Ares
Godinu dana kasnije
- Daj to pivo meni. - Đovanijeva ruka je bila ispružena prema meni i lupio sam ga po prstima uz coktanje.
- To ti je osmo.
- Nisi mi mama britanski pederčiću. Rekoh daj.
- Đovani, boli me kurac da ti dajem poslednje pivo iz gajbe. Ako odeš i kupiš još jednu, daću ti ovo. - Matijas se nasmejao ali je ućutao kad je video besni Almin pogled. Alma je standardno stajala negde iza njegovih leđa, psovala ga i grizla usta iz besa dok joj je mala Ana odmarala na kuku. Ana je imala nešto više od dve godine i kunem se bila je najrazmaženije dete koje sam ikada video. No, stvarno mi se sviđala Alma. Kretena kao što je Matijas je držala na oku i dovodila ga polako ali sigurno u red iako je on koristio svaku priliku da kune sam sebe jer ju je oženio. Iz zajebancije naravno, i mentolu je bilo jasno da obožava svoju ženu i porodicu i da bolje nije mogao da nađe. Voleo sam da ih gledam, bili su skladni, normalni i sasvim prosečni. U njihovom odnosu nije bilo trzavica već samo mir a nakon toliko godina i godina iskustva u muško ženskim odnosima, shvatio sam da je mir ono čemu bi svako apsolutno trebalo da teži.
- Nemam pare.
- Jebe mi se Đovani.
- Prekini da me zoveš Đovani drkadžijo.
- Zar ti to nije ime? - namignuo sam debeljku a on je taman ustao da me udari. Baš sam ga gotivio i ovakvo naše prepucavanje je bila svakodnevnica. No to Violet nije mogla da trpi.
- O jebem mu mater, dosta više. Matijas idi po tu gajbu i to vam je dosta za večeras. Đovani prestani da maziš Aresa po glavi. Ares prestani da se svađaš sa Đovanijem. Ana dete, zaboga uzmi da jedeš nešto. Gde su mi blizanci nestali jebote? - svi su prasnuli u smeh jer je Violet imala vrlo malo živaca. Bila je subota i standardno smo pravili roštilj kod nas. Đovani, Matijas i Alma sa ćerkicom bi došli kod nas ujutru i ceo dan bismo proveli pored bazena. Bilo je ekstra toplo i kunem se izgradnja ove kuće je bila najbolja stvar koju sam uradio u životu. I preseljenje ovde naravno.
- Ja se stvarno pitam kako Ares tebe trpi. Ja na primer ne bih mogao sa tobom ni dva minuta.
- Hvala bogu na tome Đovani jer verujem i da traješ ukupno dva minuta.
- Pametnice, nisam mislio tako.
- Sad je kasno dušice za ispravku. - Violet i Đovani su drugovi od osnovne škole i ovo je za njih bilo normalno prepucavanje. Zajebavali smo se, popili još jednu gajbu piva i konačno su odjebali svojim kućama negde oko osam. Violet im je rekla da ostanu ali Đovani nije pristao jer je večeras bila utakmica između italijana i engleza i on je znao da će njihov jadni tim izgubiti a ja sam samo želeo da mu to nabijem na nos. Tako da sam se instalirao na kauč ispred televizora dok mi je beba Damjano bio u rukama.
Narednih dva sata sam gledao utakmicu i već je bilo kasno a ovi malci su ludovali. Imali su šest meseci i nisu hteli da spavaju pre jedanaest uveče. Violet je bila u kuhinji i lupala šerpama koje su joj verovatno ispadale iz ruku od umora. Lira je bila sa njom u kuhinji, sedela je u hranilici i razbacivala hranu oko sebe. Damjano je piljio u televizor kao da zna o čemu se tu radi i bio sam na ivici da mu šapnem da Italijani igraju fudbal kao govna i da su sise prodane no nisam bio siguran da bi Violet to cenila. Spavalo mi se, moj tim je već vodio sa četiri prema nula i jebote samo sam hteo da spustim ovo malo čudovište u krevet i odjebem na spavanje. Onda sam čuo zvonce na vratima i zabrinuo se jer je bilo dosta kasno i naši prijatelji su bili u svojim kućama. Podigao sam Damjana koji je uporno žvakao svoju šaku i opsovao onoga ispred vrata jer nisam bio raspoložen za posete. A Violet još manje. Otvorio sam vrata i umalo se nisam srušio. Devojka ispred njih me je gledala širom otvorenih očiju. Podsećala je na Bjanku ali ovo ispred mene je bila neka užasna verzija Bjanke. Bila je mršava na granici anoreksije, kosa joj je bila svetlija i nije imala zadirkujući pogled već nekako mrtav. Zurio sam u njene oči koje su bile ugašene i sa jebeno ljubičastim podočnjacima. Jebiga, bilo me je tako jebeno briga. Svoju fazu nespavanja sam davno prevazišao. Sada uz Violet koja se svaku noć pribijala uz mene sam spavao kao beba. I sasvim prirodno sam imao poriv da to Bjanki saspem u lice.