20

766 88 30
                                    

"Jane" dedi kız gülümseyerek Lisa'nın elini sıkarken.

"Bu kitap en sevdiğim kitaptır, 1. Baskısını burada bulmayı hiç düşünmezdim."

"Ben de...severim."
Lisa hipnoz olmuş gibi kızı izliyordu. Artık korkutucu gözükmeye başladığını düşünen Jisoo'nun dirseğiyle onu defalarca dürtmesine aldırmıyordu.

"Fiyatı nedir?"

Lisa bu soruyla odağını kızın yüzünden çekti.
"Fiyatı..."
Jisoo ve Chaeyoung'a  "yardım edin" der gibi bakıyordu.

"Henüz fiyatlandırmadık, değil mi Lisa?"
Chaeyoung Lisa'nın ismini vurgulu söyleyerek kendine gelmesi için mesaj vermeye çalışıyordu.

"Aslında ücretsiz. Hediye yani. Size. Alabilirsiniz."

Kız şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.
"Emin misiniz? Bu...çok değerli bir şey...ve bana mı hediye ediyorsunuz?"

Jisoo ve Chaeyoung da kızın şaşkınlığını paylaşıyorlardı. Chaeyoung Lisa'yı çekiştirerek tezgahın arkasına götürdü.

"Aklını mı kaçırdın! Tüm gün satış yapamamaktan bahsediyordun ve ilk müşteriye hediye mi veriyorsun? Hem o kıza nasıl bakıyorsun öyle?"

Lisa Chaeyoung'ın kolundan kurtulup tekrar tezgaha gitti, Jisoo ve Jane laflıyordu. Jane Lisa'yı görür görmez kitabı uzattı.
"Çok kibarsınız ama böyle bir hediyeyi kabul edemem.. çok teşekkür ederim!"

Lisa söyleyeceği şeyi söylemeyi planlamamıştı veya bu kadar şaşkınlığa sebep olacağını düşünmemişti. Ama söyledi.
"O zaten sana ait."

Jane'in gözleri şaşkınlıkla büyüdü, ne olduğunu anlamamıştı.

"Lütfen," diye tekrar etti Lisa.
Kitabı tekrar eline aldı ve Jane'e doğru uzattı.

Jane bir süre düşündükten sonra utangaç bir şekilde gülümseyip saçını kulağının arkasına atarken cevapladı.
"Peki...çok teşekkür ederim."

Lisa gülümseyerek başını salladı.
"Bez çantaya koyayım."

Tezgahın arkasında kitabı hazırlarken arasına telefon numarasını yazmayı ihmal etmemişti.

Bu bölümü aslında final yapacaktım ama biraz daha Jenlisa görsek fena mı olur dedim ve yapmadım. Siz ne diyorsunuz? Jane ve Lisa'nın hikayesini biraz daha sürdüreyim mi yoksa uzatmayayım mı? Yorumlarınızı bekliyorum. ❤️❤️

The Locket | jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin