„Beru si Harryho."
Harry se zatváří překvapeně. Já sama jsem překvapená. Co jsem to sakra udělala?!
Jeho výraz se však okamžitě změní na ten jeho úšklebek, když jde ke mně a mému týmu.
„Ty umíš překvapit, holka!" zašeptá mi Harry, když okolo mě projde. Nervózně polknu, ale nic neříkám.Kate si pak vybere Dana a na mě zbude Suzan.
„Slabší mají přednost, takže vás nechám jít první na pálku, ať z toho aspoň něco máte." Mrkne na mě Kate a podá mi pálku.
„Ty si vážně věříš, sestřičko," vytrhnu jí pálku z ruky „aby si pak nebyla zklamaná, až se mnou budeš tančit a sledovat Snídaňový klub." mrknu na ni zpátky. Kate zmizí úsměv z tváře. „Tohle je tvůj super večer? Děláš si srandu, že?!"
Jen myknu rameny a s vítězným úsměvem se vracím k týmu.„Takže fajn. Mio, ty půjdeš na pálku první," ukážu prstem na Miu „ Zacku ty druhý a dáš homeruna, jasný?" ukážu na Zacka. „Suzan třetí a pak já. Kdo z vás kluků dá nejdelšího homeruna?" kouknu se na Nialla, Johse a Harryho.
„Já jsem lepší v běhu než v odpalování." přizná poraženecky Niall a Mia ho laškovně drkne do ramene.
„Dobře, tak ty půjdeš po mně, abychom měli obsazené všechny mety. Teď potřebujeme toho, který to odpálí daleko, abychom se všichni dostali domů a vzali všechny body."
„Harry to určitě odpálí a navíc je sakra rychlej." poplácá Niall Harryho po rameni.
Podívám se Harrymu do očí a čekám na jeho vyjádření.„Mohl bych to zkusit." lišácky se usměje a mě je jasné, že to chtěl už od začátku, jen čekal, až mu to přidělím sama.
„Hej! Jdete hrát?" křičí Scott, který stojí na pozici nadhazovače a hází si míčkem.
„Tak jo, ruce doprostřed." zavelím.
„Děláš si srandu?" zasměje se ironicky Harry.
„Ne, nedělám," zamračím se na něho. „dej sem ruku!"
Harry protočí oči, ale dá svou ruku doprostřed na naše ruce. „Řeknu raz, dva, tři a pak společně řekneme ‚Hej, Konpretiny'" informuju všechny.
„Kopretiny?" podívá se na mě Niall.
„Už odmalička tak pojmenovává svůj tým." zasměje se Mia.
„Ahaaa." kývne Niall a pousměje se.
Periferně vidím, jak se Harry směje pod fousy, ale snažím se to ignorovat.
„Tak na tři. Raz, dva, tři," začnu odpočítávat „HEEEEJ, KOPRETINY" zakřičíme společně.
„Předveď se" mrknu na Miu a podám jí pálku. Mia se usměje, mrkne na mě zpátky a běží k metě.
Když je Mia připravená, Kate zapíská a hra začíná. Mie se nepovede odpálit hned napoprvé, ale druhý nadhoz už trefuje a dostává se až na druhou metu. Jako správný tým ji všichni tleskáme a pískáme.
„Zacku, homerun, jasný?" kouknu se na Zacka a pohrozím mu prstem.
„Budu se snažit." Odpoví, když sbírá pálku, kterou Mia odhodila.
Zack odpálí hned napoprvé, ale dostane se jen na třetí metu, takže máme jen jeden bod od Mii.
„Říkala jsem homerun, Zacku!" pokárám ho ze srandy. On jen zatřepe hlavou, když se vydýchává rukama opřenýma o kolena. Pak jde na pálku Suzan, ale je aut, protože to Scott hned chytil.
„Nevadí, Suzan." utěšuji ji, když si jde sednou zpátky na lavičku.
ČTEŠ
It's in my blood
FanfictionEmily Scott. Sedmnáctiletá studentka Regginaldovy akademie umění ve Washingtoně. Jejím životem je tanec. Od malička nedělá nic jiného, než že tancuje. Co se ale stane, když do jejího života vstoupí Harry Styles, který jí ukáže úplně jiný svět, než...