13.

1K 58 5
                                    

Bjanka

Nisam znala kad Ares ide na posao i pomenuo je i neku agenciju o kojoj nisam znala ništa ali sam sutradan ustala u sedam. On se kao manijak budio svakog dana u pola šest iako je to bilo bezveze jer ja nisam ustajala tako rano.

Preskočila sam tuširanje koje obavim čim se probudim jer sam bila ekstra žedna i pio mi se sok od pomorandže. Izašla sam iz sobe i videla da je dnevna soba prazna i na trenutak sam pomislila da je Ares negde izašao. Malo je falilo da padnem u nesvest kad sam izašla na terasu sa sokom i telefonom i zatekla ga u bazenu. Majko rođena. Ares me nije primetio jer je plivao dužine slobodnim stilom ali sam ja zato stajala kao ukopana i buljila u jebeno savršena leđa čiji mišići su se zatezali kako je pomerao ruke. Bože, bila sam potpuno sigurna da je ovaj čovek stvoren da me otera u grob.

Cela leđa su bila pod tetovažama i rame na koje se nastavljala istetovirana ruka a crna kosa mu je bila mokra od vode i sijala se na jakom suncu. Kad se okrenuo i spazio me bacio je pogled na sat i zazviždao.

- Mogla bih da se naviknem na ovo.

- Jutro princezo.

- Jutro Ares. Svaki dan plivaš?

- Da. - doplivao je do mene i nekoliko kapljica me je poprskalo po golim nogama zbog čega sam se stresla. Neobično za London ali ovo leto je bilo vrelo i bazen je bio pun pogodak. Iako sam mrzela da plivam u njemu sama.

- Jel želiš kafu? Idem da napravim.

- Može. - ja sam idalje stajala kao ukopana a on je idalje bio na ivici bazena.

- Hajde plivaj još malo, imaš seksi leđa. A ja tako volim da te gledam. I te ruke...jebote. - pričala sam kao navijena ali nisam znala zašto. Gledala sam ga svaki dan i svaki dan sam bacala neumesne komentare ali nikad ga nisam videla bez majice. Najstvarnije je bio zgodan. A ja potpuno zbunjena.

- Samo izvoli ali bih voleo i kafu da popijemo.

- Zajedno Ares? - šta sam to zaboga govorila? U mojoj kući je bio, naravno da sam mogla da pijem kafu sa njim.

- Zašto da ne princezo.

- Zovem se Bjanka.

- Znam kako se zoveš. - okrenula sam mu leđa i otišla u kuhinju da spremim kafu. Odnela sam dve šoljice na terasu i sela na ležaljku a on je u tom trenutku izlazio iz bazena. Majko rođena. To kako je on izgledao je bilo nečuveno i bolje da je radio kao model za donji veš nego što se mlatio noćnim klubovima i čuvao moje dupe. Potpuno besramno sam ga odmeravala kad je prošao rukom kroz kosu i pogledao na sat dok su kapljice vode klizile niz njegovo telo. Imao je sve moguće pločice i slasno V preko kojeg bi rado prešla noktima. Jebote, bila sam napaljena i zajapurena i skoro sto posto sigurna da on to zna jer mu je cerek bio baš bezobrazan.

- Kakav nam je plan za danas?

- U dvanaest idem do Sunset-a a posle do Moonlight-a. Imam kasnije kratak sastanak i za to vreme ćeš biti sa Žanom. Posle toga...

- Neću da budem sa Žanom, on me nervira i dosadan je. - malo sam zaboravila na tog tipa. Dobro, Žan je samo radio svoj posao i bio ljubazan prema meni iako ja nisam prema njemu ali me je ujedno i nervirao.

- Njemu verujem svojim životom prema tome bićeš sa njim.

- Kakav sastanak imaš? Poslovni?

- Da. Kad to završim, pokupiću te u klubu i idemo do agencije i verujem da ću sve završiti danas do osam. Mislio sam nakon toga da pokupimo hranu u Festinu i dođemo ovde.

- O kakvoj agenciji pričaš?

- Imam agenciju za bezbednost. Prva dva telohranitelja su bila moja. - o jebote.

Pali princWhere stories live. Discover now