TANITIM

6.3K 93 22
                                    

Merhaba. Sizlere bir doğu masalı ile geldim. Benim için çok özel olan ve bitirdiğim bir kitap. Burada yayınlamak ise deliliğim :)

Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz ♥.......

"Geceye Yemin Olsun: Sevmeyeceğim" 

Diye bağırdı Mahru. 

" Yemin Olsun: Sevmeyeceğim" diye kükredi o an Bedirhan.

Mahru ve Bedirhan, Olmaz denilenleri yaşayan iki hırçın kalp.

Bedirhan, güçlü bir ağa olarak doğmuş, halkı üzerindeki etkisiyle hareket eden saygın bir gençtir. Zenginlik, ihtişam ve iktidar onun hayatını çevrelerken, içindeki huzursuzluğu bastırmak zorunda kalan Bedirhan, hayatının anlamını arayan bir adamdır. Ancak, her şeyin değişeceği bir gün, Bedirhan'ın yolu, kendisinden tamamen farklı bir dünyada yaşayan Mahru ile kesişir.

Mahru, Bedirhan'ın tam zıddıdır. Okumak isteyen, bilgiye aç, asi bir o kadar da ailesi için her şeyi yapabilecek bir genç kızdır. Ancak, törelere bağlı bir şehirde, onun hayalleri ve istekleri görmezden gelinir. İsyan dolu kalbi, güçlü bir direniş ile doludur ve kendi kaderini çizebilmek için mücadele etmektedir.

İki genç arasında yaşanan bu zorunlu evlilik, dönemin sert toplumsal normlarına meydan okur. Hayatın acımasız gerçekleri ve aşkın sınırsız gücü, Bedirhan ve Mahru'nun karşılaştığı zorlukların üstesinden gelmelerine yardımcı olur. Birlikte verdikleri mücadele, hem kendi özgürlükleri için hem de sevdikleri için gerçek bir destana dönüşür.

"Bedirhan ve Mahru" karakterlerinin hikayesini bu yürek burkan, heyecan dolu romanla keşfedin. Tarih sayfalarında iz bırakan, cesaret dolu bu aşkın tutkusu sizi sarmalayacak, sınırları zorlayacak ve büyüleyici bir yolculuğa çıkaracak.

Yorumlara göre tüm hikayeyi yayınlayacağım merakla bekliyorum.......

SEVMEYECEĞİM (BERDEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin