Ares
Nedelja. Jebeni dugoočekivani slobodan dan. Jutros nakon kluba sam odvezao Bjanku u palatu njenog oca i jebeno se osmehnuo kad je imanje ostalo iza mene. Otišao sam kući i legao da spavam i probudio se jutros rano krcat energijom i dobrim raspoloženjem.
Prvo sam do besvesti čitao roman koji sam zaboravio da ponesem sa sobom kod Bjanke a onda sam napravio doručak, popio još jednu kafu i počeo da spremam ručak. Nisam bio preterano entuzijastičan oko kuvanja ali umeo sam da spremim par jela. Osim toga, Katarina, moja bivša devojka je volela moju hranu. A ja sam se nadao dobroj i relaksirajućoj jebačini danas jer mislim da sam zaslužio.
Naša veza je počela onako kako počnu svi oni koji na kraju završe zajedno sa belom kućicom sa tremom i troje dece. Upoznali smo se na ulici dok smo oboje čekali red za kafu na štandu kad se neki biznismem progurao pored nas, objašnjavajući sirotom Martinu ko je on i kako mu kafa treba odmah jer žuri na sastanak. Katarina je na to bacila duhovit komentar a ja osim duge čokoladne kose i strava dupeta nisam video ništa ali pošto sam voleo dovitljive devojke odlučio sam da joj priđem. Popili smo tu kafu zajedno, razmenili brojeve i nastavili da se viđamo. Ispostavilo se da joj je otac Grk a majka Britanka i živela je u Grčkoj sa povremenim dolascima u London kod majke. U početku je bilo zabavno, u sredini nešto teže zbog razdvojenosti ali smo nekako uspevali da se ukombinujemo i složimo. Nažalost kraj nam je bio paklen. Zabavljali smo se skoro četiri godine i zaprosio sam je, ona je pristala ali mi je vratila prsten nakon dva meseca. Nikad se nismo svađali, ali ona nije htela da dođe ovde da živi iako je radila od kuće a ja sam ovde imao gomilu posla i tek otvorio agenciju za bezbednost i nisam mogao sve tek tako da napustim. Srce mi nije bilo slomljeno ali ponos jeste. Čuo sam da je ubrzo nakon našeg raskida pronašla nekog i sa njim bila dve godine. Ja nakon nje nisam ulazio u veze i do danas je ona ostala moja jedina devojka. Nisam želeo da se ponovo pomirimo i postanemo par kao što smo bili, ali Katarina je za mene i dan danas ostala misterija jer je bila ona koja je pobegla tako da je čežnja za njom svakako bila prisutna. I hteo sam je u krevetu to svakako jer je seks bio vrhunski. Osim toga nedostajala mi je kao stari prijatelj ali sam čvrsto odlučio da se ne vraćam na staro jer da je to bilo ono pravo nikada se ne bismo ni razdvojili. Tako su me makar ubeđivali moji roditelji kad sam im saopštio o raskidu. Zapravo, moja majka je rekla odlično, i nije bila neka. Kao da je ona trebala da je oženi a ne ja, ali takva je bila Ksenia.
U tri sata, Katarina je po dogovoru stigla, u dugoj plavoj haljini koja joj je prijanjala uz telo, raspuštene kose i sa vrcavim osmehom. Kad sam je ugledao prva misao mi je bila Bjanka i koliko su njih dve različite. Dok je Katarina bila dama, odmerena u svakom smislu i nosila garderobu tako da me vene zasvrbe da vidim šta je ispod, kod Bjanke je bilo sve na izvolite, ni malo skriveno i nudila mi se svake sekunde razgovora. Katarinu sam morao dobro da zaslužim a Bjanki sam samo trebao da zatražim. Nisam bio siguran zašto je Bjanka trenutno u mojoj glavi kad je savršena žena ispred mene no brzo sam se otarasio tih misli.
- Uđi.
- Drago mi je što te ponovo vidim Ares. - stidljivo se nasmešila ali je bila mnogo drugačija nego ranije. Znao sam da ovaj susret vodi seksu i nekako mi ta stidljivost nije legla.
- Kao i uvek lepotice. Nešto za piće?
- Može mineralna. Kako si ovih dana? Kako ti ide posao?
- Dobro je, ne žalim se. Radim dosta ali na kraju se isplati.
- Nisam znala da čuvaš bratanicu kraljice čoveče. Mislila sam da imaš svoju agenciju?
- Da, to je dogovor između princa od Velsa i mene. Neće trajati dugo. Ludilo u svakom slučaju mada ne bih pričao o tome. Kako si ti? Jel se Stela udala?