13

767 85 22
                                    

Lisa bu gece sessizdi. Jennie kürekleri çekmeye başlayalı dakikalar olmuştu ama Lisa hala tek kelime etmemişti. Jennie bir şeylerin yolunda gitmediğinin farkındaydı.

"Moralini bozan bir şey mi var?"

"Hayır."
Lisa Jennie'nin yüzüne bile bakmadan bu soruyu geçiştirmişti.

Morali bozuk değildi. Ne hissettiğini bilmiyordu ama bu üzüntü değildi, bundan emindi. Sadece kafasındaki soru işaretleri beynini bulandırmıştı. Sıkışmış hissediyordu. Jennie'ye sormak istiyordu ama bir türlü nasıl başlayacağını bilmiyordu.

Ama Jennie ne olduğunu anlamıştı. Doğrusu, gecenin başında anlamış olduğu şeyden artık emindi. Kürekleri sakince bıraktı. Kayık şimdi gölün ortasında bir yerlerde duruyordu.

Lisa kayığın durduğunu fark edince şaşkınca Jennie'ye baktı.

"Artık sana göstereceğim bir yer kalmadı."
Jennie tedirgin bir gülümsemeyle durumu açıkladı.

Lisa başını gösterişli eve çevirdiğinde Jennie de oraya baktı. Daha sonra bakışları tekrar buluştu. Anlaşılan o ev hiçbir zaman gezi programına dahil olmamıştı.

"Ne buldun Lisa?"

Jennie, Lisa'nın nasıl soracağı konusunda gün boyu yüzlerce senaryo yazdığı fotoğraf hakkında mı konuşuyordu?

"Nasıl yani..."

"Benimle ilgili bir şey bulmuş olmalısın. Açıldığımız andan beri bana bunu sormak istiyorsun ama soramıyorsun. Çünkü korkmuşsun. Yanılıyor muyum?"

Jennie bunu nasıl anlamış olabilirdi ki?

Beyaz elbiseli kız elini Lisa'ya uzattı.
"Hadi, göster bana."

Lisa tedirgin şekilde fotoğrafı çıkardı. Ucu yırtık fotoğrafı Jennie'ye uzatırken elleri titriyordu.

Jennie fotoğrafı eline aldığında fazla incelemedi, sanki elinde tuttuğu şeyin ne olduğunu çok iyi biliyor gibi bir hali vardı. Elindeki şeye bakıp hafifçe gülümsedikten sonra gözlerini tekrar Lisa'ya çevirdi.

"Demek buydu."

Lisa başını salladı. Jennie'nin yüzünde en ufak bir şaşkınlık ifadesi olmaması Lisa'nın hem korkusunu hem de merakını artırıyordu.

"Sormak istediğin neyse sorabilirsin."

Lisa sabırsızlanmaya başlamıştı. Fotoğrafı gördüğü an Jennie'nin zaten açıklama yapması gerekmez miydi? Hala Lisa'dan soru beklemesinin ne anlamı vardı?

"Sormak istediğim şey açık değil mi?"

Jennie buruk şekilde gülümsedi.
"Kızgınsın."

"Sadece olup biteni öğrenmek istiyorum. Neyin içindeyim Jennie? Bu elbise senin elbisen bundan eminim, ama fotoğraftaki kim?"

"Gerçekten kim olduğunu bilmiyor musun?"

"Bana cevap vermek yerine soru mu soracaksın Jennie? Sadece fotoğraftakinin kim olduğunu söyle!"

"Sadece...fotoğraftakinin kim olduğunu zaten bildiğini düşünüyorum."

Lisa gözlerini dikmiş kararlı şekilde Jennie'ye bakıyordu.
"Söyle Jennie."

Jennie derin bir iç çekti.
"Fotoğraftaki...benim Lisa. Bu benim fotoğrafım."

The Locket | jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin