19.

1.1K 70 7
                                    

Bjanka

- Ne mogu više.

- Možeš.

- Ne mogu Ares.

- Prekini da pričaš i jaši me. - danas je bio dan maratonskog seksa. Ares me je iznenadio putovanjem na Bali. Već tri dana smo ovde ali je danas vreme bilo katastrofa pa smo odlučili da ga provedemo unutra. Što je značilo da smo se samo jebali. Nije bilo ni tri popodne a ja sam bila na ivici snaga jer me je probudio jutros tako što mi se zavukao između nogu jezikom i od tad nismo stali. On me je uvek terao da idem dalje, pomerao moje granice i kad god bih pomislila da sam završila, orgazam bi me stigao kao tornado. Koža mi je bila orošena znojem, kosa zalepljena za lice i grudi a butine su mi podrhtavale od silnog skakanja po njemu i orgazama.

- O bože Ares.

- Baš tu, tako jebote. Jel vidiš da može? Sranje Bjanka dušo. O jebote! - izlomila sam ga, potpuno sam svesna toga. Ali dok sam vrištala koliko sam glasa imala zabačene glave dok je moja kosa bila u njegovoj pesnici, shvatila sam da je slomio i on mene. I to ne mislim samo u seksualnom smislu. Potpuno istrošena sam se bacila na krevet ali on mi nikada nije dozvolio da mu budem predaleko. Povukao me je na sebe i mazio dok sam dolazila sebi. Poljubila sam ga u grlo dok je raspetljavao moju kosu i masirao mi bolno teme.

- Treba mi tuširanje, hrana, voda i da me ne pipneš do kraja dana.

- Može sve osim poslednjeg.

- Nemaš milosti.

- Neću te jebati. Ali ću te dirati.

- Prstima?

- Ne. Maziću te i češkati. Može?

- Zašto si tako savršen?

- Ma daj Bjanka to je suvišno pitanje. Dobro izgledam, imam debeo i veliki kurac i jebem kao da se takmičim za prvo mesto na Olimpijadi. Pritom, vešt sam sa ustima i prstima. Zgodan sam i...

- Jasno mi je Ares. - prevrnula sam očima a on me je snažno uhvatio za guzu.

- Slatka si tako namrštena, znaš to?

- Mhm.

- I slatka si kad si tako u neredu zbog seksa. I kad se tek probudiš i budeš sanjiva. I kad ti se spava pa zadovoljno uzdišeš dok te grlim. Ali sam ubedljivo najviše sjeban kad me pogledaš i nasmeješ mi se. Imaš najlepši osmeh na čitavom svetu dušo i pre bih se ubio nego ga izbrisao sa tvog lica. - sranje bila sam beznadežno gotova. A on prokleto romantičan.

- Vraćam se na ono pitanje zašto si tako savršen.

- Rekao sam ti već. Imam veliki i debeo kurac i...

- Povlačim pitanje seronjo.

- Idi i donesi mi nešto da pijem.

- Viski?

- Može.

- Ako se napiješ i spopadneš me, spavaćeš na terasi.

- Nisi toliko neodoljiva devojčice. Hajde Bjanka! - otišla sam da nam sipam piće. Dok sam spravljala sebi koktel Plavu lagunu čula sam da mu zvoni telefon. Naravno da sam načuljila uši kako bih čula sa kim razgovara ali nisam nažalost uhvatila nijednu reč. Ponela sam pića i pridružila mu se u krevetu ali je već završio razgovor.

- Ko je to bio? - nisam bila sigurna da li imam pravo da mu postavim takvo pitanje ali znala sam kako se osećam. Odjednom mi se nelagoda spustila u stomak i postala sam uznemirena.

- Katarina.

- Ovaj, molim?

- Katarina me je zvala. - Ares je to rekao potpuno nonšalantno kao da ne postoji nikakav problem. Dobro, cenila sam iskrenost u svakom slučaju. No, to nije značilo da neću ishisterisati.

Pali princWhere stories live. Discover now