Niall se na mě otočil s nevěřícným výrazem na tváři „ Děláš si srandu viď?! S Harrym jsme je objevili někdy loni, když je pouštěli na nějaký party a od tý doby je nemůžeme přestat poslouchat. Jsou vážně dobrý!" uznale kývne Niall a otočí se zpátky. „Jen nemůžu uvěřit, že ta sexy zpěvačka je tvoje ségra." uchechtne se. Mia do něho okamžitě bouchne a všichni se začneme smát. I Mia.
„A to si ji ještě neviděl naživo." ozve se Harryho hlas.
Kouknu se na něho, zase, zpětným zrcátkem a vidím, jak se drze usmívá. Na malou chvilku ucítím takový zvláštní pocit, ale je to jen vteřinová záležitost, takže to ignoruji.
„Ty si ji kurva viděl?" zeptá se Niall. Při jeho výběru slov protočím oči.
„Jep." kývne a dá důraz na P. „A máš se na co těšit chlape. Teda pokud tě ta stíhačka vzadu vůbec nechá kouknout."
„Seš debil." zasměje se Mia a s ní i Niall. Nechápu, jak se Mia může smát, když ji Harry právě urazil. To bude asi důvod, proč si oni dva rozumí a Já s Harrym ne.
„Budeme i v zákulisí, takže se na ni budeš moct kouknout zblízka a dokonce si s ní i promluvit" řeknu Niallovi.
„Zákulisí?" otočí se na mě zase Niall.
Kývnu. „Tak tohle bude kurva jeden z nejlepší večerů mýho života!" zaraduje se Niall.
ČTEŠ
It's in my blood
FanfictionEmily Scott. Sedmnáctiletá studentka Regginaldovy akademie umění ve Washingtoně. Jejím životem je tanec. Od malička nedělá nic jiného, než že tancuje. Co se ale stane, když do jejího života vstoupí Harry Styles, který jí ukáže úplně jiný svět, než...