Bölüm 26

2.4K 93 210
                                    

SELAMÜNALEYKÜM......

Yeni bölüm ile geldim ve inanın hafta sonu atacaktım ama yorumları görünce dayanamadım attım ♥......

"Kıskanmadım" dedi içinden Mahru.

Sanki Bedirhan ile iç sesi sayesinde konuşuyordu. Kafasını camdan dışarıya çevirdiğinde Bedirhan da arabayı çalıştırdı.

Konakta öğlen yemeği için hazırlık yapıyordu Aliye'ler. Bedirhan da işe gitmemişti, Yusuf kardeşini aradı.

"Alo, abi"

"Bedirhan Fatih'le ben önden gideceğim Zeyno'ları alacağız sende bekleme çık senin şu dumanlı dağında buluşuruz"

"Tamam abi görüşürüz"

Bedirhan telefonu kapatırken Mahru da kitaplarını almış odaya gidiyordu.

"Ne yapıyorsun?" dedi genç adam.

"Kitaplarımı aldım yürüyorum" dedi Mahru çok ciddi bir şekilde.

"Onu görüyorum neyse ne hazırlan"

"Neden?"

"Kızım sen beni delirtmek için mi varsın gidiyoruz"

"Ben gelmiyorum derslerim sizin o saçma gezilerinizden daha önemli"

"Bana bak sana sözümü ikiletme demedim mi" diye hırsla yürüdü Bedirhan kızın üzerine.

"Bende sana bana istemediğim şeyler yaptıramayacağını söyledim, gelmiyorum"

Mahru çok inatçıydı Bedirhan da öyle.

"Kal o zaman burada" dedi ve çıktı odadan.

"Allah'ın delisi sanki sana yalvaracağım gel diye" dedi merdivenleri inerken.

"Gitti gitsin ben zaten istemiyordum" dedi Mahru da odada öylece kalırken. Kitaplarını alıp koltukta oturdu:

"Bende burada çalışırım oh ne güzel" dedi etrafına bakarken. Gitmek istemiyordu ama içinden bir seste gitmesini söylüyordu dinlemedi o sesi gitmeyecekti.

Sevda arabaya geçerken Mustafa Bedirhan'ın yanına gitti.

"Mahru nerede" dedi yanına bakarken.

"Gelmeyecek evde otursun" dedi çatık kaşlarıyla Bedirhan. Mustafa dedesini düşündü:

"Boran Ağ-"

"Abi hadi gidelim" dedi Bedirhan umursamamaya çalışırken. Arabasına bindiği gibi sağ koltuğa baktı boş olması garibine gitmişti ne ara dolmuştu ne ara boşluğu garip gelmeye başlamıştı. Yumruğunu sıktığında konağa baktı:

"Evde kal" dedi hırsla ve gaza bastı.

Duman dağında herkes kahvaltısını yaparken Bedirhan sadece çayından içiyordu.

"Ne o Bedirhan Ağa karın yok diye mi iştahın yok" dedi Zühre. Bedirhan elindeki bardağı masaya koyduğunda Lorin girdi söze:

"Ay Zühre sende bir hoşsun Bedirhan'ın iştahı açılmıştır o yok diye, bana bile bugün hava ayrı güzel geliyor" dedi. Genç adam sinirle Lorin'e baktığında Aylin konuştu gerginlik olmaması için.

"Zeyno...Zeyno sen beğendin mi burayı" dedi lafı değiştirmek için. Zeyno gülümseyerek Fatih'e baktığında:

"Evet" dedi utangaç bir ses tonuyla. Zeyno ve Fatih heyecanlı ve aşık bir çiftti. Masadakiler gayet mutluyken bir kişi suratı asık kaşları çatık oturuyordu. Bedirhan'dı bu, yanındaki sandalye bile boş kalmıştı kendisi boş bırakmıştı.

SEVMEYECEĞİM (BERDEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin