Bu detayı fark etmesiyle Lisa'nın yüzündeki kan tamamen çekilmişti. Böyle bir şey nasıl olabilirdi?
Jennie'nin elbisesinin zincir mağazalarda satılan elbiselere benzer bir yanı yoktu, kesinlikle elle dikilmişti ve elindeki fotoğrafta aynı elbiseyi giyen biri vardı.
"Ne oldu Lisa?"
Şokunu iyi saklamamıştı anlaşılan, kolunu dürten Jisoo bunun çoktan farkındaydı.
Lisa bembeyaz olmuş yüzünü bir anlığına çevirdikten sonra bir şey demeden tezgahtar kadına döndü.
"Bu fotoğraf kime ait biliyor musunuz?"
Lafın boynuna astığı gözlüğünü gözlerine yerleştirerek masanın üzerindeki fotoğrafı eline aldı ve gözlerini kısarak inceledi.
"Ah hayır, bunun burada olduğunun bile farkında değildim oldukça yıpranmış bir şeye benziyor."
"Peki kitap, kitabın kime ait olduğunu biliyor musunuz?"
Kadın şaşkın şekilde gülümsedi. Lisa'nın ısrarla öğrenmeye çalıştığı şeyin ne olduğunu bir türlü anlamamıştı.
"Tatlım bunlar oldukça eski eşyalar. Kime ait olduğunu kim bilir? Ben bu kitabı önceki festivallerden birinde değiş tokuş etmişimdir büyük ihtimalle."
Lisa kitabı eline aldı ve fiyatını sordu, tıpkı Jisoo'nun beğendiği kolye gibi oldukça pahalıydı.
"Bunlar birinci basım antika kitaplar. Genelde koleksiyonculara satarım bu yüzden bu kadar pahalılar."
Lisa üzüntüyle başını eğdi. Eğer kitabı alabilirse bu gece neler döndüğünü Jennie'ye sorabilirdi ama fiyatını duyduktan sonra bu mümkün gözükmüyordu.
Tezgahtar kadının yüzünde belli belirsiz bir acıma ifadesi oluştu.
"Biliyor musunuz buradan eliniz boş gitmenizi istemem. Kolyeyi veya kitabı size veremem ama fotoğraf istersen sende kalabilir küçük hanım."Lisa bir anda başını kaldırdı. Minnettar gözüküyordu. Kitabı almasa bile fotoğraf elinde olduğu sürece Jennie'ye sorabileceği bir şey var demekti.
"Çok teşekkür ederim!"
Kadın Lisa'nın bu eski fotoğrafla neden bu kadar ilgilendiğini anlamamış olsa da bu iki genç kıza jest yaptığını düşünerek kendini iyi hissediyordu.
Lisa eve dönene kadar yırtık fotoğrafı inceledi.
...
Gece bu sefer her zamankinden daha da geç çökmüştü sanki.Bu gece Jennie'nin gelmeyeceği ihtimalini düşünmek bile istemeyen Lisa 40 dakikaya yakındır gölün kenarında oturmuş, tüm gün yaptığı gibi elindeki fotoğrafı inceliyordu. Cevaplara ihtiyacı vardı. Cevaplara kesinlikle ihtiyacı vardı.
"Hey!"
Sonunda kıyıda beliren Jennie içten bir gülümsemeyle Lisa'yı selamladı. Ama Lisa bu gece onu gördüğü diğer geceler gibi mutlu gözükmüyordu. Yüzünde anlamlandıramadığı bir bakış vardı.
Korkuyla merak arasında bir yerlerde duran o garip bakış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Locket | jenlisa
FanfictionLisa bulduğu madalyonun hayatını değiştirmek üzere olduğunun farkında değildi.