Chapter 3

653 60 1
                                    

"Ten s těmi tmavými vlasy je cute. Ale ten blonďák! OMG! Ten je fakt sexy! A co teprve ten, co tancuje s tou blondýnou. Kterej se nejvíc líbí tobě, Em?" 

"No..ehm..já nevím...já si je nijak neprohlížím."

 "No tak se koukni a řekni mi jednoho, kterej je podle tebe nejhezčí a jednoho nejvíc sexy.Šup." 

S Miou už jsme tak čtyřicet minut stály v publiku a sledovaly ostatní žáky a jejich taneční sestavy a Mia jako vždy všechny pozorovala a hodnotila. "Já nevím. Líbí se mi ten se světlými vlasy"

 "Nečekané." odsekla Mia a protočila nade mnou oči. "To je přesně Zackův typ." 

"To teda není. Zack je úplně jiný. Zack nemá.." na chvíli jsem se zastavila a pořádně jsem si toho kluka prohlídla. Vážně to byl Zackův typ. Měl podobné vlasy, obličej, držení těla a dokonce i pohyby. Dřív než jsem stihla něco vymyslet, Mia mě předběhla "Je pravda, že Zack nemá takový sexappeal. Zack je o mnoho větší suchar a nemá tak svůdný pohledy." 

"Zack není suchar." odsekla jsem.

"Ale je Em, sama to dobře víš." 

No dobře, možná nechodil na párty a spíš chodil do divadla nebo na plesy nebo nehrál žádný sport , ale uměl mě rozesmát a byl to velmi přátelský a milý kluk, který tu pro mě vždycky byl a to je podle mě to nejhlavnější. Nic jsem jí na to neřekla a místo toho jsem si zkřížila ruce na prsou a dál se koukala na pódium.

 "Ty si naštvaná?" "Nejsem Mio, jenom nevím, co ti na to mám říct. Je to můj přítel a já ho mám bránit, jenže jak ho mám bránit, když máš pravdu?" řekla jsem jí trošku hlasitěji než jsem původně chtěla. Mia se na mě lítostivě podívala a objala mě. "Emily, já chápu, že ho máš ráda a že mu nechceš ublížit a ani tvé matce, ale o svých citech bys nikdy a nikomu neměla lhát.On si tohle nezaslouží a tvoje matka by měla pochopit, že nebudeš mít ráda ty, na které ona ukáže. Měla by si s tím něco udělat, už to trvá dost dlouho." Já jsem ji po jejím srdceryvném projevu pořádně obejmula a zašeptala " Já ho miluju Mio. Asi ne tak, jak by měla přítelkyně milovat svého přítele, ale miluju ho natolik, že mu nedokážu opustit." Záměrně jsem nijak nereagovala na tu část s matkou. Vím, že má Mia pravdu, vím to, ale jsem moc sobecká na to, abych se s ním rozešla. Ublížilo by to jemu, mně i mámě, a proto se radši obětuji. Jedno ublížené srdíčko je přece lepší než tři, ne? 

Mia už nic neřekla a jenom mě naposledy pohladila po zádech a otočila se zpátky k jevišti, protože tam přišla mamka a to znamenalo, že řekne závěrečné slovo a je konec. "Pojď Em, jdem si pro věci, než tam bude narváno." Nečekaly jsme, až to mamka dořekne a šly jsme do šatny pro naše věci. Jakmile jsme zahly do uličky, kde byla naše šatna,  uviděla jsem tam stát Zacka. "Oh, tady si Emily. Čekám tady na tebe už asi čtvrt hodiny. Proč mi neodepisuješ na zprávy?" během toho,jak mluvil se ke mě přiblížil tak blízko, až stál přímo přede mnou. 

"Jdu nám pro tašky." řekla Mia a zmizela za dveřmi. "Promiň Zacku, mobil mám v šatně a byly jsme se s Miou kouknou na ostatní."

 "Měl jsem strach." řekl a políbil mě na čelo. "Táta na mě čeká venku, tak jsem se chtěl jenom rozloučit, ale jelikož jsem tu strávil zbytečnou čtvrt hodinu, tak už máme jenom pár minutek." 

Zack jede na pár dnů za svou rodinou do Texasu, protože mu zemřel dědeček a bude mít pohřeb. "Zavolám hned jak přistaneme, hm? Ty tu na sebe dávej pozor a pozdravuj Stephanie. Budeš mi chybět Emily." řekl a vtiskl mi polibek "Ty mě taky Zacku." bylo jediné, co jsem mu řekla a objala jsem ho na rozloučenou. Zack mě ještě políbil a odešel.

"Už můžeš vylézt Mio." řekla jsem a Mia vylezla z šatny. "No to byla doba proboha! Tak šup, jdeme."

*********** 
Já vím, že jsou to už tři kapitoly a zatím žádný Harry, ale já jsem to potřebovala trošku rozepsat, abyste trošku poznali Emily a později věděli, proč dělá to, co dělá ;) :D Ale v příští části už Harry bude ;) 
 
A omlouvám se za chyby, dneska nemám moc času to zkontrolovat O:) 
Vaše Kami*

It's in my bloodKde žijí příběhy. Začni objevovat