Bölüm 30

2K 128 264
                                    

SELAMÜNALEYKÜM.......

Bana tarih sormayınnn totem yapıyoruz :) valla tarih verince hep geç atıyorum bölümleriii yaaa ☺.......

Vee satır arası yorumlarda görüşelim canlarrr  okumak için sabırsızlanıyorum ♥.......

"Ben hiç aşık olmadım, eskiden olmamıştım......."

Bedirhan kızın başına yasladığı kafasını kaldırmadan mırıldandı bu sözleri. Ne demekti bu ben sana aşık oldum mu?. Genç adam da gözlerini kapattı kızın kokusunu içine çekerken, onun sıcaklığını ilk kez bu denli hissediyordu.

Sanki soğuk kalbi ateşin karşısında ısınmış gibi mayıştı Bedirhan, göz kapakları kapandı işte o anda. Anlamsız bir huzur buldu yüreğini, bırakı kendini Mahru'ya.

Sabaha doğru Mahru gözlerini açtığında kolları hala önünde kilitli gibiydi. Kafasında bir ağırlık hissettiğinde uyuşan kollarını açıp yanındaki adama bakmak için kıpırdandı. O anda Bedirhan da uyanmıştı. 

Mahru boynunu tuttuğunda ne diyeceğini bilemedi. Tüm gece Bedirhan'ın omuzunda mı uyumuşum ben diye hayıflandı.

"Ben uyumuşum" dedi birden göz göze geldiklerinde. 

Bedirhan'ın da gözleri yeni uyanmanın vermiş olduğu sersemlikle daha derindi. Mahru'ya bakarken öyle içten bakmıştı ki kendini düzelterek:

"Evet omuzumda" diyebildi. Mahru hemen gözlerini kaçırdı, bu kadar düz bir adamla konuşmak onu uyanır uyanmaz sinirlendirmeye başlamıştı.

Genç kız ayağa kalkıp tuvalete gitmek için hareketlendiğinde Bedirhan da hızla ayağa kalktı.

"Nereye" dedi sesi biraz yüksek çıkmıştı.

"Tuvalete nereye olabilir" dedi Mahru gözlerini devirirken. Bedirhan kızın peşinden yürümeye başladı o da kadınlar tuvaletinin karşısındaki erkekler tuvaletine gitmişti.

Nazlı ise konakta misafir odasında kalıyordu. Camın önünden avluyu izlerken yardımcıların nasılda koşuşturduklarını gördü.

"İçindeyken kıymetini bilemedim" dedi sesli bir şekilde. Annesi gelmişti o anda.

"Bilemedin Nazlı hanım ben sana yapma dediğimde dinlemedin, şimdi bakarsın öyle"

"Anne yeter bıktım artık sürekli aynı şeyleri söylemenden, Cihan'dan haber var mı?"

"Var, yaşıyormuş maalesef"

"Anne o torununun babası "

"Olmasaydı keşke, ölür inşaallah bu berdel de bozulur. O kız da defolur gider bu evden"

"Anne düzgün konuş, Cihan'a bir şey olursa ben de yaşayamam"

"Öyle bir yaşarsın ki bu konakta eskisi gibi olmasa da mis gibi yaşarsın"

"Anne yeter, Cihan'la bu evde yaşasam olmaz mı en kötü bana bir ev verseniz"

"Sen delirdin herhalde Nazlı, hangi törede görülmüş iç güveyi almak"

"Tamam çık odadan anne" dedi Nazlı öfkeyle ama Sevda belirmişti kapıda.

"Ana müsaade var mıdır?" dedi.

"Söyle Sevda"

"Boran Ağa Nazlı'yı aşağıya çağırıyor"

"Niye ne oldu" dedi Nazlı korkuyla.

"Bilmiyorum Nazlı babamlar da var toplantı odasındalar"

"Anne" dedi Nazlı yardım et dercesine.

"Tamam yürü bende geleceğim" dedi Züleyha Hanım kendinden emin bir tavırla. Nazlı önde Sevda ve Züleyha hanım arkasında merdivenleri indiler merakla.

SEVMEYECEĞİM (BERDEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin